Microsoft uczy, jak robić gry
A tam dupa jaś. Niech sobie wsadzą w 4 litery te wykłady,bo lepsze jest zacząć od modowania gier tzn robienie addonów,patchy co się wiąże rzecz jasna z dobrą obsługą programów graficznuch i róznego rodzaju edytorów(konwerterów itp.). A potem dopiero jak ambicje wzrosna dopiero się brac za C,C++ itd. Nie wczesniej gdyż niewątpliwie kazdy marzy odrazu zrobic hop siup na Quake'a niz na tetrisa?
Zresztą i tak to jest strata czasu,zrobienie w pojedynke gre w H**a zajmuje,a radośc tym wieksza jak sie robi samemu bez pomocy innych wiec lepsze są litle(BIG) mody,hacki gier ;-)
(...) w których pracownicy Instytutu Technologii DigiPen przedstawią kolejne etapy tworzenia trójwymiarowych gier przy wykorzystaniu oprogramowania Microsoft Visual C# 2005 Express Edition
Hmm... Mam dziwne wrażenie, że nie o nauczenie kogoklwiek pisania gier tu chodziło :)
Dokładnie, to będzie reklama nowego środowiska programistycznego Microsoftu.
W 11h nikogo nie nauczysz pisania gier, tu chyba nikt nie ma wątpliwości. Można jedynie opowiedzieć na czym to polega ;)
a tak w ogóle prawdziwych gier raczej się w C# nie pisze, bo jest ciut zbyt mało wydajny (jak wszystko powiązane z .NET frameworkiem) - przynajmniej taka jest moja opinia
pecet007 --> Myślisz, że Microsoft przejmuje się wydajnością ? Szczerze wątpię. Liczy się czas produkcji.
Sir Skull -- i właśnie dlatego .NET nadaje się idealnie do pisania aplikacji biurowych dla małych i średnich firm a nie do robienia gier :p
pecet007 - jezyk wyzszego poziomu ma drugo rzedne znaczenie - silnik powinien byc przede wszystkim skalowalny (rozn eplatformy), moze to byc c++ czy c#, gdzie pisze sie sama logike calosci oraz toolsy, a krytyczne punkty jeszcze dzis czasami sa pisane w asmie.
przyklad serwera www caudium - napisany w jazyku PIKE, jako spojna calosc, krytyzcne fragmenty dosc optymalnie w C, a calosc dziala szybciej niz apache.
Cześć to ja mam na imię krystian dobra wszystko wiem ale dajcie mi wreś cie całom instrukcie jak się robi tę gry! tylko fajne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
musisz zacząć od instalacji Kompilatora. Najlepszym kompilatorem jest program o nazwie "Microsoft 2006 Format C++". a Instaluje się go tak:
Wchodzisz w dosa (w starszych systemach normalnie, w WinXp wkladasz dyskietke startowa)
Wpisujesz Format C:
(jesli chcesz zeby byl zainstalowany na dysku C, wtedy najszybciej sie robią gry, jak innego to Format <nazwa dysku i dwukropek> ). Po zainstalowaniu programu bardzo szybko możesz zrobić gierke w Stylu TIBII!!!! tylko z grafiką jak w MU!!!. a wszystko jest opisane w poradach w programie. ENJOY!!! ja właśnie tworze moda do Tibi robiacego God-Mode i 1 milion złota przy wcisnieciu Delete.!!