Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 stycznia 2018, 09:50

autor: Adrian Werner

Kingdom Come Deliverance na nowym gameplayu. Gra nie otrzyma przepustki sezonowej

Zespół Warhorse Studios opublikował obszerny zapis rozgrywki z historycznego RPG-a Kingdom Come: Deliverance. Autorzy ujawnili ponadto, że nie mają w planach przepustki sezonowej (DLC będą darmowe) ani wykorzystania Denuvo.

KINGDOM COME DELIVERANCE W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Warhorse Studios
  2. Wydawca: Deep Silver
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 13 lutego 2018 r.

Od premiery Kingdom Come: Deliverance dzieli nas już niecały miesiąc, więc odpowiedzialne za ten projekt studio Warhorse regularnie dzieli się nowymi informacjami i materiałami video. Najnowszym filmikiem jest trwający piętnaście minut zapis rozgrywki opatrzony komentarzem twórców.

Materiał jest ciekawy, gdyż pokazuje szerokie spektrum aktywności, którymi będziemy się zajmować podczas rozgrywki. Możemy obejrzeć m.in. walkę, skradanie się, rozwój postaci, targowanie się, konny pościg oraz minigry. Filmik pozwala także zobaczyć symulację żyjącego świata, tryb szybkiej podróży z losowymi spotkaniami, kradzieże kieszonkowe oraz włamywanie się do domów. W sumie wszystko to daje całkiem niezłe pojęcie o tym, co zaoferuje ten tytuł.

Gra ukaże się 13 lutego. - Kingdom Come Deliverance na nowym gameplayu. Gra nie otrzyma przepustki sezonowej - wiadomość - 2018-01-25
Gra ukaże się 13 lutego.

Warhorse Studios podzieliło się również kilkoma nowymi informacjami na temat gry. W komentarzach na YouTube pod wspomnianym wyżej filmikiem twórcy zapewnili, że Kingdom Come Deliverance nie wykorzysta antypirackich zabezpieczeń Denuvo.

Ponadto autorzy poinformowali na Twitterze, że gra nie otrzyma żadnej przepustki sezonowej. Nie wiemy jednak, czy oznacza to, że Kingdom Come: Deliverance nie dostanie jakichkolwiek DLC, czy też będą one po prostu dostępne za darmo w aktualizacjach.

Przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance zmierza na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera ma nastąpić 13 lutego. Warto na koniec przypomnieć, że wczoraj autorzy potwierdzili ostateczne wymagania sprzętowe wersji pecetowej gry.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej