to pomyślcie sobie ta gra na X360 na projektorze obraz na ścianie ty w ciemnym pokoju to normalnie w gacie srasz :D
ja to sie tej dziewczynki boje;pp ale gra chyba spoko
spoko gra niema co najlepsza
gra ma dobry klimat
Fear to bardzo dobra gra czasami tak straszna ze... Grajac na sluchawkach w nocy na monitorze 21 calowym panoramicznym robi wrazenie szczegolnie momenty z ta dziewczynka patrze na drabine nie ma nic schodze po drabinie i patrze w gore a tu ona sobie idzie i nagle znika. Naprawde polecam ta gre
Ja od jakiegoś czasu gram w F. E. A. R. `a, ale jakoś mnie on wcale nie straszy. No ok, widzę, że nagle jakieś kafelki odpadają, czy jakaś postać do mnie idzie, ale wogle to na mnie nie działa. :/ Uważam, że Cold Fear jest o wiele straszniejscy i bardziej wciągający.
Gierka świetna . Jeśli chodzi o sprzęt to mi to wszystko zapiernicza na MAX na Core 2 Quad Q6600 , 4GB RAM i Gigabyte GeForce 9600 512 MB.
Troche sie zawiodlem na tej grze.Fajny klimat ale grafika w porownaniu do np. assasin creed,gears of war czy bioshock jest po prostu denna.W sumie to xbox360 a grafika jest chyba gorsza od tej z Blacka na ps2
Mi na geforce 8800gt e6750 3gb ram tez chodzi na maxa bez zadnych przyciec a grafa naprawde fajna...
kto się wystrasy 10 letniej dziewczynki która po kapieli nie wysuszyła włosów
i kuleje
ale gra ogólnie fajna
FEAR to bez wątpienia jeden z najlepszych FPS-ów w historii. Jak na strzelaninę grą ma bardzo rozbudowaną warstwę fabularną, historia podawana jest w fajny sposób, a pod koniec gry zaliczamy taki zwrot akcji że trudno się podnieść z krzesła. Samo strzelanie jest niezwykle przyjemne, przeciwnicy są inteligentni i zachowują się niezwykle naturalnie, a bullet-time po prostu miażdży wszystkie inne gry. Oprawa graficzna jest świetna, wszystko dobrze wygląda, modele są niesamowicie dopracowane, całość prezentuje się perfekcyjnie ale za to wymagania są niezwykle wysokie a z optymalizacją programiści z Monolithu się nie postarali. Oprawa dźwiękowa stoi na poziomie graficznej i jest niesamowita. Wróg ciągle wymienia się informacjami, muzyka umiejętnie buduje klimat. Najlepszym punktem całej gry są niesamowite sekwencje grozy (odpowiednie filtry, tajemnicze odgłosy i niepokojąca muzyka robią swoje). Krótko mówiąc FEAR to niesamowita i warta polecenia gra!
Mam problem, po zainstalowaniu i pierwszym uruchominiu gry FEAR wyskakuje mi takie cos, nie mam pojecia o co z tym chodzi i do czego sie odnosi
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5b3b7e0448ae0383][IMG]http://images32.fotosik.pl/253/5b3b7e0448ae0383m.jpg[/IMG][/URL]
Taki komunikat może być spowodowany tym, że masz zainstalowany jakiś program , np. Demon Tools, Alkohol itp. Odinstaluj te programy.
ja tam uważam że jest o wilele lepszy od CS? czemu ?
- lepsza grafika
- interaktywnośc
- regulacja prędkości biegu
- ciekawsze lokacje
- wiele trybów w multi
Przyznaję, że dosyć pózno "odkryłem" F.E.A.R., ale gra jest naprawdę zarąbista. Graficznie może nie ma rewelacji /X360/, ale ważniejszy jest klimat, a ten daje radę.
