Cyberpunk 2077 - walka z pojazdów i lepszy system policji dzięki modowi
Ehh daliby już tego patcha na nowe konsole. Wróciłbym do Night City z przyjemnością.
A już myślałem, że sam CDRED w końcu coś nowego sam zrobił, a tu nie...można iść spać dalej...;/
a po co miałby coś robić? przecież już zapłacone xD
Wygląda to bardzo dobrze. Mam nadzieję że CDP też doda te funkcje do gry bo wyglądałoby to słabo gdyby grupa fanowska zrobiła coś czego duża firma nie potrafi.
Według Sasko, Elden Ring jako gra z otwartym światem też nie ma pościgów policyjnych to po co mają tu dodawać... Mózg wybucha.
tylko że on nie powiedział że w cyberpunku nie ma pościgów bo w elden ring ich nie ma
w pytaniu padło stwierdzenie że każdy open world ma poscigi, po czym Paweł odpowiedział że nie każdy open world ma wspominając o elden ring i sonic i kilka sekund później odpowiedział na pytanie że w CP nie ma pościgów bo "technical limitations" więc nie, on nie powiedział że w CP nie ma pościgów bo w elden ring ich nie ma
"twórca głównie wykorzystał funkcje, które już znajdowały się w kodzie gry, ale zostały z jakiegoś powodu wyłączone w finalnej wersji" - true, nawet podczas jednej z pierwszych misji mieliśmy broń wyekwipowaną podczas jazdy, przy czym gra mi podmieniała bronie które miałem wybrane na jakieś nieistniejące strzelby bez amunicji, ogólnie buglandia :D
Fajnie to wygląda. Ogólnie w kodzie gry jest masa rzeczy poblokowanych, nie dokończonego kodu itp. Szkoda, że nie przesunęli premiery ze 2 lata. Teraz modrzy muszą się za to zabrać.
Halo, CDP. Pierwszy kwartał ma być patch, a jest połowa lutego i cisza. Co wy niepoważni jesteście?
No cóż, mają czas do końca marca ;P. Bodaj pod koniec miesiąca znów będą mieli jakieś spotkanie z akcjonariuszami i strzelam, że chwile przed nim ogłoszą tego patcha.
strasznie słabo to wygląda... ja się nie dziwie że ta funkcja została wyłączona
A mod. No to pa. Czekam dalej na oficjalne wsparcie
Jeśli w następnej dużej łatce czy wersji nextgen na PS5/XSX nie będzie chociaż połowy tego co naprawili i dodali do gry fani, to CDPR znowu to zrobi!
Znowu się skompromituje :/
Też uważam że powinni korzystać z pracy fanów. Chyba mogliby się nimi dogadać.
3:03 to jest bajka jak się Geralt rusza w porównaniu do tego co wyszło.
https://www.youtube.com/watch?v=JUfZ-Serj3g&t=83s
Dziwne, że ta gra jeszcze kogoś obchodzi po takim czasie powinno już wyjść jakieś dlc a tu gra dalej popsuta.
Przechodzą na "agile" więc szykuj szczękę na kontakt z podłogą już po pierwszym sprincie i nie licz na retrospective.
twórca głównie wykorzystał funkcje, które już znajdowały się w kodzie gry, ale zostały z jakiegoś powodu wyłączone w finalnej wersji
Ale to by oznaczało, że wszystkie krążące od półtora roku plotki o ogromie wyciętej zawartości, właściwie o wyciętej więcej niż połowie mechanik gry... jednak mogą się okazać prawdą?
.. no, a potem się obudziłem :)
Metro też tam pewnie gdzieś jest, tylko kod odjechał i CDPR nie zdążyło już go znaleźć...
W Metro Exodus popierniczałeś lokmotywą na parę, choć sam tytuł obiecywał nieco więcej i jakoś nikt nie narzeka.
Świetnie te mody wyglądają, będzie jak znalazł na premierę dodatków, jako jeszcze większe urozmaicenie rozgrywki... przy W3 było to samo, najpierw przejście gry na czysto, a potem od początku zmodowanej z dodatkami.
Walkę na motorze to ja mam w Breath of the Wild z dodatkiem season passa (skąd jest rzeczony motor). I to na tym zdechlaku, Switchu. Od jakiś 4 lat...
W 2077 r na GOLu - pewnie dalej będą informacje o poprawkach. CB jest niczym R. Lewandowski na Interiach, Onetach czy WP. Co chwila jakieś info - tyle, że Lewandowski działa bez zarzutu.
https://www.youtube.com/watch?v=a56Se27v0aE&t=18s&ab_channel=VioletaSh.
Ale wiecie, Skyrim żyje tak długo tylko dlatego że tyle modów na niego do tej pory jest robionych. Cyberpunk 2077 zapowiada się na znakomity sukces bo jak wyjdą narzędzia do modowania to dopiero się zacznie. W końcu jakaś realna konkura dla Todda Howarda :D