EA skasowało grę o Czarnej Panterze i zamyka studio deweloperskie. Firma ogłosiła plany na przyszłość
I pewnie niestety słusznie. Jednak patrząc na priorytetowe projekty, to tą "energię kreatywną" przekierują w jakieś limbo, a wypalonych ludzi znowu zwolnią.
Czekajcie, czy to jest to studio które miało nie zatrudniać białych bo lepiej wśród swoich (czyt nie białych) się pracuje?
Tak, to to studio. XD
https://comicbookmovie.com/video-games/marvels-black-panther-game-dev-faces-backlash-after-admitting-to-not-hiring-white-developers-a209905
A widziałeś jakichś nie-czarnych w Wakandzie, białasie?!
I bardzo dobrze, że wycieli DEI raka zanim ujrzał światło dzienne. Chyba nauczyli się wyciągać wnioski z niepowodzeń innych.Rzadko to mówię, ale brawo EA.
Dla niewtajemniczonych - Narrative Designer tej gry otwarcie przyznała się do niezatrudniania białych, dla zapewnienia poczucia bezpieczeństwa swojemu teamowi. Dodatkowo była powiązana ze Sweet Baby Inc. Dodatkowo jej poprzednia gra to koncentracja lewej propagandy (patrz screen). Nie potrzeba nam takich gier.
PS. Wyobrażacie sobie co by się działo, gdyby biały dev powiedział, że nie zatrudnia czarnych w obawie o bezpieczeństwo i atmosferę w zespole? Pracy już nawet jako stróż by nie znalazł. A jej w nagrodę dali pracować przy Marvelu.
Spoko grupa na raid. Sporo wieloklasowców. Ale aż czterech tanków? Może dungeon wymaga jakichś nietypowych mechanik.
Szkoda, bo film jest jednym z najlepszych superbohaterskich.
W sumie dobrze, że skasowali, pewnie i tak gówniano by się sprzedała.
EA podjęło błędną decyzje o skasowaniu gry ,o Czarnej Panterze zapowiadała sie ta gra całkiem dobrze .
I Oczywiście wnioskujesz to po zobaczeniu loga gry i jej opisie wygenerowanym przez dział marketingu, bo gry nigdy na oczy nie widziałeś, jak zresztą 99.9% ludzi.
Wyjaśnię jest proste, duża część finansowania pochodziła z różne rodzaju ngo'sow. wystarczy przypomnieć sobie co wyprawiał swego czasu CD projekt z Pride chociażby.
Ten strumień pieniędzy się skończył, jak na razie w US.. tak jak Black Panther skończyły również marsze Pride w wielu miastach w których nagle okazało się że nie ma kto tego sponsorować a bez pieniędzy od podatnika nikt na to nie wyłoży swojej kasy.
Pierwsze doniesienia na temat tego tytułu pojawiły się gdzieś w połowie 2022 roku i pewnie nie wyciekła od razu, więc można założyć, że pracowali nad nią ~3 lata. Wielkość zespołu nie jest znana, ale pewnie było to co najmniej kilkadziesiąt osób. I wychodzi na to, że przez cały ten czas wszyscy ci ludzie przepalali pieniądze, bo ostatecznie nie ma i nie będzie żadnych rezultatów ich trzyletniej pracy.
Jakby ktoś się kiedyś zastanawiał, dlaczego tworzenie gier jest tak pieruńsko drogie, to tego typu mistrzowskie zarządzanie jest głównym powodem.