GTA 6 znów wycieka. W grze znajdziemy ponad 700 sklepów do obrabowania, ale kilku rzeczy podobno zabraknie
A w jakim celu ten napad na domy ? Dla gotówki ? Wystarczy użyć trainera i dostaniemy milion dolców na start. Lepiej niech dadzą dużo misji pobocznych typu straż pożarna, karetka, jazda pociągiem najlepiej jakby dodali kilkanaście symulatorów robót do GTA. Bez tego to nie ma co robić w GTA tak samo jak w piątce gdzie wieje nudą taka jazda bez celu.
Co to niby znaczy dynamiczny system osłon? Wątpię, żeby wycieli system osłon co był od RDR1. W takim RDR2 denerwowało mnie tylko to, że nie można było strzelać "na ślepo", co było i w RDR1 i GTA 4 czy 5. Dokładnie to samo ze strzelaniem z dwóch broni co już było w GTA SA, potem w RDR2. Więc tutaj też mogłoby to być. A czołganie mogliby dodać, co by się mogło przydać np. podczas ucieczki przed policją czy po prostu podczas chowania się przed przeciwnikami np. w wysokiej trawie co też mogłoby być dodane jak to jest np. w The Last of Us 2 czy serii AC z chowaniem w krzakach.
Sporo dodatkowych atrakcji w hipermarketach? Będzie można robić zakupy? Jeśli tak to mogliby serio dodać ten system jedzenia z RDR2. Przynajmniej można by było się 'leczyć" w całości, a nie tylko do połowy paska zdrowia. To zresztą już było w starszych częściach, tylko tutaj moglibyśmy "zakupy" ze sobą nosić na zapas jak w RDR2, a nie od razu zjadać jak takim GTA 5.
Wybór postaci to nic nowego to przecież już było w GTA 5. Czasami było tak, że misje można było rozpocząć różną postacią i przez to wyglądała ona inaczej.
Czy dobrze zrozumiałem?Ten wybór postaci na misje oznacza też, że nie będzie wymogu grania dwoma postaciami by ukończyć grę?
W sumie jedyne co mnie ciekawi to jak bedzie wyglądał wybór miedzy postaciami - czy każda bedzie miała swoje misje czy bedzie jakaś swoboda. Pewnie to pierwsze, ale może zaskoczą.
Reszta to detale i systemy i pewnie zaskoczy rozmach, a nie kreatywność
Mam to w dupie, vice city z 2002 i tak nie przebije. Im bardziej gta realniejsze tym nudniejsze.
Aby dożyć do daty wydania, rok to szmat czasu, dlatego nie ma co się przejmować i po prostu grać w inne gry. (a na PC później to tym bardziej.
Podczas zabawy wybierzemy, którą postacią gramy. Lucia i Jason będą mogli udawać się na misje samotnie, jak i wspólnie (i wtedy możliwe ma być płynne przełączanie się między nimi)
I bardzo dobrze, w sumie to mogło by być jak w Cyberpunku, na początku wybór facet albo baba i tyle, a w misji druga osoba aby by wspierała i po prostu występowała, jak będzie możliwość wbicia noża w plecy to od razu taki wybór się wybierze :P
I co z tych 700 sklepów, jak po 10ciu obrabowanych nie będzie się chciało więcej tego robić :))
Oby dowieźli jakością :)