Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 listopada 2016, 21:20

autor: Patryk Batko

Znamy wstępną datę premiery Agony

Pierwsza gra od Madmind Studios zostanie wydana w drugim kwartale 2017 r. Survival horror tworzony na silniku Unreal Engine 4 zapewni bliskie spotkanie z piekłem.

Agony to zapowiedziana kilka miesięcy temu gra od młodego studia Madmind założonego przez weteranów polskiej branży growej, którzy pracowali przy takich produkcjach jak  Wiedźmin 3: Dziki Gon, Sniper: Ghost Warrior 2, Alien Rage, Enemy Front czy Real Boxing 2. Tytuł będzie survival horrorem, w którym gracz spróbuje uciec z piekła. Poznaliśmy wstępną datę premiery projektu, która została ustalona na drugi kwartał przyszłego roku. Gra ukaże się na platformach PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Obrzydliwy świat Agony napędzany jest przez silnik Unreal Engine 4. - Znamy wstępną datę premiery Agony - wiadomość - 2016-11-29
Obrzydliwy świat Agony napędzany jest przez silnik Unreal Engine 4.

Agony tworzone jest na silniku Unreal Engine 4, który zagwarantować ma imersyjny świat czeluści. Postać gracza otrzyma umiejętność kontrolowania pomniejszych demonów, a jej zadaniem będzie przekraść się obok potworów z piekła. By uciec, gracz będzie musiał zrozumieć, że istnieje tylko jedno wyjście, które odnajdzie wyłącznie z pomocą tajemniczej Czerwonej Bogini. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o grze, możecie przeczytać nasze wrażenia z wersji demo lub sprawdzić oficjalną stronę na Steamie.

AGONY W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Madmind Studios
  • Wydawca: PlayWay SA
  • Gatunek: survival horror
  • Data premiery: drugi kwartał 2017 r.

W projekt zaangażowany jest polski wydawca PlayWay SA, który postanowił stworzyć specyficzną kampanię marketingową na Kickstarterze i uzbierać 66666 dolarów kanadyjskich na dodanie kolejnej zawartości. Do zakończenia zbiórki pozostało jeszcze 12 dni, a projekt wsparło już ponad 2800 osób, przeznaczając na grę niemal 130 tysięcy dolarów kanadyjskich, co stanowi dwukrotność bazowej kwoty. Przekroczenie kolejnego progu finansowego pozwoli twórcom zapewnić wsparcie Agony dla sprzętów VR.