CD Projekt RED poszukuje pracowników do rozwoju Cyberpunka 2077
Ten multiplayer mogliby sobie darowac juz. Niech lepiej polataja Cyberpunka, next game patch niech przygotuja, DLC. Nie ma sensu marnowac jeszcze czas na multi. W takim tempie jak oni chca rozwijac ta marke nastepna czesc tej gry wyjdzie za 10 lat :D A przeciez za chwile zabiora sie za Wiedzmina 4. Nie beda mieli czasu na multi i nawet jak by je zrobili jaka jest pewnosc ze to multi bedzie dobre?
Dobrze, by było jakby wydali coś w stylu Enhanced edition i dodali takie rzeczy:
- Zmieniony system reputacji, tak samo sposób kontaktowania się z fixerami.
(A nie że sobie jadę, o przejechałeś przez most i się zaczyna....)
- To kim jesteś musi mieć znaczenie, bo teraz jest to po prostu dodatkowa opcja dialogowa, która po prostu jest.. (Jakiś większy wstęp do tego kim jesteś, a nie 15 minut jak jest teraz, krótka pierdoła) Wybierasz Nomada, to pokażcie nam ten styl! Skoro nie można mieć nowego mieszkania, to chociaż dopasujcie wygląd mieszkania do pochodzenia (Nomad, Korpo czy sebix z ulicy)
- Wątki z gangami jakoś bardziej rozbudowane.. Nieco więcej ubrań, a najlepiej udostępnijcie te rzeczy, które są zrobione, a można je odblokować po wgraniu moda.
- Przywrócić metro, drobna pierdoła, a może cieszyć.
- Fryzjer? W wieśku daliście rady, a tu już nie?
A w sumie, po co dalej pisać. Ogólnie, to mi się podoba gierka fabularnie ale technicznie jest to słabe. Wielka metropolia, a ruch uliczny można obserwować z daleka? Bo z bliska znika i miasto staje się praktycznie martwe.. Przechodnie, policjanci gadający przez całą grę o tym samym, tuż przy domu V? Ktoś wam, to w ogóle sprawdzał? Tu jest masa niedoróbek, rzeczy zaczętych ale jakby nagle ktoś przyszedł i powiedział, we no zrób co innego, a później zapomniał, że ma coś nieskończonego i wsadził, to do gry.. By na końcu sklepać wszystko w grywalną całość i powiedział, że giera jest skończona, a tu nawet fabuła ma dziury jak ser szwajcarski.. Cała gierka jest półproduktem, którym by zwrócił, gdyby nie fakt, że mimo, iż fabuła jest dziurwa, to jest bardzo dobra.
Czego jestem pewny, to tego że nim kupię następną grę, dodatek czy cokolwiek innego od CDP - Zastanowię się 100 razy.
Ten multiplayer mogliby sobie darowac juz. Niech lepiej polataja Cyberpunka, next game patch niech przygotuja, DLC. Nie ma sensu marnowac jeszcze czas na multi. W takim tempie jak oni chca rozwijac ta marke nastepna czesc tej gry wyjdzie za 10 lat :D A przeciez za chwile zabiora sie za Wiedzmina 4. Nie beda mieli czasu na multi i nawet jak by je zrobili jaka jest pewnosc ze to multi bedzie dobre?
Dobrze, by było jakby wydali coś w stylu Enhanced edition i dodali takie rzeczy:
- Zmieniony system reputacji, tak samo sposób kontaktowania się z fixerami.
(A nie że sobie jadę, o przejechałeś przez most i się zaczyna....)
- To kim jesteś musi mieć znaczenie, bo teraz jest to po prostu dodatkowa opcja dialogowa, która po prostu jest.. (Jakiś większy wstęp do tego kim jesteś, a nie 15 minut jak jest teraz, krótka pierdoła) Wybierasz Nomada, to pokażcie nam ten styl! Skoro nie można mieć nowego mieszkania, to chociaż dopasujcie wygląd mieszkania do pochodzenia (Nomad, Korpo czy sebix z ulicy)
- Wątki z gangami jakoś bardziej rozbudowane.. Nieco więcej ubrań, a najlepiej udostępnijcie te rzeczy, które są zrobione, a można je odblokować po wgraniu moda.
- Przywrócić metro, drobna pierdoła, a może cieszyć.
- Fryzjer? W wieśku daliście rady, a tu już nie?
