Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Totalna wyprzedaż w RTV Euro AGD

17.04.2020 11:32
😱
1
4
BrSPL
4
Junior

WD RED jako dysk dla graczy? GG WP!

17.04.2020 11:34
2
8
odpowiedz
5 odpowiedzi
wookieio
1
Junior

NIE POLECAM KUPOWAĆ TERAZ W TYM SKLEPIE!
Informacje o dostępności produktów wprowadzają ludzi w błąd. Firma ma 4 tyg zaległości w wysyłaniu zamówień - gdy cokolwiek kupisz z tej przeceny i tak tego nie dostaniesz, mimo dopłacenia za przesyłkę i zapewnienia firmy o dacie doręczenia.
Od 3 tygodni czekam na mojego Switcha, którego tam kupiłem. Na sklepie jest nadal jako dostępny i "U Ciebie na jutro". Dzwonie codziennie i oni "Nic nie są w stanie zrobić, trzeba czekać".
Porażka.

17.04.2020 13:53
2.1
zanonimizowany1263098
10
Legionista

Dziwne, wczoraj zamówiłem Final Fantasy VII Remake który miał dopisek że będzie u mnie na jutro i dzisiaj około 10 już odwiedził mnie kurier, kilka dni wcześniej inne zamówienie też przyszło planowo :| może to kwestia miasta do którego zamawiasz produkt

17.04.2020 15:37
😃
2.2
PaWeLoS
168
Admiral

Kyuuminne, aaa, to Ty mi wczoraj wykupiłeś Final Fantasy z Euro - dostałem powiadomienie od nich mailem, ze gra jest znowu dostępna i jak wszedłem od razu na ich stronę to już nie było :(

18.04.2020 13:17
Eluveitien
2.3
Eluveitien
93
Konsul

To ja bym chyba żądała anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. Ale wydaje mi się, że miałeś pecha z tym Switchem. Nie wiem jak w polsce ale w innych krajach ludzie masowo wykupują switche. Przez jakiś czas był to dosłownie towar deficytowy, może nadal jest. W każdym bądź razie takie boom na switcha jest spowodowane koronawirusem xD No pech. Staraj się o zwrot i spróbuj kupić gdzie indziej. Albo czekaj, w końcu powinni ogarnąć temat ale 3tyg to ja bym wyszła z siebie :/
Jak zamówiłam w Media Markt "Animal Crossing New Horizons" bo w końcu się pojawił w sklepie, bo oczywiście na tą grę z tego samego powodu wszyscy się rzucili. Cena na allegro była wtedy 269zł a na media markcie/expercie 209 chyba, tylko jako niedostępny. Wracając do sedna sprawy, jak już ją kupiłam, to kurier przywiózł grę 2 dni po terminie a ja już układałam plan ataku ich siedziby xD

post wyedytowany przez Eluveitien 2020-04-18 13:18:02
18.04.2020 13:27
Metaverse
2.4
Metaverse
74
Senator

Tez mialem problemy z Final tylko w media ex, ale oni przynajmniej anulowali moje zamowienie jak sie okazalo ze juz nie maja w magazynie (dzien przed premiera!)

post wyedytowany przez Metaverse 2020-04-18 13:28:17
18.04.2020 20:21
Tirka
2.5
Tirka
56
Pretorianin
Image

To samo w mediamarkt. Zamówiłam 9-ego smartfon, dalej jest jako "zamówienie złożone". Mail jaki otrzymałam po napisaniu do nich co z moim zamówieniem, ofc w sklepie dalej info, że "wysyłamy w 24h z magazynu".

post wyedytowany przez Tirka 2020-04-18 20:22:40
17.04.2020 11:44
1
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
Zar3011
104
Pretorianin

