Wanda and the Colossus, czyli twórcy Ico powracają z klimatyczną grą akcji
co... za... DESIGN!!! Szczena 100 pieter nizej, szatan lechta mnie w podbrodek, ale milo.... ;]
O kurde ... Gierka zapowiada sie znakomicie !!! Szkoda że jeszcze trzeba poczekać ....
jestem w szoku :-O, poprostu REWELACJA! pierwsza czesc byla niesamowita, gra ktora doslownie mozna bylo nazwac sztuka, w swiom czasie piekna grafika, pomysl na opiekowanie sie inna istota oraz design zamku w ktorym przebywalismy, widac ze druga czesc bedzie godnym nastepca poprzedniczki, i pomyslec ze bylem jednym z tych ktory uwazal ze kontynuwanie takiej gry jak ICO jest bezsensu :-)
btw. na Gametrailers jest trailer do zassania :-)
Kontynuowanie ICO jest (byloby) bez sensu. Na szczescie Wanda and the Colossus to nie kontynuacja.
BTW, dla tej gry chyba wreszcie kupie PS2.
volvo95 - Gdyby nie fakt , że dwie takie orginalne gry kosztują tyle co sama konsola, to pewnie więcej ludzi kupowało by dla nich konsole ;)
volvo95 ---> Ja znam tylko dwie. ICO i Wanda and the Colossus :)
WSWH Dibhala---> a najlepsze jest to, że na zachodzie gry na konsole kosztują tyle samo co na PC. Na zachodzie, ale oczywiście nie w Polsce, gdzie nawet nie lokalizuje się rpg-ó konsolowych, nie wspominając o innych grach, a nowość kosztuje ponad 200 zł. Jak mniej to cud.
Elum --> fakt, to nie jest kontynuacja, jednakze wyraznie widac ze gra zachowa mnostwo elementow ICO
Podrzućcie może namiary na tę przecudną grafikę. Chętnie obejrzę.
BTW, te kilka obrazków w rozdzielczości 600 na 450 już widziałem...
14MB filmik też już zaliczyłem i...
nadal nie wiem, o co Wam chodzi.
Nie przeczę, że gra może okazać się wprost wyśmienita,
ale dlaczego tak zachwycacie się tą jakże ubogą grafiką?
Knot, klasyczny pececiarz --> czlowieku, my nie zachwycamy sie grafika (choc mozna sie nia zachwycac :)), lecz designem, klimatycznymi postaciami, charakterystyczna "kreska", jesli moge to tak ujac. Gra nie musi byc piekna, by ktos zachwycal sie jej wizualnym... przekazem. Niektorym trudno to zrozumiec (vide: knot), ale... tak jest :).
jiker -> Nie odmawiam tej grze klimatu, ale padło tu stwierdzenie "piekna grafika" (w odniesieniu do jej poprzedniczki), a oglądając Wandę widać jedynie jedną marną pieczątką po horyzont w szachownicę zreszta odbitą teksturkę. I gdzie tu ten wspaniały design?
kNOT --> Nie wiesz co to jest design ??? Czy może masz jakiś inny problem ???
Czytaj całe posty a nie wybrane wyrazy ...
w swoim czasie piekna grafika - to jest właśnie ten tekst o poprzedniczce tej gry ...
.kNOT --> co ci sie konkretnie w grafice nie podoba ? bo ja moge ci powiedziec co podobalo mi sie w jedynce, projekt lokacji, kamera, orginalnosc, oswietlenie, animacja postaci i to wszystko skladalo sie na piekno grafiki a wyglada na to ze wanda bedzie graficznie podobna, czego chciec wiecej ? cellshadingu ? dynamicznego oswietlenia ? wyzszej rozdzialki ? antialasingu ? tej grze nie jest to potrzebne by w momencie gdy sie zagra powiedziec "łał"
ze tekstura w jednym miejscu jest zastosowana tak a nie inaczej ? no i co z tego ? przeciez w 99,99 % gier tak jest, wytlumacz dokladniej co miales na mysli bo ja nadal chyba nie kumam, chodzi ci o moment pod koniec filmiku ? gdyby nie ty nawet bym na to uwagi nie zwrocil, bo w przeciwnstwiedo ciebie zwrocilem uwage na to co w tym filmiku robi wrazenie
volvo95 -> Gdy jakiegoś słowa nie znam, szukam go w słowniku.
Gdy już jednak znam, nie zarzucam innym jego nieznajomości ;-)
Po prostu widząc Waszą euforię wywołaną wiadomością o grze, która na screenach wygląda marnie, a z opisu zapowiada się podobnie, wyjść ze zdziwienia nie mogę...
Dlatego właśnie pytam się: "Ale o co chodzi!?"
n2n -> Np. o tego potworka.