A w sumie, po co dalej pisać. Ogólnie, to mi się podoba gierka fabularnie ale technicznie jest to słabe. Wielka metropolia, a ruch uliczny można obserwować z daleka? Bo z bliska znika i miasto staje się praktycznie martwe.. Przechodnie, policjanci gadający przez całą grę o tym samym, tuż przy domu V? Ktoś wam, to w ogóle sprawdzał? Tu jest masa niedoróbek, rzeczy zaczętych ale jakby nagle ktoś przyszedł i powiedział, we no zrób co innego, a później zapomniał, że ma coś nieskończonego i wsadził, to do gry.. By na końcu sklepać wszystko w grywalną całość i powiedział, że giera jest skończona, a tu nawet fabuła ma dziury jak ser szwajcarski.. Cała gierka jest półproduktem, którym by zwrócił, gdyby nie fakt, że mimo, iż fabuła jest dziurwa, to jest bardzo dobra.
Czego jestem pewny, to tego że nim kupię następną grę, dodatek czy cokolwiek innego od CDP - Zastanowię się 100 razy.
I styl graficzny z pokazu z 2018 roku, a nie ta cukierkowość za dnia. W nocy niech zostanie jak jest, ale za dnia lepiej wyglądało tak brudnie jak z tego 2018r.
po co ci fryzjer jak nawet nie widzisz swojej postaci? dopiero w momencie jak sie przeglądasz w lustrze
Dla immersji, plus postać widać bardzo często i gęsto i lubię bawić się takimi rzeczami. No i jaki to problem zrobić fryzjera? Rozumiem, przebudowanie całego miasta pod metro... Rozbudowanie wątku głównego, dodanie nowych ubrań, pancerzy, broni, itp. To może być problem ale dodanie fryzjera?
Ludzie... wy nadal liczycie na to że w grze pojawią się aż tak znaczne zmiany, jak rozbudowanie wątków w prologu dla poszczególnych nacji.... Darujcie sobie, nikt tego już nie ruszy. Jedyna szansa na jakieś czynności w tym kierunku, to dodanie pobocznych misji w zależności od pochodzenia V.
Mod AI Netrunners Enhanced przywraca możliwość używania kilku hacków przez AI. Większość to obrażenia, ale jest kilka fajnych jak wyłączenie cyberulepszeń, oślepienie, wyłączenie broni i spowolnienie. To by mogli spróbować przywrócić do podstawowej gry. Przynajmniej walka by była trochę bardziej interesująca.
Tak a propo tych gliniarzy przy mieszkaniu V. Oni gadają cały czas o tym samym bo po zagadaniu z nimi zaczynasz zadanie.
*naprawy Cyberpunka 2077.
Niech sobie dadzą spokój z trybem wieloosobowym. Ja wiem, że marzyło się drugie GTA oline, ale to nie ta liga.
Multi to będzie katastrofa. Widać nadal stawiają sobie zbyt ambitne plany. Rockstar rozbił bank więc nie widzą innego wyjścia, niż zaryzykować.
W jakim sensie katastrofa? Jeszcze nie zauważyłeś, że ich jedynym planem jest sprzedanie jak największej ilości sztuk i gadżetów? O gry chodziło do W3 i może na początku planów CP. Biorąc pod uwagę z jaką zaciętością gra i firma jest broniona - to będzie COŚ WSPANIAŁEGO (pinionżki).
Jak mówią poprzednicy, choć nie ma to żadnego wpływu na decyzje CDPR, powinni faktycznie odpuścić sobie ten MP. O ile silnik radzi sobie jeszcze jako tako w sytuacji singlowej, to multi wymagałoby zbudowania całej gry od nowa - przecież każdy z graczy musi odbierać dokładnie ten sam obraz gry w tym samym momencie, bez losowych bugów innych u każdej osoby, różnych w zależności od tego kto tym razem wszedł w złe drzwi lub wpadł w dziurę w mapie.
Myślę, że gruntowna naprawa gry do końca roku i wypuszczenie Enhanced Edition na next geny w sezonie świątecznym byłoby całkiem realne, ale łapiąc tyle spraw naraz (CP2077 multi, CP2077 nextgen, niezapowiedziany projekt, W3 nextgen nad którym ktoś też musi czuwać mimo outsourcingu), CDPR może naprawdę przepaść jako kolejne studio, któremu wydawało że może więcej. Ambitne zapowiedzi zarządu o tym, że od przyszłego roku CDPR będzie realizował 2 projekty AAA jednocześnie też brzmią dość karkołomnie, skoro przerósł ich jeden projekt AAA rozłożony na dość długi czas.