Mijają już równo 3 tygodnie jak złożyłem zamówienie. Paczka zgubiona gdzieś na magazynie (to moja dedukcja, nikt się do tego nie przyznał u nich), ostatnim razem cham na infolinii kazał mi do nich więcej nie dzwonić tylko czekać aż się zajmą tematem (oczywiście nie dało się uzyskać informacji nawet w przybliżeniu kiedy to się stanie). Zamówienie anulowałem tydzień temu i nadal nie zaktualizowali statusu, a więc nawet nie zaczęli procedury zwrotu pieniędzy. Tak jak pod poprzednimi newsami o tym śmiesznym sklepie, jak ktoś chce zamrozić trochę pieniędzy i nie zależy mu na dostawie (nawet nie szybkiej tylko na jakiejkolwiek) tego co kupił to polecam tam zamawiać. Lepiej kupić u konkurencji zajmującej się stricte sprzętem komputerowym, typu x-kom. U nich ten sam towar miałem po 2 dniach i to było nawet 1 dzień wcześniej niż podawany przez nich termin dostawy.

post wyedytowany przez Zar3011 2020-04-17 11:49:44
17.04.2020 11:58
1.1
2
wookieio
1
Junior

U mnie dosłownie identycznie, tylko, że ja jeszcze nie anulowałem, bo dostałem informację od jednej osoby na infolinii, że zamówienia z takim statusem w ich systemie nie da się anulować! Wiec jakbym to zrobił to i tak czekałbym tyle samo co normalnie.
W mojej sytuacji dowiedziałem się, że rzeczywiście zagubili to w magazynie, w ten poniedziałek dostałem informację, że jednak znaleźli i czeka na kuriera, a następnego dnia znowu się zgubiła.
Dzwoniłem już około 15 razy i za każdym razem dowiaduje się o ułamek więcej. Obsługa klienta to porażka.

17.04.2020 12:39
1.2
zanonimizowany449082
103
Generał

Pomijając skandaliczne traktowanie klienta i beznadziejną infolinię, weźcie poprawkę na sytuację... Zamknięte przymusowo markety masowo odsylaja towar na magazyn w obawie przed kradzieżą oraz niszczeniem produktow.
Klienci kupują z dostawami do domów w ilościach większych niz w grudniu! A takie małe, czesto pojedyncze zamówienia wymagają ogromnel liczby roboczogodzin.
Dodajmy do tego mniejszą ilosc pracowników ponieważ część musi siedzieć w domu z dziećmi i mamy przepis na logistyczną katastrofe...

Nie usprawiedliwiam nieskutecznego zarzadzania magazynami, jednak polecam wszystkim zdrowy dystans i odrobine empatii...

17.04.2020 12:48
1.3
1
wookieio
1
Junior

DzaQ Oczywiście, że tak. Zgadzam się, że trudna sytuacja może powodować opóźnienia i jest to całkowicie zrozumiałe, jednak jeżeli firma jest świadoma problemów wewnętrznych, nie powinna gwarantować przy każdym produkcie "U Ciebie na jutro". Statusy takie widnieją do dzisiaj na produktach które zamówiłem pomimo wielotygodniowych opóźnień. Organizowanie "Totalnych wyprzedaży" też jest nie na miejscu, jeżeli nie są w stanie zrealizować standardowych zamówień.

17.04.2020 13:16
1.4
zanonimizowany449082
103
Generał

Up
Tak, tu masz rację.
To już niestety strategia narzucona przez zarządy spółek... Wiedząc ze dany brand ma problemy z płynnością zamówień co bys zrobil? Ja poszedłbym do konkurencji, która takich problemów nie komunikuje (co nie oznacza ze ich nie ma!).
Niestety statystyka pokazuje ze 80% społeczeństwa to lemingi i tylko 2 klientów na 10 będzie rzadało zwrotu kasy!
Pozostałych 8 będzie czekało, czasami głośno krzycząc, czasami nie, ale ostatecznie ich kasa zostanie na kontach sklepu.
Corpo is corpo - a my głosujemy portfelami

post wyedytowany przez zanonimizowany449082 2020-04-17 13:16:33
17.04.2020 14:05
1.5
Zar3011
104
Pretorianin

Ale to jest właśnie sedno sytuacji. Ja nie spamuje wszędzie gdzie mogę negatywnymi komentarzami na temat tego sklepu tylko dlatego, że mi się paczka opóźniła. Problemem jest przede wszystkim to, że wiedzą o problemie i nic nie robią, nie ma nawet głupiego komunikatu na stronie, że z powodu wirusa są opóźnienia, tak jak to widziałem na wielu innych stronach. No a to, co się dzieje w momencie gdy już się złożyło zamówienie to już totalny kosmos. Celowo błędne statusy zamówienia, chamstwo konsultantów, świadome wprowadzanie klientów w błąd itp. itd. Nie chcę tutaj opisywać całej przeprawy bo to nie miejsce na to. Ale na pewno nie zrezygnuję szybko z ostrzegania przed tym sklepem bo z taką polityką i podejściem do klienta to moim zdaniem nie zasługują na zajmowaną pozycję na rynku.

