Twórcy League of Legends wykupieni za ponad 350 mln dolarów
Właśnie skończyłem wygraną potyczkę w LoL'a i widzę tego newsa xD Oby to tylko im pomogło . . .
Oby dla odmiany wzięli się za samą grę a nie za dodawanie nowych i takich samych championów.... monotonia, debilny matchmaking (na moim lvl 5 matchowało mnie z lvl 30 z liczbą zwycięstw ponad 100) odrzuciły mnie od tej gry...
o dote gram od ponad 2 lat w lola moze z pol roku i dla mnie dota jest niedoscigniona mowcie co chcecie
Chińczycy :/
Dobre wieści w sumie, LoL to najlepsza gra Świata, gram w nią już około roku, nigdy się nie nudzi, jest cały czas aktualizowana. Po prostu ideał.
Zawa357 matchmaking robi co może ale są momenty gdzie jest jak jest, poza tym gdybyś pograł parę dni to przestało by Cię to obchodzić. Monotonia to już nie wiem, jest to jedyna gra ,która utrzymała mnie przy sobie więcej niż 2/3 miesiące. Tym samym dla mnie nie ma tutaj żadnej monotonii.
hmm...być może to dobrze, ale może być też gorzej, dla graczy.
Bo jeśli chinole zażyczą sobie większy nacisk na mikropłatności(który imo w lolu nie jest zbytnio eksponowany) i zrobią tak, że przywiązą większą wagę do płtaności niż do samej rozgrywki...to gra dużo na tym straci. Cała magia Lola dla graczy, polega na tym że jest on darmowy, i mimo tego że są w nim płatności, to w żaden sposób nie wpływają na balans rozgrywki. W przeciwieństwie do np. NFS Worlda, gdzie bez wykupionego nitro jesteś praktycznie zerem. A nitro nie zdobędziesz inną drogą(z wyścigów bardzo trudno wylosować)...
@Alt3ir
Gra jest dobra, ale nie najlepsza - w mało gier widocznie grałeś. . .
@up
W sumie możesz mieć rację - ja się spodziewam większej ilości reklam i większej ilości 'skórek' do kupna. . . Jednaj patrząc na poziom niektórych graczy nie obraziłbym się, gdyby wprowadzili np.opłatę SMS-em, lub przelewem za aktywację konta. Większość - w tym ja - by to odfajkowała, natomiast przynajmníej na neokidach - które głównie psują grę ich konta są banowane- by zarobili . . .