Szukają w sumie dosyć kluczowych ludzi, więc wygląda to średnio i zwiastuje, że łatanie i rozwijanie gry raczej trochę potrwa. No Man's Sky się udało i tego samego życzę Cyberpunkowi, ale mam obawy, że skończy się jak Anthem 2.0. Ambitne plany, potem cisza i w końcu cały projekt do klozetu.
Ambitne plany, potem cisza i w końcu cały projekt do klozetu.
Bezpłatne DLC na pewno się pojawią. Ale co do płatnych dodatków... mam wątpliwości.
Aby doszło do "rozwoju" CP2077, zmiany muszą polegać na przebudowie silnika (m.in. system AI i ruchu ulicznego). Nie mam pojęcia, czy CDPR zdecyduje się na tego rodzaju (głębokie i poważne) poprawki w już wydanej grze. Wątpię. Nie wiem nawet, czy to możliwe w tym momencie. Mleko się wylało.
No właśnie. Wiedźmin 3 był mocno nieoszlifowany na premierę, ale mimo wszystko stanowił kompletny, w miarę przemyślany i spójny produkt, więc było w czym rzeźbić tworząc popremierowy content. Cyberpunk to natomiast gra skończona tylko w części (niektóre elementy to ewidentne placeholdery, których na premierę nie udało się wypełnić) i w zasadzie należałoby zacząć od "dokończenia" jego developmentu, tylko czy to jest jeszcze realne na tym etapie? Część kluczowych ludzi pożegnała się z projektem, marka totalnie źle się kojarzy (trochę chyba na wyrost, ale stała się wręcz anty-symbolem współczesnego gamedevu), REDzi podobno już przymierzają się do kolejnej gry (gier?), toteż można mieć obawy, że CP będzie po prostu spychany na boczny tor, a w końcu stanie na załataniu największych bolączek i cichym "porzuceniu" go na rzecz "nowych wyzwań".
Skończcie ten mit z NMS, tam nie było nic do łatania, po prostu gra była miałka, nudna i nie była tym co zapowiadali. Po latach napchali masę rzeczy, które równie dobrze mogliby zrobić modderzy, sama podstawa gry się w ogóle nie zmieniła i dalej jest nudna i monotonna, ale NMS to sandbox, do sandboxa łatwo dorzucić masę rzeczy, do gry fabularnej już tego nie zrobisz.
Ale musiałeś na to zwrócić uwagę i prowokujesz większą ilość. To się nazywa manipulacja.
Nie, on po prostu jest zafiksowany na szukaniu wymyślonych zjawisk zamiast wyrażaniu własnego zdania.
Emocje z czasem opadają, ludziom się odechciewa czytać o CP, zresztą pokazuje to ilość komentarzy. Obojętność dla dewelopera gorsza od nienawiści.
Jprd jaki lament o multi... Przecież wyraźnie mówili, że odrębny produkt online w świecie cp sobie odpuścili, ale dalej trwają prace rozwojowe we Wrocławiu, by by przyszłe projekty(bo wątpię by do CP77 chcieliby pchać skoro z singlem sobie nie radzą) stopniowo wzbogacać o moduły mp, by właśnie nie pchać się od razu na głęboka wodę próbując zrobić konkurencję dla gta online. A ogólnie duży wysyp ogłoszeń o pracę niekoniecznie musi oznaczać rozszerzanie ekipy CP77, tylko budują już team pod kolejne, niezapowiedziane projekty, a skoro ich nie zapowiedzieli to wpisują wszędzie cyberpunk. Druga sprawa, minął już chyba termin odbioru premii pracowniczych za cyberpunka, więc całkiem możliwe, że nastąpiła już rotacja, tych najbardziej zdenerwowanych devow, którzy mają dość pracy tam i nie wierzą w to całe red 2.0 i trwa teraz próba łatania dziur po tych pracownikach.
Jak najbardziej właściwą kolejność. Oni cały czas rekrutują. Teraz prawdopodobnie jest większe zapotrzebowanie, bo studio chce sie rozwijać. A ludzie im się trochę pozwalniali po wypuszczeniu CP. Co jest całkowicie normalne, nawet gdyby CP wyszedł bardzo dobrze.
Tylko to póki co mnie trzyma przy tej grze, bo wszystko inne leży.
Niech zatrudniają i to nie 3 czy 4 osoby a z 400 bo potrzeba tam ewidentnie ludzi do popychania tej naprawy.
Od premiery niebawem minie 7 miesięcy a oni z tą grą nie zrobili prawie nic. Albo robią nowy kontent wciskając marketing że naprawiają albo mają niesamowicie kiepską ( za małą ) ekipę do robienia tej gry innego wytłumaczenia nie znajduję bo to nie jest mała 4 osobowa firemka by mieć niczym z dayz tempo.