F.E.A.R. jedna z lepszych gier :) , doskonała (prawie :P).
misiek84 - zobacz kiedy wyszedl GOW, AC czy BS a kiedy Fear (podpowiem 2005 a konsola miala start rowniez tym samym roku ale w listopadzie)
Graficznie slabo, przeciwnicy slabi, nudne levele, 0 uczucia strachu. Daje 6/10. Gralem i na PC i podobnie mam wrazenia.
Kupiłem teraz czekam aż się ściemni i GRAM
Gra jest bardzo dobra, ale tylko tyle. Na pewno nie jest to arcydzieło lub jakiś przełom w tej dziedzinie. Osobiście znaczenie bardziej cenie sobie np. Doom III albo Half-Life 2. Jednak dla prawdziwego gracza to pozycja obowiązkowa.
Cudowna gra fps/horror ocena 7/7
Bardzo fajna i klimatyczna! 9/10
W tej grze jest tak ciemno,że diabeł posrał by się ze strachu...
Przed chwilą przeszedłem pierwsze trzy misje i wszedłem na multiplayer...Będę w to grał jak moja dziewczyna wróci do domu bo nie bd sam i nie bd się bał..
CO SIE DZIEJE WLACZAM FEAR I CALY CZAS CZARNY EKRAN
POMOZECIE???
1.Masz za słabego kompa
2.Może masz stare sterowniki-lepiej zaktualizuj
3.Nie masz 18 lat i ci się nie chce właczyc ;p
Podczas gry w multi często spotykam się z sytuacją gdzie przeciwnik potrafi :
- wchdozić po dachach gdzie nie ma dojścia,
- zabija innych graczy nie ruszając się z miejsca,
- zabija innych graczy ogniem,
- ma super szybkość biegu ( o wiele wiekszą niż 1.5 w menu ),
- włącza komende o bany dla graczy: bez przerwy to się włącza,
pytanie : czy jest sposób aby temu zaradzić ( bo w morde takiemu dać nie moge ) :) ?
mistrzrz--> zgłoś to do admina serwera bo to są po prostu cheaterzy czyt.cziterzy..
albo sam zwołaj głosowanie o ban dla takiego
W tym problem że to najczęściej czitują ci którzy postawili serwer :((
no F.E.A.R. .................
ja wystawiam ocenę 9,5/10
pamiętam jak jakieś 2 lata temu ukończyłem tą grę 3 razy;
a teraz w 2008 roku ten tytuł to już klasyka gier akcji.
nic tylko czekać na FEAR 2
PILNE PILNE PILNE !!!!!
Mam pytanie- dziś nie mogłem utworzyć hosta ani w wersji gry dołączonej do CD Action, ani z serii topseller, pokazuje mi błąd klucza produktu, wszystkie porawki ściągnięte, zapora systemowa wył., pkb wyłączone, mogę się tylko dołączyć do kogoś ale nie zrobić własny serwer, jeśli macie oryginały posprawdzajcie czy możecie zrobić własnego hosta !!!!!!
dla mnie gra wybitna podstawke przeszedłem 5 razy pierwszy dodatek 2 razy i ostatni Pm 1 raz i jeszcze się nie nagrałem 10/10
Świetna grafika, spowolniony czas, AI, klimat grozy... Tylko, że gra jest liniowa i na dłuższą metę nużąca... Lokacje, moim zdaniem budują nastrój, więc zapisać je na minus, że się powtarzają, że szare i ciemnie, chyba nie można. Ale całokształt jest średni... 7/10
ach ta mala dziewczynka rodem z Ringa :P
gierka wymiata , podoba mi się zachowanie żołnierzy jak sie w nich pakuje ołów . WYPAS!!!
Zagrajcie w multi bo naprawde grywalność jest bardzo duża, jak się postawi swojego hosta można wyregulować prędkość biegu - a to czyni gre bardzo grywalną jak jest bieg ustawiony na 1.5 to w zasadzie nie jest to skradanka ale takie naparzanie jak w ut 2004 :))))))
Ta gra jest Zawalista, gralem w nia 2 lata temu i chociarz nie rozumialem fabuły zabardzo to podobała mi sie.
Daje 10/10 i czekam na Fear 2.
Ta fabuła w dodatkach jest troche pomieszana. Jeden sie zaczynma 5 minut przed końcem, drugi 5 minut po. Ale zagram świerzo po podstawie 2 dodatki i pewnie zrozumiem.
W multi nie grałem ale domyślam sie ze jest zarąbiście
jedno mnie intryguje.... Gra jest w miarę stara, i ma spore wymagania... ale czy to możliwe by na takim sprzęcie się ścinała na maks. detalach?! A jednak na mojej konfiguracji się tnie i to jak!!! I teraz jak to możliwe.
Twój konfig chociaż mocny, nie jest niezniszczalny. Jeśli dałeś AAx16 i do tego rozdzielczość 1920x1200 to ma prawo się ciąć.
Gra jest świetna , nawet jak na rok 2009 :D
Moja ocena :
Grafika 9/10
Fabuła 10/10
AI wrogów 9/10
Dźwięk 9/10
Grywalność 9/10
Ocena : 9,2/10
Nie wiem bo na moim (patrz: sygnatura) w rozdziałce 1280x1024, wszystko na maksa, wymyszone wygładzanie transparentne itp. w sterownikach gierka śmiga bez problemów. Spróbuj przeinstalować sterowniki do graficznej, directxa itp.
Gra jest jak dla mnie cienka. Nudna, do tego dochodza bledy - np jestem schowany za skrzynia a niewiadomo skad dochodza mnie strzaly z boku mimo ze zostal tylko jeden przeciwnik za skrzynia daleko.
kurcze ta gra mi sie podoba zamierzam ja kupic ale jak czytam te komenty t ozaczynam sie bac ze jak kupie gre to mi nie ruszy :( Mam kompa:Athlon 2800+ 1,89ghz,512 mb ram,Ati radeon 9250 128Mb.
i jak myslicie odpali?? kiedys mialem demo to gralem i nie pamietam zeby gra sie ciela czy cos a w grafice chyba wtedy nie grzebalem...
Jak dla mnie to jeden z bardziej emocjonujących fps , opisze po krótce jak to wygląda:
- grafika jest bardzo ładna chodż lekkie zastrzeżenie do wnętrz budynków : troszkę to wygląda za sterylnie , ale tekstury i cienie są bardzo dobre- w 2009 r to już chyba nie jest gra "o b. wysokich wymaganiach " za jaką uchodziła w dniu premiery.
- efekty specjalne: perfekcyjne, zarówno strzały, zwolnienie czasu, odpadające fragmenty ścian--> MATRIX
- dźwięk- bez zastrzeżeń
- tryb multi: wooooooow jak dla mnie to najbardziej grywalny fps przez neta, uzasadnienie ?
1. jest tryb wyboru prędkości biegu ( przypomnijcie sobie Ghost Recon AW gdzie żółnierz chodził jak w kisielu )
2. można strzelać nie zbliżając celownika - większa w tedy grywalność
3. bardzo wiele trybów walki
4. mapy sa bardzo zróżniocwane- od lasu poprzez biurowce, laboratoria, otwarte miasto itp.
5. uciechy daje możliwość podkładania min , które same wybuchają gdy przeciwnik się zbliży do nich :))
jak dla mnie nawet cod4, czy CS nie ma tej grywalności multi co FEAR.
