Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Klimatyczna gra oGRYzki

Komiks: Klimatyczna gra z serii oGRYzki, odc. 79, autor: Graphos | 24 czerwca 2019

Komentarze Czytelników (31)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
24.06.2019 08:55
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Michael_5066_PL
1
Junior

Dzaq o to że niektóre gry są epickie na prezentacjach e3 czy inne a na premierę niektórym deweloperom odjaniepawla i myślą że im więcej Dupereli na ekranie w postaci hud, mini mapki, czy tych syfów co widać na 4 obrazku komiksu tym lepiej

24.06.2019 10:37
SpecShadow
10
odpowiedz
1 odpowiedź
SpecShadow
69
Silence of the LAMs
Image

4chan przewidział to
nie ma nic gorszego niż parodia stająca się rzeczywistością
i standardem

To jeden z przykładów na to, że współczesne gry nie muszą być lepsze od starych
często utrwalane standardy są do kitu

post wyedytowany przez SpecShadow 2019-06-24 10:38:12
24.06.2019 08:50
DzaQ
DzaQ
58
Purpurowy pożeracz ludzi

Zawsze komentarze typu "ale osochozi" wywołują u mnie wymuszony uśmiech politowania.
Dziś jednak to ja musze zapytać - o co chodzi?

24.06.2019 08:55
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Michael_5066_PL
1
Junior

Dzaq o to że niektóre gry są epickie na prezentacjach e3 czy inne a na premierę niektórym deweloperom odjaniepawla i myślą że im więcej Dupereli na ekranie w postaci hud, mini mapki, czy tych syfów co widać na 4 obrazku komiksu tym lepiej

24.06.2019 09:02
Sir Xan
😜
1
odpowiedz
Sir Xan
95
Legend

Bardzo trafny komiks.

Dobry przykład, dlaczego wolę wyłączyć mini-mapka w grze Wiedźmin 3.

Włączenie i wyłączenie HUD w określony stopniu powinno być obowiązkowy standard dla opcji gry.

24.06.2019 09:25
Darkowski93m
odpowiedz
Darkowski93m
118
Generał

The Division, zwłaszcza druga odsłona. Ilość cyferek, znaczków, pasków, symboli, światełek i podświetleń jest tak absurdalna, że przypomina bardziej wizualizację funkcjonowania w cyberprzestrzeni, aniżeli "spacer" po zrujnowanym mieście...

24.06.2019 09:47
👍
odpowiedz
final_bot
36
Pretorianin

przychodzi mi do głowy Borderlands, ale tam to nawet pasowało

24.06.2019 10:31
Shadoukira
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Shadoukira
38
Pretorianin

Zwykle HUD da się dostosować do swoich wymagań lub nawet go schować więc aż takiej tragedii nie ma :)

24.06.2019 10:37
SpecShadow
10
odpowiedz
1 odpowiedź
SpecShadow
69
Silence of the LAMs
Image

4chan przewidział to
nie ma nic gorszego niż parodia stająca się rzeczywistością
i standardem

To jeden z przykładów na to, że współczesne gry nie muszą być lepsze od starych
często utrwalane standardy są do kitu

post wyedytowany przez SpecShadow 2019-06-24 10:38:12
24.06.2019 11:01
2
odpowiedz
lis2518
31
Centurion

Dlatego lubię jak można w każdym momencie wyłączyć interfejs jak na przykład w wowie gdzie to robisz za pomocą alt+z . Od razu +50 do grafiki i imersji.

24.06.2019 11:09
😒
3
odpowiedz
wiko123
71
Pretorianin

W strategiach to mus, wiadomo (chociaż twórców też niekiedy ponosi), ale współczesne gry TPP i FPP mają tendencję do przesady, zwłaszcza looter shootery.

post wyedytowany przez wiko123 2019-06-24 11:10:18
24.06.2019 11:35
Bezi2598
odpowiedz
Bezi2598
94
Legend

To jest przede wszystkim gra, mechanika wielu gier byłaby uciążliwa bez jakichkolwiek informacji na ekranie. Polecam gry Ubisoftu, większość ich gier ma bardzo szerokie możliwości konfigurowania interfejsu i ukrywania tego co niepotrzebne jak się wyuczymy gry.

W ostatnim asasynie jest ze 20 opcji do konfiguracji i różne presety, w ich pozostałych markach też zazwyczaj jest dużo takich opcji.

post wyedytowany przez Bezi2598 2019-06-24 11:37:31
24.06.2019 13:44
Jaarvs
odpowiedz
Jaarvs
9
Pretorianin
Image

Nowy Doom?
Niby za wiele nie dodali elementów do interfejsu, ale ten nowy HUD jednak zbyt mocno rzuca się w oczy.
I ten niepotrzebny kompas na górze. Kompas w Doomie...

post wyedytowany przez Jaarvs 2019-06-24 13:45:07
24.06.2019 14:16
Dzwiedziiu
😱
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
Dzwiedziiu
35
pracownik GOL

GRYOnline.pl

Image

Niektórzy sami sobie to robią :D

24.06.2019 14:20
arianrod
😃
odpowiedz
arianrod
9
Centurion

Do dziś nie przekonałem się do Dragon Age przez to, że cały ekran jest tam zaćkany paseczkami, portrecikami, ikonkami itp.
A kiedyś myślałem, że coś takiego jak interfejs nigdy nie będzie przeszkadzać mi w grze.

24.06.2019 15:29
Dawko062
1
odpowiedz
Dawko062
45
Pora umierać

Dlatego w prawie każdej grze całkowicie wyłączam HUD.

24.06.2019 15:30
odpowiedz
2 odpowiedzi
vanBolko
2
Junior
Image

"...schodami w dół, a potem...yyy...Co mi mówił ten myśliwy ???"
Czy takie gry się jeszcze robi ?

24.06.2019 18:57
.kNOT
😁
odpowiedz
.kNOT
179
Progresor

Jakbym widział tony nikomu niepotrzebnych informacji w bieda-eRPeGach...

25.06.2019 16:03
12dura
😡
odpowiedz
12dura
43
Honk Honk

Kurde jak ten obrazek idealnie oddaje moją nienawiść do zbyt nachalnego UI.
Jest do często główny czynnik który całkowicie zabija dla mnie przyjemność z gry, gardzę takim UI.
Gdzie się podziały takie naturalne UI jak w Dead Space? Czemu wszystko w dzisiejszych grach musi się świecić jak psu jaja i kompletnie wybijać z immersji!?

post wyedytowany przez 12dura 2019-06-25 16:04:41
26.06.2019 19:28
odpowiedz
Le Loi
5
Pretorianin

O, w punkt, to jeden z powodów dla których nie mogłem ukończyć Wiedźmina Pierwszego, ten hud po prostu przysłaniał wszystko

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze