Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Odpowiedź Sony na wprowadzenie przez Microsoft przystawki HD-DVD do Japonii

22.09.2006 15:33
1
k_mike
7
Legionista

moim zdaniem przyszłość to scenki na silniku gry, jeśli w rzeczywistości japończycy zostaną przy filmikach,, to faktycznie możemy spodziewać się sytuacji, kiedy to gra japońska będzie wydana na 2-3 płytach dvd (Ew. będzie się instalować na dysku), a europejskie\amerykańskie gry będą spokojnie mieściły się na 1 płycie dvd (i jeszcze miejsce zostanie ^^)

22.09.2006 15:37
Cainoor
2
odpowiedz
Cainoor
278
Mów mi wuju

Dziwne, żeby konsola wydana rok później nie była nowsza i lepsza. Wtedy to dopiero byłbym zdziwiony.

22.09.2006 15:47
3
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

k_mike - jeżeli jeden level z Laira, pokazywany na TGS zajmuje 4GB to ja nie mam więcej pytań. Na płytę DVD weszłyby 2 levele :)

23.09.2006 00:04
4
odpowiedz
zanonimizowany54057
36
Centurion

Cainoor, Microsoft sam jest sobie winien. Nie potrzebnie wydał nową konsole tak szybko, która tak naprawde nie jest konsolą nowej generacji tylko ulepszoną wersją starej generacji. Producenci potrzebują coraz więcej miejsca i to nie tylko na filmiki. Weźmy naprzykład modele 3D. W dzisiejszych czasach model jednej postaci ma więcej polygonów niż cały jeden poziom w Quaku 1. Dźwięk przestrzenny to już prawie podstawowa rzecz w grach, tym bardziej jeżeli mówimy o nowej generacji, a plik z takim dźwiękiem zajmuje więcej miejsca niż zwykły nagrany w stereo. Światy w grach są coraz żywasze, większe i bardziej integralne. To wszystko niesie za sobą GB danych który trzeba gdzieś zmieścić.

24.09.2006 21:07
empeck
5
odpowiedz
empeck
53
Pretorianin

mikla - większość dźwięków w grze jest monofoniczna, engine pozycjonuje źródła dźwięku w levelu i w efekcie składa z tego dźwięk przestrzenny (względem gracza).

Co do ilości textur i geometrii to się zgadza, jest tego coraz więcej niestety.

Wiadomość Odpowiedź Sony na wprowadzenie przez Microsoft przystawki HD-DVD do Japonii