Posiadam Złotą Kolekcję wraz z dodatkiem do tej gry. Bardzo ciekawi mnie ten tytuł, tylko nie wiem, czy pogram na Fx 5600. Zobaczymy ;)
ja wam powiem jedno.. od czasu premiery mineło już coś ok 4 lat i co? i niedawno przeszedłem to cudo /bo zmieniłem kompa pół roku temu a jak to wyszła ta gra to na moim 440MX nawet nie próbowałem odpalać :D../ i wiecie co? była tak dobrze zrobiona że do dziś jakościa i grafiką niejedną gre bije na łeb!! to sie nazywa kunszt ;) a co do 2 części uważam że troche przesadzili pisząc wymagania również 256mb grafy.. mi na 512 i mocnym procku spadło w jednym miejscu do 35 klatek wiec sądze że na 256 po prostu by sie w tym miejscy przycieło... no nic ale niech będzie że GO ma racje i bedzie 2 część śmigała na 256 na maxa :D ale ja w to nie wierzę ;)
Grałem w demko dwójki na konsolce i mogę zapewnić, że kontynuacja też wymiata ;)
Zajebista gra :D Tylko psuje psychikę i trochę się w nią boję grać xD
Ja właśnie przechodzę. Kupiłem w pakiecie z Fearem 2 ( wiem, nie trza przechodzić blablabla ) i dla mnie 9/10. Ogólnie klimat tej gry to po prostu miazga.
www.feargra18.fora.pl zapraszam fanów tej gry
A ja mam z instalacją. Bo gdy chcę zainstalować to wyskakuje mi komunikat że mam miejsca za mało. Mam ponad 160 GB wolnego, a F.E.A.R zajmuje tylko 5 GB.
F.E.A.R. to naprawdę świetny shooter. Plusy… Doskonała oprawa audiowizualna. Wiele efektów cząsteczkowych. Muzyka niczego sobie. Rewelacyjna fizyka. Animacja też na bardzo wysokim poziomie. Wciągająca fabuła. Mega grywalność. Inteligencja przeciwników – tu zwracam szczególną uwagę – jest niesamowita. Zaskoczyła mnie mądrość i spryt, jakimi dysponują wrogowie. Wiąże się to z dość wysokim poziomem trudności. W tym przypadku bardzo pomocne jest spowolnienie. Extra patent. Długość gry jak na FPS-a jest w porządku – dobre kilkanaście godzin. Starcia są dynamiczne. Niezwykle efekciarsko wyglądają ciosy wręcz. Tutaj należą się ukłony w stronę twórców. Bezbłędnie wypada interfejs, sterowanie i zapis gry. Tu po prostu nie ma się do czego przyczepić. Zafascynował mnie również test wydajności. Fajna sprawa. W grze występują fajni i różnorodni przeciwnicy, także ci niematerialni. Zawaliste są dialogi. Arsenał broni jest co najmniej interesujący. Poza tym ciekawi bohaterowie owiani tajemnicą. Ciemność. Niepewność. To wszystko tworzy wspaniały klimat. Pomimo, że gra mnie raczej nie przestraszyła, doceniam próby wywołania tego uczucia. Minusy… Małe urozmaicenie. Podobnie zaprojektowane poziomy. Błędy dźwiękowe. Zdarzały się zacięcia. Podsumowując, zabawa w F.E.A.R.-a to dobrych kilka nocek spędzonych w ciemności. Moja ocena – 8.4/10
niektórzy po prostu zazdroszczą że na xbox 360 wychodzi tyle fajnych exluzivów np; gow 2, fable i tp.
hhe zajebista gierka wymiatam w nia w sieci prawie co dzien
ta gra jest genialna dużo lepsza od prey-a i to zarówno pod względem grafiki jak i grywalności
Piecia_____18 - zapewne instalujesz gre na dysku który ma partycję fat 32 spróbuj zainstalować grę na dysku NTFS i powina sie zainstalować
straszy i to niezle straszy :D vgra warta kazdej ceny!! Polecam
mi się gra podoba,chyba nawet lepsza od Cod 5
FEAR
Czy ktoś wie jak można modyfikować mapy do gry w multi? Chodzi np. oto żeby mapę z trybu zdobywcy pkt kontrolnych przerobić na zwykłego DM ( czyli zdjąć te punkty kontrolne), niektórzy tak robią , patrzyłem w instrukcję i nic o tym nie ma.
