Epic pracuje nad przycinaniem gier na silniku Unreal Engine 5. Producent wyjaśnił, jakie mogą być powody problemu
Wejdą silniki na prompty i UE zdechnie jak się nie ogarną za moment z automatyzacją. Dewaluacja standardów jakości i ilości .Wszystko będzie całkowicie poza kontrolą. Ai będzie tworzyć gry i ai będzie recenzować. Rozrywka dla nikogo. Tak jak z muzyką która wypluwa puste szablony za kilka dolarów. Stworzenie Czegokolwiek w UE to piekło. Zeby zrobić cos żeby działało w przyzwoitym klatkazu to wyczyn. W dobie braku odpowiednich tutoriali a to co dostarcza community to pusty szablon i mapa 2x2 km i info że to openworld poradnik XD. Tworzenie w tym silniku Wymaga zupełnie innych narzędzi aniżeli dostarczane w pakiecie. To świadczy o tym w jakim stanie są technologie które wdraża Epic. Ja to już mam za sobą i opracowałem obejścia. Wiedza kosztuje zarówno czas jak i kasę więc przestałem się udzielać jak mądre głowy ci piszą żeby wrzucić Nanite na kazdy mesh aby spowodować by gra działała wolniej i zyskasz tylko wtedy jak przekorczysz miliardy poligonów ale nie dodali że nic tego nie uciągnie i assety nie mogą na siebie nachodzić aby nie powodować overdraw- a najlepiej żeby nie wchodziły na bliska kamerę hahaha.
jakie mogę być powody problemu Ja, jakie nie mogę, to przez nogę...
Do tego silniku da się dodawać własne modele, np. czy z 3ds max?
nie bardzo rozumiem, UE to nie modeler, można oczywiście coś tam wystrugać ale raczej nic zaawansowanego.
Oferuję narzędzia do importu formatów umownie nazywanych "interchange formats" nie jest to raczej max ale już fbx czy USD jak najbardziej
A zapomniałem dodać dodawanie Dlss do UE5 to jest dopiero wyższy level . Dla wersji 5.4 trwało to z 4 MSC . Dla 5.5 - 4 MSC już leci więc wsparcie tylko dla studiów AAA reszta tynk ze ściany. Nie wiadomo kiedy dodadzą DLSS 4.0. Więc panie areczku sok do herbaty to dla zarządu.
Nie spodziewałem się innego wytłumaczenia. Znowu winien jest ktoś inny, a Epic nie ma sobie nic do zarzucenia.