40 światów w 90 dni; zobacz niesamowity pokaz możliwości Unreal Engine 5
Zawsze wszystkie pokazy silników, a w szczególności Unreala robią olbrzymie wrażenie. Szkoda, że zupełnie nie odzwierciedla to możliwości wykorzystania w grach.
Zawsze wszystkie pokazy silników, a w szczególności Unreala robią olbrzymie wrażenie. Szkoda, że zupełnie nie odzwierciedla to możliwości wykorzystania w grach.
Marzy mi sie pierwszy Unreal w technologi UE5. Dostalbym zawalu, gdybym cos takiego zobaczyl po wyjsciu ze statku -->
Nie tylko ty. Jedyna scena, która zrobiła na mnie wrażenie. Gdyby zrobili kosmiczną grę z takimi efektami i by to było namacalne, a nie tylko obrazek 3d widoczny z daleka to opad szczęki do samej podłogi. Byłbym nawet gotów kupić nową kartę graficzną byle zagrać w tą grę.
moze bioware odda z mass effectem nowym :D w sensie zrobi gre duzo lepsza od andromedy
jakies 14 klatek w full hd na rtxie 290080ti
Honestly? Jakby faktycznie wykorzystali 100% mocy silnika, nie pogniewał bym się za taką grę
Zawsze tak było. Co innego tech demo które chodzi na potwornym sprzęcie a co innego gry które muszą chodzić na większości "ziemniaków". Zobaczysz jaki płacz będzie jak zaczną wychodzić nawet najprostrze gry na UE5 i nagle podniesie się płacz "OMG TAM SĄ 2 TRÓJKĄTY NA EKRANIE A U MNIE NIE DZIAŁA!!!!! CO ZA GÓWNIANA OPTYMALIZACJA!!!111oneoneone" :)))
Na konsolach też nie będzie tak różowo jak można było zobaczyć na tech demach :))
bedzie rózowo bo jak zaczna wychodzic dobre gry na tym ue5 to bedzie juz ps7 i xbox thre x
Coz moge powiedziec. Zaczynalem od:
https://gadzetomania.pl/telewizyjna-wideogra-z-polski-bajty-z-broda,6704138257741441a
Jak bym dobrze poszperal to mozer nawet jeszcze bym gdzies ten sprzecior w piwnicy wygrzebal.
Przepieknie to wyglada. Ciesze sie, ze dozylem takich niesamowitych technologi. Wymyslajcie tylko ciekawe historie :)
Piotr.
40 - CZTERDZIEŚCI! - wyreżyserowanych trailerów z oprawą wizualną na pograniczu CGI i najbardziej napakowanych graficznie gier w trzy miesiące? To wygląda obłędnie, mają rozmach! (wolałbym 2k60fps aniżeli 4k30fps jako gracz, ale target chyba bardziej ogólny przy tym, co wybrali, więc kumam zabieg)
A jaka to różnica? I tak może wyjść następna generacja konsol i będzie lepsza grafa. Tylko co to zmieni? I tak większość graczy nie zobaczy takiej grafiki nawet gdyby konsole by na to pozwoliły, to i tak olbrzymia część społeczeństwa grających na pc musiałaby ustawić niższe, a nawet na niskie ustawienia graficzne, żeby gra im jakoś chodziła.
Pewnie sam nie masz dobrego sprzętu, żeby móc oglądać taką grafikę, także nie ma co pieprzyć o konsolach, bo to jest żałosne, infantylne i żenujące. Ba wiele ludzi ma gorszy pc niż konsole tej generacji, bo 1060 to jednak już trochę mało. Czas skończyć z idealizowaniem pc i uświadomić sobie, że pc to jednak nie jest taka super sprawa i wcale nie jest specjalnie lepszym sprzętem niż konsole :P.
Aha, masz naprawdę dziwne podejście. Czyli lepiej, żeby dali grę z tak mocarną grafiką, że mało kto może to odpalić, bo i tak potem komputery się ulepszą. To, że fizyka w gta 5 była drewnem jest tylko waszą winą, bo wy stawiacie grafikę na pierwszym miejscu, a więc rockstar po prostu nie miał wyjścia, wolał, żeby jak najwięcej takich graczy kupowało grę. Więc po prostu maksymalnie dopieścili grafikę w grze, którą zobaczyć na żywo mogła może jakaś kilkunasto-parudziesięcioprocentowa część społeczeństwa, a fizyka dostała mniejszy priorytet, bo niestety mało kogo to obchodziło.
W końcu standardem jest super grafika, to było i jest stawiane na pierwszym miejscu. Nawet jeśli grafika jest tak mocarna, że mało kto to ustawi na najwyższych ustawieniach to i tak większość się cieszy, że w ogóle jest taka grafika. No i niestety czasem właśnie przez zbyt mocną grafikę trzeba było poświęcić parę rzeczy jak fizyka, bo inaczej komu by odpaliło. Więcej zysku od graczy grafikomanów niż zwykłych :P.
Większość mówi tu o wykorzystaniu UE5 w grach ale nie tylko do tego został on stworzony. Jest wykorzystywany przy produkcji filmów, wizualizacji architektonicznych czy animacji i osiągnięcie takiej jakości renderingu choćby "prawie" w czasie rzeczywistym na sprzęcie domowym to jest coś niesamowitego. Kiedyś dla domowego użytkownika bawiącego się grafiką 3d jedyną opcją były farmy renderujące lub czekanie kilkadziesiąt godzin na wygenerowanie animacji, którą teraz choćby w szybkości 1 fps Unreal wygeneruje w kilka minut...
Pobawiłem się za pomocą Flowframes i wyszedł taki potworek w 60 klatkach. Trochę płynniej, jedynie wycinek z oryginału. Na kompie oglądałem w 96 fpsach (oryginał to chyba 24 klatki) i robi robotę. Jakość już trąci myszką, bo kompresja kompresję pogania i bitrate też spadł na łeb na szyję, ale płynność jest. (jak wrzucam komentarz, to nie ma jeszcze 4k, jest jeno FHD ale w 60-fpsach)
Myślę, że dla YouTube 48 klatek byłoby lepszym wyjściem, o ile można tak skakać i algorytm nie odbierze tego jako filmik 60 klatek, nie znam się. Ta wyższa płynność daje taki pecetowy feeling, mniej tych mitycznych 30 konsolowych klatek.
https://www.youtube.com/watch?v=lFA9kzM5Mf4
Obecna generacja sprzętu pewnie tego nie uciągnie. Ale jeżeli prognozowany skokowy wzrost wydajności nowych rtx z serii 40 i odpowiedników AMD okaże się tak duży jak to zapowiadają, a przy okazji poprawi się optymalizacja UE5 (w końcu na razie ten silnik dopiero raczkuje) to myślę że w perspektywie max dwóch lat można będzie tworzyć gry z podobną grafiką.
Mogli by zrobić remake Unreala, albo Unreal 3 sp fps
Grafika obłędna tylko żeby jeszcze można było wejść w interakcje z otoczeniem np. przesunąć kamień czy zerwać trawę lub w jakikolwiek inny sposób wpłynąć na świat to by było mistrzostwo świata .
Przynajmniej jeden ziomek mnie rozumie. Jak nieraz pisałem że gry mogą być bardziej rozwinięte, a to co dziś serwują to są drobnostki to mnie wyśmiano bo po co.