Tak bardzo cisniesz cyberpunka i opisujesz co mogli by zrobić lepiej a czego nie potrafią ich programiści , dawaj wykaż się i pokaż im jak to powinno się np. napisać ruch uliczny itp w multiplayer
Nowi pracownicy są raczej rekrutowani do dwóch nowych niezapowiedzianych AAA, a rozwój Cyberpunka będą powoli wygaszać, skoro już 31.05 ogłosili, że liczba deweloperów pracujących nad CP się stale zmniejsza i będzie zmniejszać.
Gra wyszła, swoje zarobiła dzięki pre-orderom i czas na nowe projekty. Inwestorzy czekają.
Dokładnie, dno uklepane, przydałby się jasny sygnał ze jest pod co zbierać i lecimy na nowe ATH :P
No popatrz tak samo jak przy Wiedźminie 3 po wydaniu gry, masy poprawek i dwóch DLC pozostałe lata, tylko odcinali kupony no niemożliwe, że teraz zrobią to samo. Wtedy też odchodzili pracownicy jak i w tamtym okresie też szukali nowych pracowników.
Żeście się obudzili... ogłoszenia tego typu wiszą na ich stronie od wielu miesięcy. Czasem pojawia się jedno, a znika inne, ale generalnie od dawna wygląda to podobnie.
Ja sądzę, że to sami Redzi puścili to info. Prawdopodobnie liczba kandydatów spadła, bo wizerunkowo Redzi mocno ucierpieli. Ostatnio sporo osób się zwolniło. Redzi chyba tam dosyć ambitne plany mają. Prawdopodobnie te kilka stanowisk, które jest w ogłoszeniach obejmuje dość sporo stanowisk.
Wbrew pozorom to studio chce się rozwijać, nie zwijać.
A nie będą też przyjmować ludzi zupełnie z ulicy. Bo bez przesady.
„Kiepski" Cyberpunk ma zaledwie pół roku i co chwila bije kolejne rekordy, które jakoś nie chcą potwierdzić mitu o „kiepskiej premierze" lansowanej przez media i spekulantów giełdowych..
Właśnie ukazał się ranking największych fandomów gier w historii gamingu..
Zaledwie 6 miesięcy od premiery Cyberpunk 2077 wskoczył na TOP-listę wszech-czasów, najbardziej uwielbianych przez fanów gier.. I od razu plasuje się na 6 miejscu..!
Gier z którymi podjęto najwięcej interakcji, a nie uwielbianych. Scam dekady jak nie branży gier w ogóle więc nie dziwi.
Multika takiego jak w GTA czy RDR trudno by było zrobić ale coś takiego jak w CODzie to już łatwiej.
Tych ich ofert na LinkedIn jest tyle, że to równie dobrze może oznaczać wszystko.
Od tworzenia czegoś czego jeszcze nie znamy, po sytuację w której firma się już rozpadła. Taśmówka po całości.
Brak widełek - naturalnie, niektóre ekwiwalenty bzdurne, że jeżeli będziesz skupiał się na "pracy", to i tak nie będziesz miał na nie czasu, ani ochoty.
Samej pracy zdalnej unikają jak ognia.
Nie, dzięki.
W sumie ciężko kogoś znaleźć, jeżeli ten ktoś musi być wyłącznie z Warszawy.
Mogliby zrobić coś, co było w Mass Effect - zabieranie kompanów na misję.
XD XD XD Multi wydadzą, bo z tego trybu można dużo kasy zarobić, skórki i inne takie mikrotranzakcje, tego kawałka tortu nie mogą sobie odmówić.
Sam jesteś jak ta mikrotranZakcja.
Uciekajmy!
Przecież to już pół roku i wciąż nic. Radzę im się spieszyć bo jaj będą zwlekać za długu to gracze odpuszczą i nie będzie wyników.
"Ogłoszenia informują, że poszukiwane są osoby na takie stanowiska jak projektant rozgrywki i programista trybu wieloosobowego."
Powinni poszukać raczej całego sztabu, który by się zajął naprawą AI.
Całe to "naprawianie" za długo trwa. Skończyłem CP2077, spędziłem w grze mnóstwo godzin, żeby jakoś "dojechać" chociaż do momentu, kiedy zaczną wychodzić dodatki kosmetyczne. I nic. Zostawiłem więc CP i powoli o grze zapominam. Pół roku minęło. To za długo.
Już mnie nie ciągnie do tego, żeby spacerować po Night City. Już nie czekam na żadne dodatki. Wydali grę za wcześnie. A dodatki wydadzą za późno.
