Project M na wczesnym gameplayu; koreański soulslike od studia Hound13
No i to jakoś wygląda. Nie to co Elden Ring...
A co ty Stasiu widziałeś z gameplayu Elden Ring? Minutowy fragment jak gościu skacze po skałach? To po byku. A tutaj co? Walka na jakimś pustym terenie w lesie. Wow.
Na razie zobaczymy, czy to wyjdzie w ogóle. Dużo jest zapowiedzianych souls-like`ów z Chin i jakoś nie widać, by szybko miały wyjść.
Souls-like`ów nigdy nie za mało, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem za oczywiście. Zbroja wygląda epicko.
No i mi wystarczy tyle.
I tak nie zagram ani w jedno a ni drugie, bo tych soulslikeów nie trawie. Już wole Minecrafta.
Sex na okładce jest? jest
Klon Dark Souls jest? jest
Wielkie miecze są? są
No i wystarczy by już jakiś tam sukces był. A to techniczne demo jeszcze 30x się zmieni przed finalnym projektem.
Te same sprity krwi od czasów UE3.
UE - bloom. rozmycia, ziarno. Dlaczego nie mogą zrobić obrazu ostrego jak żyleta.
Gameplay fajny czuć te uderzenia mieczem. Jak będzie fabuła na wzór Fromsoftware można grać
Znowu jakieś straszydła. Podziwiam ludzi jak jarają się grając w takie głupowate gry siekając wrogów non stop mieczem i rzucając dodatkowo czary. W Wiedźminie to mnie odpychało dlatego nigdy w nią nie grałem. Już po assassynie mam dość tego głupiego systemu walki 10 razy koleś dostaje z mieczem i dalej walczy aż mu pasek życia się nie skończy. Te gry przypominają mortal kombat.
Stylistyka przyjemna, walka prezentuje się równie dobrze, tylko strasznie słabo widać, co tak na prawdę dzieje się na ekranie. Za dużo efektów i przeszkadzajek.