Otwieranie zamków w Oblivionie frustruje wielu nowych graczy, ale twórcy zostawili w grze duże ułatwienie
Ale przecież tak było w oryginalnym oblivionie, czyli co bawimy się teraz w kopiuj wklej starych solucji z 2006 roku.
Ten portal od poziomu głupoty, przebił już dawno ppe.
Widać że do remastered rzuciły się dzieci nieprzywykłe do sytuacji gdy gra nam nie pomaga na wszystkie sposoby.
Albo masz 100wytrychów w kieszeni albo masz problem.
Tym bardziej że ja do tej pory nie ogarnąłem jak działa ta mechanika i zawsze robiłem na auto.
Rozwiązanie ze Skyrim działa lepiej. Chociaż ogólnie rynek RPG trochę jej nadużywa
Tym bardziej że ja do tej pory nie ogarnąłem jak działa ta mechanika i zawsze robiłem na auto.
Nie gralem prawie wogole w remaster, ale z tego co pamietam to w oryginale mechanika byla "na sluch". Wsluchiwales sie w odglos i wiedziales kiedy kliknac. Im wyzszy poziom zamka tym krotszy czas na reakcje.
Dodatkowo przed klikniecie sprawdzales jak szybko dana zapadka opada za pomoca podrzucania jej pare razy (zeby sie "wczus w moment"), bo nawet w zamku very hard nie kazda byla super szybka.
Jak miales niski lockpick i zamek wysokiej jakosci to trzeba bylo klikac BLYSKAWICZNIE zaraz po podrzuceniu elemetu i wtedy przewaznie "klikalo" niezaleznie od poziomu skilla. Ale to doslownie ulamki sekundy miales (ruch mycha w gore i klik od razu).
Dalo sie otworzyc zamki very hard od razu jak miales skilla w szybkoklikaniu i troche szczescia.
Tak sobie teraz mysle za na padzie to moze byc niewykonalne w sumie.
To jest w sumie swietny system. Albo mozesz brute force i marnujesz tone wytrychow liczac ze gra wylosuje 90+ na 100 pare razy z rzedu. Albo ubierasz sluchaweczki, sluchasz zameczka i robisz za pierwszym razem zamek z lockiem 100.
Druga mysl to taka ze kiedys (premiera Obka starego) myszki bylo duzo mniej czule i z dzisiejszymi megaczulymi z tona DPI trafienie w krotkie okresy z klikiem MUSI bys duzo, ale to duzo latwiejsze, niz na siermieznej myszce wtedy.
Jesli ludzie narzekaja to wlasnie swiadczy tylko tym jak niski manual skill maja, mimo pomocy dzisiejszej technologii.