Gry w USA – zwięzłe fakty z raportu ESA [cz. I]
Spoko, moze takie wyniki rozswietla pewnym osobom ze gry to cos dla osob w kazdym wieku.
W punkcie 2 coś Wam się poplątało dokumentnie.
EDIT
W akapicie poświęconym wiekowi najpierw pokazujecie dane, że gracze po 50 stanową 26% grających, a screen niżej już że 25%.
"Czas grania" - tu chyba chodzi o to, że przeciętny Amerykanin gra średnio od 12 lat, a nie, że poświęcił 12 lat na granie. To nie to samo.
Od kiedy "persistent" oznacza rozbudowany?
@koobon - odnośnie uwag, które zgłosiłeś:
1. Wiek graczy
26% to gracze w wieku 50 lat i więcej (50+)
25% to gracze którzy mają ponad 50 lat (>50)
Taka interpretacja wynika z tego jak te dane zostały umieszczone w publikacji ESA.
2. Czas grania
Część raportu która dotyczy czasu grania została przez ESA zatytułowana "Jak długo grali gracze (od jak dawna)" a nie "od kiedy grali (since when)". W dosłownym tłumaczeniu fragment raportu oznacza "12 - jest przeciętną ilością lat (którą) dorosły gracz grał (spędził na graniu) w gry komputerowe lub wideo. Stąd wynika taka a nie inna interpretacja wyników.
3.
Słowo "presistent" rzeczywiście nie oznacza "rozbudowany", ale tłumaczenie zawarte w newsie pozwoli czytelnikowi lepiej zrozumieć co obejmuje dana kategoria.
Więcej szczegółów znajduje się w raporcie w wersji angielskiej, tam tez można zobaczyć dane w kontekście jaki przewidzieli dla niego autorzy.
a ja myślałem że powoli już staje sie za stary na gry