Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Microsoft uczy, jak robić gry

30.12.2005 11:29
1
zanonimizowany269066
6
Centurion

A tam dupa jaś. Niech sobie wsadzą w 4 litery te wykłady,bo lepsze jest zacząć od modowania gier tzn robienie addonów,patchy co się wiąże rzecz jasna z dobrą obsługą programów graficznuch i róznego rodzaju edytorów(konwerterów itp.). A potem dopiero jak ambicje wzrosna dopiero się brac za C,C++ itd. Nie wczesniej gdyż niewątpliwie kazdy marzy odrazu zrobic hop siup na Quake'a niz na tetrisa?

Zresztą i tak to jest strata czasu,zrobienie w pojedynke gre w H**a zajmuje,a radośc tym wieksza jak sie robi samemu bez pomocy innych wiec lepsze są litle(BIG) mody,hacki gier ;-)

30.12.2005 11:32
😊
2
odpowiedz
zanonimizowany2673
72
Legend

(...) w których pracownicy Instytutu Technologii DigiPen przedstawią kolejne etapy tworzenia trójwymiarowych gier przy wykorzystaniu oprogramowania Microsoft Visual C# 2005 Express Edition

Hmm... Mam dziwne wrażenie, że nie o nauczenie kogoklwiek pisania gier tu chodziło :)

30.12.2005 11:46
Sir Skull
😊
3
odpowiedz
Sir Skull
93
Charr Shaman

Dokładnie, to będzie reklama nowego środowiska programistycznego Microsoftu.
W 11h nikogo nie nauczysz pisania gier, tu chyba nikt nie ma wątpliwości. Można jedynie opowiedzieć na czym to polega ;)

30.12.2005 11:55
pecet007
4
odpowiedz
pecet007
178
~

a tak w ogóle prawdziwych gier raczej się w C# nie pisze, bo jest ciut zbyt mało wydajny (jak wszystko powiązane z .NET frameworkiem) - przynajmniej taka jest moja opinia

30.12.2005 11:59
Sir Skull
5
odpowiedz
Sir Skull
93
Charr Shaman

pecet007 --> Myślisz, że Microsoft przejmuje się wydajnością ? Szczerze wątpię. Liczy się czas produkcji.

30.12.2005 12:01
pecet007
6
odpowiedz
pecet007
178
~

Sir Skull -- i właśnie dlatego .NET nadaje się idealnie do pisania aplikacji biurowych dla małych i średnich firm a nie do robienia gier :p

30.12.2005 16:42
karpiu_87
7
odpowiedz
karpiu_87
115
Sniper

Niech się sami nauczą!

31.12.2005 14:35
8
odpowiedz
realsolo
222
Generał

pecet007 - jezyk wyzszego poziomu ma drugo rzedne znaczenie - silnik powinien byc przede wszystkim skalowalny (rozn eplatformy), moze to byc c++ czy c#, gdzie pisze sie sama logike calosci oraz toolsy, a krytyczne punkty jeszcze dzis czasami sa pisane w asmie.

przyklad serwera www caudium - napisany w jazyku PIKE, jako spojna calosc, krytyzcne fragmenty dosc optymalnie w C, a calosc dziala szybciej niz apache.

05.07.2006 20:11
😈
9
odpowiedz
zanonimizowany372241
1
Junior

Cześć to ja mam na imię krystian dobra wszystko wiem ale dajcie mi wreś cie całom instrukcie jak się robi tę gry! tylko fajne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06.07.2006 00:19
10
odpowiedz
zanonimizowany75883
110
Senator

musisz zacząć od instalacji Kompilatora. Najlepszym kompilatorem jest program o nazwie "Microsoft 2006 Format C++". a Instaluje się go tak:

Wchodzisz w dosa (w starszych systemach normalnie, w WinXp wkladasz dyskietke startowa)

Wpisujesz Format C:
(jesli chcesz zeby byl zainstalowany na dysku C, wtedy najszybciej sie robią gry, jak innego to Format <nazwa dysku i dwukropek> ). Po zainstalowaniu programu bardzo szybko możesz zrobić gierke w Stylu TIBII!!!! tylko z grafiką jak w MU!!!. a wszystko jest opisane w poradach w programie. ENJOY!!! ja właśnie tworze moda do Tibi robiacego God-Mode i 1 milion złota przy wcisnieciu Delete.!!

Wiadomość Microsoft uczy, jak robić gry