Druga sprawa - gdzie znajde kody do gry w trybie multi ( tak wiem to oszustwo i nieuczciwe bla bla bla.......tylko że jest już tylu cheaterów że normalnie k.... szlag trafia używają kodów na :
- zabija cię od razu po odrodzeniu,
-rzuca kilkadziesiąt granatów na raz,
- widzi przez ściany,
- zabija jednym strzałem,
-palisz się cały czas ,
-ma nieskończoną ilośc amunicji ,
-biega 10- krotnie szybciej niż na ustawieniu 1.5 prędkości biegu,
-nieśmiertelny.
Trzeba się jakoś bronić.
Mam problem - odinstalowałem grę, i teraz nie ściąga mi automatycznie patcha 1.08 ( mam top seller z patchem 1.07), jak ściągałem patcha w zróżnych stron inter. to nie chcą się wgrać.
Wie ktoś jak rozwiązać problem?
Wyrąbista giera...
gra bardzo dobra jak dla mnie lepsza od Half-life'a 2
Przestało mi działać multi- gra z najnowszym patchem 1.08 , wam działa ?
Od paru dni nie mogę postawić własnego serwera bo " błąd weryfikacji nr seryjnego" wy też tak macie ???
chyba nawet lepsza od Cod 5
Co ma piernik do wiatraka?To przecież dwie rożne gry.
Mam pytanie... Za ile tak około kupię Feara w Empiku?? Mam wielką nadzieję że nie będzie kosztować więcej niż 5 dych.
50 zł z dodatkami a First encounter assoult recon 20zł :D
czesc wam powiedzcie mi(napiszcie) czy kupowac gre F.E.A.R bo sam nie wiem prosze odpwiedzcie!
<beczy> jak mialem 8 lat(teraz mam 10) bałem sie tej gry ciągle dawalem na kodach maphole(przejscie misji klawisz t pozniej maphole i przeszlismy intervał) moze zaraz przepisze wszystkie kody do gry F.E.A.R xD
Gra jest po prostu rewelacyjna o.0
Ode mnie 9/10
hej kupilem F.E.A.R.-a z platynowej kolekcji (w empiku.Cena:59,90 zł)
aha kupilem First Encountier Assault Recon, F.E.A.R. Extraction piont , F.E.A.R. Perseus Mandate
przeszedlem F.E.A.R.-a troche straszna xD najbardziej lubie misje 2(znaczy intervał 2)
moJE OCENY F.E.A.R.
bronie 9/10
AI PRZECIWNIKOW 9.6/10
grywalnosc 10/10
dzwiek 9.9/10
strach 10/10
ocena ogolem 9.5/10
musisz tak dziesięć postów naraz trzaskać
single player siwietny a multi wymiata mam pytanie bo mam mam pierwsza czesici i pierwszy dodatek orginalne ale mam pytanie czy 3 dodatek bedzie dzialal na cd-key z orginalnej czesic albo z pierwszego dodatku
Gra full wypas:D poszla mi na low na celeronie 1.7 Gh 512 ram i GeForce 3 Ti:D:D
bardzo dobra gra !!! mało się zestarzała jednak 2 bije prawie pod każdym względem tą część
podobno działa nawet na Gf 4mx czyli na mojej starej karcie
mikAS :) - na GF4MX się nie da grać w tą grę bo ta karta nie ma shaderów minimum do gry to GF4TI zresztą sam u kolegi instalowałem na GF4MX i pentium 4 1.8ghz i gra nie działała
na xboxa 360 jest lepsza grafa niż na kompa
grafika jest taka sama jak na PC... co do wcześniejszych wypowiedzi to trzeba też przyznać ,że wersja na PC ukazała się jeszcze w 2005 roku ,a wtedy grafika była powalająca zaś pod koniec 2006roku (wtedy kiedy ukazała się na konsole) już była co najwyżej dobra i wiele gier (np.prey,oblivion) prześcigło fear'a pod tym względem więc nie rozumiem waszego zdziwienia zwłaszcza ,że F.E.A.R. przez monotonię kolorystyki jak i lokacji dość szybko się zestarzał...
siema ta gra w ogole nie jest straszna, no moze pierwsze 5 interwalow ale pozniej to zero horroru. gra mi sie brdzo podobala nie moge doczekac sie kiedy zagram w 2 czesc albo dodatek do 1. wszystkim polecam te gre bo naprawde warto.
