Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zwolnienia w SCEE dotknęły głównie developerów

26.04.2007 10:28
1
zanonimizowany169157
47
Generał

mam wrazenie jakby cale ps3 to niewypal. Ma ogromny potencjal, ale tez ogromna cene, niesie za soba tyle klopotow i lez, jakos nie wypatrzylem sie wspanialych hitow na nią (w porownaniu do x360) a na dodatek developing gier jest trudniejszy niz w przypadku x360. Poczekamy, zobaczymy, moze role x360 i ps3 sie odwroca.

26.04.2007 12:00
2
odpowiedz
zanonimizowany453353
4
Chorąży

ogromna cene to se kup odtwarzacz za 3 tys do pc i procesor za 7 to dopiero bedziesz mial potezna cene

26.04.2007 12:27
3
odpowiedz
zanonimizowany163967
65
Konsul

psonly - ale głupoty piszesz. A do "taniutkiej" konsolki kupuj gry po 270 zeta. Po 12 kupionych grach masz 2000 zł w kieszeni, konsola 2000 zł + 12 gier = PC z 8800GTX + 12 gier. Wychodzi na jedno.

Czytnik Blue RAY - to ŻADEN argument, jeszcze na oczy nie widziałem w wyporzycalniach filmów na BR. Jak zwycięsca z wojen standardów się wyłoni to czytnik BR do kompa kupię za 200 zeta - DOKŁADNIE tak samo było z DVD.

26.04.2007 12:55
4
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

Miri - i kto tu glupoty gada? :) oboje fantazjujecie na temat cen ;] dobry pc to w tej chwili (bez monitora) jakies 3000 zl, ale on wystarczy na 2 lata. a hiciory na ps3 mozna kupic za 150 zl na allegro (nowe, europejskie wersje -np. motorstorm i resistance). a swietne gry na ps3 sa juz baaardzo blisko ;]]

a co do blu-raya, to w wypozyczalniach popularne moze nie sa, ale kupic juz bez problemu mozna filmy na tym nosniku. jak ktos wydaje juz powyzej 5000 zl na fullhd tv, to znaczy ze zalezy mu na jakosci obrazu i chce tez filmy wygladac w tak swietnej jakosci.

a jesli nie chce? proste - kupic ps3 z japonii albo stanow. mozna taka kupic za 1600 zl, czyli prawie tyle co x360 - bluraye (z europy) chodzic nie beda, ale gry z ps3 juz tak - czyli tak jak konsola bez br w cenie konsoli bez br :)

26.04.2007 13:42
5
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Miri - DOKŁADNIE tak samo było z DVD.
Jeżeli swój pierwszy czytnik DVD kupiłeś za 2 stówy to ja prawdopodobnie zdążyłem obejrzeć ze 300 filmów DVD. Hardware jest niczym bez contentu.

26.04.2007 23:07
6
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

psonly-> jak wydalasz kase otworami, to te 2,5 tys to pewnie dla ciebie pikus, dla mnie to ciezko zarobiona kasa. Procek za 7tys??????? Chyba kwantowy.... a tak jak miri powiedzial, bluray to zaden argument, bo poki co gry nie wymagaja tak duzych nosnikow, a nawet jesli to sprawia problemy, jak bylo przy Oblivionie. Poki BR nie wejdzie w zycie, nie ma co sie na to jarac.

deadeye-> ps3 tym bardziej wystarczy na 2 lata (max), bo nie korzysta z directx'a 10. Wiec mimo tych 7 rdzeni , czy ile ich tam ma, za duzo nie zdziala jak dx10 sie zadomowi na stale. Pewnie bedzie prowadzil dlugi zywot, bo potencjal ma, ale szybko zostanie w tyle za pctami/ ewentualnie kolejna generacja konsol. Poza tym, te Resistance w porownaniu do Gears of War, potem Lost Planet, assasin creed, mass efect... oooch, na x360 widze znacznie wiecej hiciorow niz na ps3

26.04.2007 23:42
7
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

$aimon - widze ze nie masz pojecia w temacie, wiec sry ale nie chce mi sie sensownie komentowac :P oblivion mial duze problemy przez blurayya, tak duze ze ladowal sie 2 razy szybciej niz wersja z x360 (z 14 sekund loadingu na x360 na ps3 zostalo 6... ;]).
gdybys wiedzial co to dx10, to bys wiedzial ze w konsolach nie ma czegos takiego, tam granica mozliwosci jest plynna i wyrazana w zupelnie innych jednostkach, jesli juz - konsole od zawsze potrafily rzeczy ktorych pc nie ma i dzieki temu moze tworzyc efekty ktorych teoretycznie sa niemozliwe (chocby to ze procek ma bezposredni dostep do pamieci graficznej, i moze operowac na verteksach juz utworzonej sceny... ). a widziales engine unreala na ps3? albo assasin creed na ps3? (poczatkowo ta gra byla oficjalnie tworzona tylko na ps3, a ty rzucasz ze jest z x360... lol) popatrz, a braknie ci argumentow :>

27.04.2007 19:21
8
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

deadeye-> buaaahaaa ty MI mowisz ze nie wiem co to dx10??? . Przyznam, nie siedze w temacie bluray, tak samo zgodze sie z assasin creed, myslalem ze to exclusiv x360, ale to co napisales o grafice poprosttu powala. " gdybys wiedzial co to dx10, to bys wiedzial ze w konsolach nie ma czegos takiego, tam granica mozliwosci jest plynna i wyrazana w zupelnie innych jednostkach, jesli juz - konsole od zawsze potrafily rzeczy ktorych pc nie ma i dzieki temu moze tworzyc efekty ktorych teoretycznie sa niemozliwe " poczytaj sobie o architekrzurze komputera, potem pogadamy, a poki co sie nie kompromituj. "chocby to ze procek ma bezposredni dostep do pamieci graficznej, i moze operowac na verteksach juz utworzonej sceny... " procek ma bezposredni dostep do pamieci k. graficznej? A to nowosc! Nigdy wczesniej tego nie bylo!!! Tylko szkoda ze w konsolach procek jest jeden, a w pc jest cpu i gpu, wiec to ktory z nich korzysta z pamieci karty... zgadlem! NIE MA ZNACZENIA, bo to przeciez rzecz ktorej komputery nie maja. A to co napisales o verteksach to juz swietokradztwo, bo to najzwyklejsza definnicja vertex shadingu, ktory mial premiere w hmmm.... 2000 roku? WSTYD! Ani sie nie przyznawaj ze to ty napisales. Co do enginu unreala 3 - zgodze sie, jest b. ladny, ale na konsolach nie korzysta z dx10, tylko z podrasowanego dx9c. Prawdziwy potencjal tego enginu ukaze sie na pecetach albo w kolejnej generacji konsol.
Wiec widze... braklo mi argumentow... w sprawie bluray i assasin creed, przyznaje twoja racje. Ale reszta mnie poskladala jak łyk głupiego jasia.

edit: zeby nie bylo, konsole rzeczywiscie nie maja directx'a bo to tylko biblioteki. Pod pojeciem dx9c albo dx10 rozumiem mozliwosci graficzne, albo konkretniej shader model.

Wiadomość Zwolnienia w SCEE dotknęły głównie developerów