Zła wiadomość dla graczy Elden Ring Nightreign. Premierowy patch nie naprawi problemów z wydajnością na PC
czyli kolejna fuszerka na premiere
ani ten elden sciek jakis graficznie rewolucyjny, ani zbytnio ladny
partactwo pelna geba
Na XBOX Series S hula koncertowo. Tradycyjnie PC poszkodowane na premierę. Pewnie naprawią jak z Eldenem.
Nigdy nie naprawili.
Jedyny fix to Proton, granie na Steam Deck. Niestety na normalny PC z Windows jest tylko DXVK, a EAC gryzie się z nim.
Wątpię by hulał koncertowo na Series S, jak gra chodzi źle na PS5, chyba że kogoś zadowala 720p 30fps, to luz.
W sensie blokada? To najprawdopodobniej spowodowane przez silnik. Podejrzewam że to engine Bloodborne'a przerobiony tak by generować otwarty świat.
Zarówno DS 3, jak i ER mają tę blokadę. Natomiast taki BB to ledwo trzyma 30 fps na PS 4
A wystarczy kupić konsolę i żadnych problemów. PC od lat nie nadaje się do gier na premierę.
A wystarczy robić dobre gry i żadnych problemów. PC od lat nadają się do gier, których developerzy nie są partaczami.
Są bardzo dużo gry na STEAM, co są bardzo grywalne w dniu premiery, więc śmiem wątpić. ;D
Na konsoli też nie jest lepiej. Niektóre gry nie są wolne od bugów, a co ważniejsze, są grywalne tylko na 30 FPS. Na przykład Starfield. Albo grafika Ultra, albo wydajność 60 FPS. No, możesz tam zapomnieć o super promocji na poziomie STEAM, albo darmowe gry od EPIC. Zero problemów? Już zdarzają się takie gry na konsoli, co nie są grywalne w dniu premiery.
No, Nintendo zamierza podnosić ceny gier dla Switch 2, więc zdecydowanie wolę grać na PC.
Wymyśl coś lepszego. :D