Wiedźmin 4 z nowym pokazem. Dziś CD Projekt Red zaprezentuje innowacyjne technologie, które napędzają grę
Niczego wielkiego bym się nie spodziewał.
Epic pewnie pokażę 5.6 z datą premiery, zapowie 5.7 (wątpię w 6.0) i nowe technologie, które nic nie wniosą, a tylko będą obcinać wydajność, na deser jakiś sztuczny feature, do sztucznego podbicia wydajności, kosztem jakości obrazu, jak np. Mega Lights.
A faktyczny rendering dalej będzie zacofany i będzie katować sprzęt.
Nadal dodanie niskiej jakości chmur ucina jakieś 35-40% wydajności, przy czym niebo wygląda gorzej niż w Crysis 1.
Co do CDPR i Wiedźmina 4, bankowo będą lać wodę, same "ahy", "ohy" jaki to Epic i Unreal są super.
Takie imprezy to nic innego, jak dużo korpo gadki, obiecywanie gruszek na wierzbie, klepanie się po plecach i lizanie się po miejscach, gdzie nie dochodzi słońce .
Na koniec dnia gra i tak dostanie order Unreal Stuttering 5.
Nie spodziewam się rewelacji i tych "innowacji" ;))
Oni już pokazali... "znowu to zrobili".
Akurat na ich ostatnim pokazie związanym z UE prezentacja była bardzo dobra, może teraz tez coś fajnego zademonstrują.
Każda gra robiona na Uneal Engine wygląda tak samo, twórcy korzystają darmowych assetów i to obdziera te gry z unikatowości i własnej tożsamości.
GTA 6 będzie działać na RAGE engine, ostatnio grę na tym silniku widzieliśmy 7 lat temu. Widać jaką drogę przeszedł silnik i to miłe zobaczyć coś znajomego i jednocześnie nowego. Na UE5 gry wychodzą codziennie.
Jak grasz w jakieś gierki typu Escape the Backrooms albo jakieś horrory gdzie grę robi jedna osoba to nie dziwne. Gry z wysokim budżetem mają tekstury robione specjalnie pod produkcję np. metodą fotogrametrii, ale rozumiem że nie grałeś w które mają swój unikalny styl graficzny takie jak Hellblade, Clair Obscur, Grounded czy PUBG, według Ciebie te gry mają te same tekstury i wyglądają identycznie. A co do RAGE engine to zobaczysz co będzie za kilka lat, silnik poleci do śmieci, gry teraz zawierają takie mechaniki że GTA6 to robią pewnie od 18 roku, po wydaniu GTA6 dojdzie do kalkulacji i wyjdzie że to się nie opłaca. Sam Meta Human to jest potężne narzędzie i pomyśl czy Rockstar jest w stanie zrobić coś takiego skoro w Epicu pracuje kilka tysięcy ludzi i piszą sam silnik, a Rockstar musi pisać silnik i grę? Nawet jak powierzą komuś zrobienie czegoś takiego to się to nie opłaci, a w UE to jest za darmo, tylko trzeba zapłacić % od sprzedaży gry która chodzi na tym silniku.
To właśnie gry wysoko budżetowe robione na UE5 są najczęściej robione po najmniejszej linii oporu i wyglądają tak samo.
Co do metahuman to ta sama sprawa wygląda generyczne i bezdusznie technologia rockstara wygląda wyjątkowo.
Chcesz mi powiedzieć, że ostatni stalker wygląda tak samo jak expedition33? Przecież tak nie jest. Co masz na myśli mówiąc, że gry na tym silniku wyglądają tak samo?
Odnośnie MetaHuman Creator, to raczej nie wygląda bezdusznie. Modele wyglądają bardzo dobrze w mojej opinii.
Jutro CD Projekt Red zaprezentuje innowacyjne technologie, które napędzają grę
Będzie metro w grze?
Niczego wielkiego bym się nie spodziewał.
Epic pewnie pokażę 5.6 z datą premiery, zapowie 5.7 (wątpię w 6.0) i nowe technologie, które nic nie wniosą, a tylko będą obcinać wydajność, na deser jakiś sztuczny feature, do sztucznego podbicia wydajności, kosztem jakości obrazu, jak np. Mega Lights.
