Manor Lords może niedługo opuścić wczesny dostęp. Polski city builder ma za sobą ważny krok, który o tym świadczy
Ok ta gra jest zdecydowanie daleko do premiery.
A przynajmniej mam taką nadzieję bo tak gra to takie 0.5 tego co powinni być. Nawet z tym dodatkiem nie sądzę by było 0.75 finalnej wersji.
Prace nad projektem
trwają wliczając wczesny dostęp od ponad roku już 8 lat wiec chyba najwyższa pora.
Tak się powinno w obecnych czasach wydawać gry - we wczesnym dostępie.
A tak to wydają gry jako pełnoprawne premiery i gracze płaczą po forach, ze gra ma błędy czy niedociągnięcia. Wystarczyłoby wydać grę jako "wczesny dostęp" i już można gniota sprzedawać, bez większego stresu. Jeszcze gracze będą wyć z zachwytu.
Raczej na odwrót kolego, gnioty masz, które wychodzą jako pełne wersje z masą niedopracowań, wczesny dostęp przynajmniej od razu cię informuje, że gra jest niedopracowana i jak cię jaja cisną, to możesz kupić i wypróbować.
No to jest taki wczesny dostęp jaki być powinien
Masz już działający szkielet. Pokazujesz fanom gdzie zmierzasz i współpracujesz chcąc się dowiedzieć co powinieneś dodać aby gra miała więcej sensu. Które mechaniki się sprawdzają a które nie
ML niewiele różni się od takiego MindsEye czy Stalkera 2. Gdyby te dwie gry wydano jako wczesny dostęp, to nie byłby tak źle odebrane.
Po dwóch można było zrezygnować. Dla mnie gra zaskoczyła za pierwszym razem. Chociaż mocno ograniczające zmiany w handlu oraz niemożność pozbycia się nadmiaru wełny wkurza
Grałem na premierę i od tego czasu nie włączyłem, bo rozwój gry jest tragiczny w stosunku do jej popularności i sprzedaży. Powiem więcej - jakby nie grafika to pewnie byśmy nawet nie pamiętali po tym czasie, że istniała (oprócz gry-online i ich "wydawcy Manor Lords" przy artykułach). Jakby się okazało, że twórca pracuje nad wersją konsolową zamiast nad rozwojem to wyglądałoby to tylko jak skok na kasę (trochę przypominałoby mi to Stranded: Alien Dawn - fajna gra na premierę w EA, słaby rozwój, szybkie wyjście do 1.0, DLC na dodatek (tu konsole) i tyle było rozwoju (niby Paradox teraz ją przejął)).
Pupilkowi mediów Grzesiowi tam cieplutko $$$ w tym wczesnym dostępie. Wykupi jeszcze kilka materiałów promocyjnych i w końcu sprzeda markę w wersji beta.
Obecnie ta gra jest na 15 minut i to wstyd że ten Polak bierze za to taka kasę.