17.04.2020 13:50
Thorus121
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Thorus121
26
Pretorianin

Ta Yakuza Remastered Collection trochę kusi

18.04.2020 12:38
😂
3.1
zanonimizowany1225324
45
Generał

Wez nie rozśmieszaj :P.. bym ci link wkleił to by cie wtedy zakusiło tyle ze zaraz bedzie usuniety i sie ktos do mnie przyj....ie jak zwykle. cena z D..

18.04.2020 12:49
McPatryk1995v2
4
odpowiedz
McPatryk1995v2
43
Umbrella Corporation

Szczerze to jeśli chodzi o sprzęt to nie mam dobrych wspomnień z RTV Euro AGD. Za każdym razem jak coś tam kupowałem było coś nie tak.

Jak kupowałem lata temu telewizor to pilota nie było, kupowałem Switcha to nie było tego uchwytu na joycony, aby zrobić z nich jednego pada, kupowałem zestaw VR to klucz do gier był zużyty, itd. Na szczęście PS4 kupowałem w Media Expert to problemów nie było. Jedynie z grami i kablami nie było żadnych problemów.

Reklamacje i gwarancje u nich to też komedia. Jak mówią, że zadzwonią w ciągu dwóch tygodni, to lepiej jest ich odwiedzić po tygodniu lub tych dwóch, bo na pewno nie zadzwonią, chociaż sprawa jest dawno zakończona. Tak miałem właśnie z tym kluczem do gier VR z zestawu. Mówili, że w ciągu dwóch tygodni zadzwonią jak tylko dostaną odpowiedź od dystrybutora. Czekałem, aż po dwóch tygodniach przeszedłem się do tego sklepu, gość mówił, że dostali już maila z nowym kluczem, wydrukował mi tego maila, no i zapomniał, że wydrukowała się również data dostarczenia do nich tego maila, okazało się, że odpowiedź dostali już na następny dzień...

18.04.2020 14:50
5
1
odpowiedz
arthelass
14
Legionista

Odnośnie zestawu VR to 4 miesiące temu był za około 1000zł, teraz nagle podrożał przez kryzys i brak części z chin do 1400, więc robią "wielką promocję" obniżając o 50 zł, XD. To już lepiej poczekać pół roku na nową generacje, wtedy cena zestawu znowu poleci w dół.

18.04.2020 16:56
6
1
odpowiedz
nrfegrom
22
Legionista

Radze uważać na ten sklep , miałem problemy z reklamowaniem kierownicy logitecha oraz szyby piekarnika.
Gdzie stwierdzono uszkodzenie mechaniczne , z mojej winy, na odległość.
Nikt nawet nie przyjechał ,żeby sprzęt zobaczyć.
Więc zadałem pytanie jakim cudem zbiłem środkową szybkę, bez uszkodzenia zewnętrznej i wewnętrznej.
Odpowiedzi już nie uzyskałem , sprawa aktualnie poleciała do sądu.

18.04.2020 23:27
7
odpowiedz
Chris4132
111
Pretorianin

aż nie wierzę że to reklamujecie bo to lipa nie promocje, w Polsce chyba na elektronikę one chyba wgle nie istnieją

19.04.2020 11:51
😂
8
odpowiedz
Gosen
167
Generał

Piękna sprawa, gol reklamuje oferty partnera biznesowego, a w komentarzach jedna wielka antyreklama. Mam nadzieję, że gol zmieni swojego partnera w przyszłości by się więcej nie ośmieszać, bo zły PR wam robią, ale rezygnując ze współpracy pokażecie że szanujecie siebie i społeczność graczy, promując tylko wartościowe marki.

19.04.2020 12:07
sylwek11pl
9
odpowiedz
sylwek11pl
13
Legionista

Nie wiadomo jak "super" wyprzedaż to to nie jest :)

Wiadomość Totalna wyprzedaż w RTV Euro AGD