A faktyczny rendering dalej będzie zacofany i będzie katować sprzęt.
Nadal dodanie niskiej jakości chmur ucina jakieś 35-40% wydajności, przy czym niebo wygląda gorzej niż w Crysis 1.
Co do CDPR i Wiedźmina 4, bankowo będą lać wodę, same "ahy", "ohy" jaki to Epic i Unreal są super.
Takie imprezy to nic innego, jak dużo korpo gadki, obiecywanie gruszek na wierzbie, klepanie się po plecach i lizanie się po miejscach, gdzie nie dochodzi słońce .
Na koniec dnia gra i tak dostanie order Unreal Stuttering 5.
Zgadza się. Najgorszy silnik od Epica, jaki kiedykolwiek wypuścili.
Co wy gadacie, Unreal potrafi zapewnić taką jakość że teraz robi się na nim filmy z prawdziwymi aktorami. Problem nie jest w silniku tylko w developerach, którzy nie mają umiejętności/budżetu na optymalizację. Dużo gier jest fatalnie zoptymalizowanych, ale też dużo działa bardzo dobrze, ta kwestia dotyczy każdego silnika. Gracze sami na siebie ściągnęli taki los rzucając się jak psy na każdą premierę. Po co optymalizować skoro i tak kupimy?
Tak czy siak na premierę musimy poczekać i to długo, to jest po prostu chwyt reklamowo-promocyjny, choć nie wiem czy tak uznany produkt jak wiedźmin takich rzeczy potrzebuje, bo u nas sporo o nowym wiedźminie piszą co jest normalne bo to polski produkt ale podobnie jest na stronach angielskich które tez na żywo śledzą postępy dewelopera.
Warto było wspomnieć w tym tekście, że Redzi z Epiciem mają współpracę odnośnie rozwijania UE. Całkiem możliwe, że W4 będzie miało jakieś technologie, które nie będą dostępne dla innych. Dopiero po premierze W4.
Najlepszym pokazem innowacyjnych technologii Unreal 5 będzie, jak sprawią, że gry będą pozbawione stutteringu. Nic więcej nie oczekuję.
Nie jestem do końca pewien.Redzi potrzebują tylko jednego. Kasy. A Epic ma ich w bród. Dają silnik do gry technologie. Mogą być tego konsekwencje.
Ale bym się śmiał jakby Wiedźmin 4 był epic exclusive :D
Nie będzie żadnego ekskluzywa zostało to potwierdzone praktycznie zaraz po tym jak pojawiła się informacja o współpracy z EPICiem.
Chcę Wam tylko powiedzieć, że CDPR nie pracuję na zwykłym Unreal Engine, oni pracują na własnym customowym silniku, który czerpie rozwiązania z Red Engine i Unreal Engine. Mi to się wydaję, że CDPR ma najpotężniejsze narzędzie do robienia gier, nikt takiego nie ma, tylko oni na swoje potrzeby, aczkolwiek dzisiaj będą się dzielić rozwiązaniami.
xD a czy w tej bajce są smoki? CDprojekt pracuje na UE5 ktore z pomocą epica lekko zmodyfikował na potrzeby tworzenia gier w otwartym świecie. Te modyfikacje właśnie dzisiaj pokażą
Wiedźmin 4 wyjdzie najwcześniej w 2028 i niech nikt się nie spodziewa że zagra na obecnej generacji konsol.
Czyli wróci na pewno skelige...
Ale niestety poziomem szczegółowości i możliwościami daleko do rdr2.
Jest lepiej i chęci bycia lepszym, ale szału i zachwytu nie ma :) graficznie poprawnie. Zapewne będzie bugów co niemiara :)
Jednak z ciri średnio :/
Materiał oczywiście oskryptowany i wyreżyserowany.
Zabawnie się czyta tych pseudo znawców co krytykują silnik unreal, nic dziwnego, że świat upada skoro tacy ludzie są wszędzie