Grając w F.E.A.R., a było to w miesiąc po jego premierze uderzyło mnie kilka rzeczy. Klimat jest genialny, zwłaszcza jak samemu zadba się by dodać mu nieco uroku. Zgaszone światło i słuchawki niezwykle pomagają. Wszechogarniające poczucie obecności tajemniczej dziewczynki i stopniowo rozwiązująca się tajemnica sprawiała, że zarazem chciałem grać w F.E.A.R. dalej i dalej, a z drugiej strony przerażeniem napawało mnie wychylenie się za następny narożnik. Grafika jak na tamte czasy było bardzo dobrze dopracowana. Strzelanie jak i wstawki fabularne, czy paranormalne zjawiska były wręcz idealnie wyważone. Było oczywiście też kilka minusów, przeciwnicy mimo swej wyśrubowanej sztucznej inteligencji nie stanowili większego problemu podczas włączania trybu bullet time, jednak zawsze można było z niego nie korzystać :) i wtedy gra robiła się o wiele ciekawsza. Gorąco polecam tym, którzy nie mieli jeszcze styczności z grą. Zawsze to kilka godzin genialnie przerażającej zabawy. A i na zakończenie warto czekać... Ale to przemilczmy, sprawdźcie sami.
czyli warto ją "kupić" ??
FEAR
Hehehe dopiero teraz zacząłem przechodzić singla, do tej pory grałem w multi i jak dla mnie to najlepsza gra do grania przez sieć :
1. bo ma wspomaganie gamespyarcade - czyli że serwery będą istnieć hohohoho albo i dłużej,
2. świetnie zaprojektowane mapy do multi - zarówno małe lokacje jak i ogromne przestrzenie, mapy do multi są bardzo urozmaicone,
3. jest regulacja prędkości biegu czyli zwiększając do 1.5 grywalnośc jest jak w ut2004- dosłownie,
4. efekty podczas odddawania strzału- najlepsze .
Dziś znów zainstalowałem i zagrałem i stwierdzam ,że gra jest znacznie lepsza od 2 części i do tego jest bardzo widowiskowa uruchamiając F.E.A.R.'a 2 pomyślałem sobie gdzie się podziały efekty ? 9+/10
Ludzie jak chcecie straszną grę to kupcie Maluch Racera albo Mortyra,napraede potwornosc.A tak powaznie FEAR to świetna gra,trudno się do czegoś doczepic.Dlugo czekalem aż bedzie w Extra Klasyce i na upgrade kompa.Jednak chyba kod nie jest za dobrze zoptymalizowany,czasem mi sie muliła albo wywalała do systemu.Ale może to byc wina konfiguracji sprzetu,pewnie na nowych wypasionych kompach gra hula az miło.Gra jest znakomita już jako strzelanka a w powiązaniu z calą sfera nadprzyrodzona wbija w fotel.Ale oczywiście trzeba wczuc się w klimat,zalożyc słuchawki-dźwięk na full i pogasic światła.
Zgadzam się z SplinterFisher16 ze jest lepsza od 2 teraz znowu przechodzę na najwyższym poziomie i warto kupić bo na pewno pieniądze nie pójdą w błoto lecz w czad gre .
gier jest naprawde swietna ale ma jedną wilką wadę zawsze gdybyło strzelanie widomo że bedzie straszenie wiec nie jest w stanie cie zaskoczyc asle przestraszyc jak najbardziej
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć która to jest pierwsza część a które są dodatki? z góry dziękuje.
