Dłuższy czas oczekiwania na pecetową edycję gry Assassin’s Creed zostanie wynagrodzony. Z danych opublikowanych wczoraj wieczorem przez francuski koncern UbiSoft wynika, że komputerowa edycja jednej z najciekawszych produkcji ubiegłego roku trafi na rynek z rozbudowanym systemem misji pobocznych.
Dłuższy czas oczekiwania na pecetową edycję gry Assassin’s Creed zostanie wynagrodzony. Z danych opublikowanych wczoraj wieczorem przez francuski koncern UbiSoft wynika, że komputerowa edycja jednej z najciekawszych produkcji ubiegłego roku trafi na rynek z rozbudowanym systemem misji pobocznych.
Do kilku typów znanych posiadaczom konsol najnowszej generacji, dołączą cztery zupełnie nowe. Ich obecność wpłynie z pewnością na urozmaicenie rozgrywki i redukcję znużenia, wynikającego z wielokrotnego powtarzania tych samych czynności.
Gra otrzymała także zupełnie nowy tytuł. Z uwagi na fakt rozbudowy systemu rozgrywki autorzy zdecydowali się określić ją mianem Assassin’s Creed: Director’s Cut Edition.
Posiadacze odpowiednio skonfigurowanych pecetów zagrają we własną edycję gry 28 marca bieżącego roku. Polacy z kolei otrzymają możliwość zakupu w pełni zlokalizowanej wersji gry na przełomie marca i kwietnia. Firma Cenega, oficjalny dystrybutor AC na terenie naszego kraju, ustaliła jej cenę na poziomie 99 złotych.
Przypominamy, że AC opowiada średniowieczne przygody członka klanu zabójców o imieniu Altair. Gracz wcielając się w jego postać podejmuje się zadania likwidacji ważnych osobistości zamieszkujących Ziemię Świętą. Do tej pory grę nabyło ponad pięć milionów posiadaczy konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3 (premiera odbyła się w połowie listopada 2007 roku). Więcej informacji na jej temat znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii.
Więcej:Anno 117 w końcu rozwiąże irytujący problem z DLC z Anno 1800, co ucieszyło fanów
Assassin's Creed
Data wydania: 13 listopada 2007
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.