Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 23 listopada 2006, 18:22

autor: Marzena Falkowska

Jak przekonać fana Sony, by zrezygnował z zakupu PS3?

Ambitne i zarazem przewrotne zadanie postawili przed sobą redaktorzy amerykańskiej edycji popularnego magazynu PC Gamer. Postanowili bowiem, że namówią osobę, która zamierza nabyć PlayStation 3, żeby… zgodziła się przyjąć wysokiej klasy komputer PC w zamian za rezygnację z zakupu konsoli.

Ambitne i zarazem przewrotne zadanie postawili przed sobą redaktorzy amerykańskiej edycji popularnego magazynu PC Gamer. Postanowili bowiem, że namówią osobę, która zamierza nabyć PlayStation 3, żeby… zgodziła się przyjąć wysokiej klasy komputer PC w zamian za rezygnację z zakupu konsoli.

Jak przekonać fana Sony, by zrezygnował z zakupu PS3? - ilustracja #1

 

Akcja odbyła się w dniu amerykańskiej premiery PS3 w mieszczącym się w San Francisco sklepie Metreon. Redaktorzy podeszli do kilku pierwszych osób czekających w bardzo długiej kolejce i zaproponowali im najnowszy model wartego 7 500 USD komputera Falcon Northwest wyposażonego w procesor Intel Core 2 Duo i kartę graficzną Nvidia 8800 GTX w zamian za odstąpienie od zakupu tak oczekiwanej przez nich konsoli. Zgromadzeni mogli przetestować na miejscu sprzęt, grając w takie tytuły jak The Elder Scrolls IV: Oblivion, Need for Speer: Carbon i FEAR w rozdzielczości 2560x1600 (!). Chętnych do przeprowadzenia tej specyficznej transakcji okazało się wielu. Ostatecznie wylosowany został Neil. „Szczęśliwiec” podpisać musiał kontrakt, w którym zobowiązał się, że przez okres trzech lat nie kupi ani nie przyjmie jako prezentu nowej konsoli Sony, a nawet na niej nie zagra. Redaktorzy zapowiedzieli, że będą odwiedzać go w domu i sprawdzać, czy dotrzymuje warunków umowy.

Jak przekonać fana Sony, by zrezygnował z zakupu PS3? - ilustracja #2

 

Niech każdy rozstrzygnie na własną rękę, jak zadecydowałby w podobnej sytuacji. Tymczasem zainteresowanych odsyłamy do fotorelacji oraz filmiku z przeprowadzonej przez pomysłowych redaktorów akcji.