Nie mają wyjścia, muszą naprawić grę na tyle żeby wróciła na psstore.
Jeszcze będziesz żałował że nie wróciłeś. Za minimum 3 lata jak wyjdzie naprawiona wersja gry, z dodatkami, to będziesz o niej wspominał latami. Musisz tylko uzbroić się w cierpliwość.
Kurdę wiesz co? Mam dokładnie tak samo, a przecież dzieliliśmy się wrażeniami w jednym czasie. Obecnie łapię się na tym że bardziej wyczekuję next-gen patcha do Wiedźmina 3 niż CP, aby ograć po raz enty.
Jeszcze będziesz żałował że nie wróciłeś.
Właśnie obejrzałem za pośrednictwem Reddita filmiki, które wczoraj wyciekły i krążą w internecie. Już żałuję. Bo wkrótce będzie mnóstwo modów z Geraltem jeżdżącym na kurze po ulicach NC.
Wrócę ale dopiero jak ogarną fizykę w tej grze, dodadzą te 10-15 małych DLC + 2 wielkie rozszerzenia, inna kwestia że to ogarnianie może potrwać nawet 2 lata.
Ja akurat wróciłem do gry w zeszłym tygodniu. Trochę już naprawiono, niektóre techniczne brzydactwa zniknęły lub zostały mocno ograniczone. Niestety te najbardziej kłujące w oczy są niezmiennie obecne:
- przechodnie i samochody nadal znikają lub pojawiają się przed oczyma
- auta wciąż lubią zatrzymywać się ni z gruchy ni z pietruchy na środku pustej ulicy
- npce nadal stoją czasem po kolana w asfalcie lub wtopieni w ściany, chodzą w tę i z powrotem po krótkich odcinkach chodnika, szusują po barierkach schodów, zmieniają nagle położenie w pionie
- cień V ciągle jest łysy i niezgrabny, a cienie niektórych npc-ów bywają strasznie kalekie i poucinane (Placide w dziennym świetle jawił się jakimś lewitującym kadłubkiem)
- kwestie wypowiadane przez postacie wciąż czasem się urywają lub przeskakują dalej
- nadal zdarzają się problemy z oświetleniem i teksturami(dziwaczne przełamania na powierzchniach budynków, mostów, chodnika)
- animacje postaci nadal brzydko przeskakują jedna w drugą
- odgłosy kroków V wciąż lubią znikać i tylko restart gry pomaga
Z innych rzeczy:
- ciągle brak latarki :)
- miasto, choć klimatyczne, nadal jest nieznośnie jałowe i po pewnym czasie zwyczajnie nudzi
Jeszcze duużo pracy przed REDami, o ile zechcą (lub będą umieli) to wszystko ponaprawiać. Szkoda, że tak ślamazarnie to przebiega...
Pff, niech wezmą moderów co łatają tą grę, bo robią lepszą robotę niż oni sami tymi patchami. Z resztą ostatnio nawet nie wydają już nowych, a jest jeszcze wiele do zrobienia w tej becie
Widziałem właśnie filmik tam opublikowany przez działania hakerów czy coś... Film z pre alpha tej gry, zrobiony jak zrozumiałem przez samych deweloperów coś co miało nigdy nie ujrzeć światła dziennego. I powiem tak, wow wow gra była na pierwotna premierę w takim stanie, w sensie mam na myśli to że o nic winić nie można testerów. To kurwa musiało być dla nich eldorado do samego kurwa końca... Niemniej klimat jaki wybrzmiewa z tego filmu właśnie za to cenilem to studio i mam nadzieję że naprawia tego Cyberpunka, a przede wszystkim rozbuduja. Tego tej grze trzeba.
Podrzucam link https://m.youtube.com/watch?v=5iG12qKkMuU
Teraz robią rekrutację dopiero? Rychło w czas. Na razie to jeszcze gry nie spatchowali, dodatków ani widu ani słychu, wszyscy na urlopach od premiery siedzą czy jak?!
Dorabianie multi do tak zbugowanej gry to coś... niezbyt mądrego. Nikt nie lubi grać w gry z innymi ludźmi, gdzie nagle ktoś po godzinie gry ma wszystkiego milion bo kopiuje sobie itemki, albo wykorzystuje glitche żeby wygrać. No a jakoś po premierze singla nie chce mi sie wierzyć żeby w dniu premiery multi byli w stanie wypuścić gotową do gry wersje, a to przecież jest najważniejsze, bo późniejsze łatki interesują już coraz mniej graczy, którzy zwyczajnie idą gdzie indziej.