.kNOT --> wymien tytul gry w 3d ktora wyszla w przeciagu ostatniego roku i miala wg. ciebie zachwycajaca grafike
co z tym screenem jest nie tak ??
n2n -> Moja karta i tak te wszyskie 'zachwycające' efekty po prostu olewa ;-)
Na tym screenie nie ma praktycznie niczego, ot zwykła kartka papieru, na której ktoś pracowicie malutką teksturę w szachownicę (miecz wskazuje to miejsce) po horyzont poodbijał, w dodatku jakość tej tekturki (lewy dolny róg) jest zatrważająco mała. Tylko tyle...
Czy z opisu przypadkiem nie wynika, że w tej grze będziemy jedynie ganiać po takiej właśnie pustyni i walczyć z kilkakrotnie większymi przeciwnikami? Jak w dowolnej innej rąbaninie...
.kNOT --> szczerze to nie chce mi sie juz odpisywac bo widze ze i tak jest to bezcelowe...
no coz nie kazdy potrafi docenic sztuke ;D
n2n -> Przy pewnego rodzaju 'sztuce' zawsze napotykam na zadziwiający mur milczenia. Miałem nadzieję, żę tym razem czegoś się dowiem, ale wychodzi niestety na to, że albo się czai o co z Wandzią biega, albo HipHopu nie rozumie ;-)
Ta gra to murowany hicior! Design faktycznie powala, co do wykonania to można byc na 200% pewnym że to będzie coś. Japończycy naprawdę znają się na rzeczy jeśli chodzi o zarówno o wizuaia jak i pomysł oraz fabułę gry. Uproszczenia w grafice nie wynikają z niemocy czy braku talentu (ew zasobów konsoli) Poprostu jest to decyzja projektantów, aby niczym niepotrzebnym nie zaśmiecać samej gry, nie odrywać niepotrzebnie uwagi od rzeczy istotnych.
Niestety na ten luksus i ascetyzm w najlepszym słowa tego znaczeniu twórcy gier PCtowych nie mogą sobie pozwolić (lol). Myślą że napakują shaderów i inych beznadziejnych efektów i przepis na grę gotowy-NIE. Większośc niestety jest zwyczajnie beznadziejna i nie umywa się nawet do japońskich produkcji na PS2. Japończycy nigdy nie bali się nowum i nawet z rąbanki potrafią zrobić COŚ. Na Pc to prawdziwa rzadkość.
(Teraz się narażę) Pc staje się po mału platformą niszową, jeśli idzie o udział w światowym rynku oprogramowania rozrywkowego. Tej kuli u nogi należy się czym prędzej pozbyć! Ujednolicenie platform to jest to czego potrzebują developerzy, aby w końcu mogli skupić się nie na hardwaerze i shaderach, ale Jakości i grywalności właśnie, czego sobie i wam życzę:)
jeszcze obrazek:)
superzabijaka---> "Pc staje się po mału platformą niszową, jeśli idzie o udział w światowym rynku oprogramowania rozrywkowego. Tej kuli u nogi należy się czym prędzej pozbyć! Ujednolicenie platform to jest to czego potrzebują developerzy, aby w końcu mogli skupić się nie na hardwaerze i shaderach, ale Jakości i grywalności właśnie, czego sobie i wam życzę:)".
Co do tego, że jej udział się zmniejsza to prawda, niestety czy się komuś to podoba czy nie. Z tą kulą to przesada.:) Ujednolicenie platform? Hm, hm, marzę o tym.:)
Jeszcze parę słów o grach na PC. Jestem posiadaczem tej maszynki od 8 lat. Kiedyś gry, na ten komputer były robione z pasją, polotem, pomysłem! Teraz co widzę? NHL 3843, które zamiast iść do przodu cofa się, niedługo wyjdzie NBA 4837, które będzie identyczne co poprzednia wersja tylko, że wzbogacona konkursem wsadów, itd. itp. Gry są schematyczne, nudne wręcz.
Jeżeli zaś chodzi o konsole, a sam miałem PSX, to musze obiektywnie stwierdzić, że - przede wszystkim Japończycy - mają od zawsze rewelacyjne, jeśli nie rewolucyjne pomysły. Wystarczy przypomnieć z PSX, takie gry jak MGS, SH, FF, GT, itd. Nie oszukujmy sie, ale oni robią takie gry, o których posiadacze zwykłego PC mogą pomarzyć już tylko, a co gorsze nawet nie widać poprawy tego stanu. Chyba faktycznie za 3 - 4 lata, PC będzie platformą dla MMORPG, FPS i strategii.
Ja już zaczynam zbierać $ na PS3.:)
P.S.
Co do samej gry i tematu przewodniego, faktycznie wygląda rewelacyjnie.