Styk jest parę razy w tej grze :) jest świetna i najlepsza w swoim rodzaju :) doszedłem już do ostatniej misji z Almą i jak mam przejść żeby na nią nie wpaść ?
Jestem zadowolony z tej gry, faktycznie graficznie miazdzyla w 2005 roku i dzis wyglada naprawde ladnie. Co mnie najbardziej zaskoczylo w tej grze, to sztuczna inteligencja, czasem bywa lepsza niz u prawdziwych ludzi :P. Ani Far Cry, ani Crysis nie posiadalo tak znakomitych przeciwnikow jakich mozemy spotkac tutaj. Ponadto, klimat - cos niesamowitego (zdarzylo mi sie kilka razy podskoczyc na fotelu). Samo sterowanie jest swietne, a interakcja z otoczeniem lepsza niz w wiekszosci nowych gier, czuc Havoka. Az mi sie Half-Life 2 przypomnial. Co do lokacji, nie przeszkadza mi to, ze sa dosc ponure. Jesli chodzi za to o ich design hm... przeszedlem polowe gry i wcale nie poziomy nie wygladaja tak samo, roznia sie w zaleznosci od misji. Szkoda tylko (bo jestem zwolennikiem otwartych przestrzeni), ze w Fear ogromna czesc spedzamy wlasnie w srodku, a nie na zewnatrz. Z tym co sie styknalem oszacowalbym to w skali 9/10. Ocena w sumie jak dla mnie rowniez 9/10.
Zapomnialbym o psychodelicznych elementach, przypominajacych mi osobiscie gre Max Payne 1 oraz 2. ;]
Wlasnie ukonczylem F.E.A.R. Wiele rzeczy sie wyjasnilo, koncowka miazdzy, czasem lokacje nudzily, na szczescie gdy zaczynalem sie nudzic, to zaczynal sie nowy rozdzial gdzie mapki roznily sie od poprzednich. Duzej roznicy co prawda nie bylo, choc bywaly wyjatki. Polecam wszystkim, bo to naprawde swietna gra. Dziwie sie, ze konsolowcy tak nisko ocenili konwersje tej czesci. Czyzby inne studio, ktore zajelo sie konwersja zepsulo gre? Tak czy inaczej, gra ktora wyszla na PC jest swietna. 9/10 w pelni zasluzone.
Gra zajebista szkoda że druga część nie ma już tego klimatu
Popieram przedmówcę gra ma świetny klimat nie to co "dwójka"
Tu macie racje w F.E.A.R jest bardzo dobry klimat. Ja lubie wczuwac sie w bohatera gry i nie raz adrenalina mi podskoczyła, gra jest piękna jak na rok 2005 ta gra według mnie jest owiele straszniejsza od Doom'a 3. Za całokształt daje 10/10
Gra full wypas xD
Grafika = 9/10
Sterowanie = 10/10
Rozrywka = 8/10
Dźwięk = 9+/10
Klimat/Fizyka = 10/10
Fabuła = 8/10
= 9/10
Bardzo podoba mi się w tej grze podoba zachowanie przeciwników.
Gdy skryjemy się za czymś lub przed kimś uciekniemy on będzie nas szukał i może pójść w innym kierunku. To jest wieeeeelki plus za to, bo mało gier takie coś posiada.
Przeszedlem rowniez i dodatki i jednak podstawka jest lepsza, co zreszta nie powinno byc dziwne. Teraz zostala mi tylko druga czesc i dlc do niej, ale to juz dalsza przyszlosc.
Fajna gra i grafika dobra jak na tamte czasy(nie żeby teraz mi się nie podobała) choć czasem można na serio podskoczyć ze strachu.Fajne pomysły na bronie i wiele innych bajerów które mnie pozytywnie zaskoczyły.Jeszcze nie dokończyłem ale nigdy nie zagram w F.E.A.R. na słuchawkach w nocy.
Ukończyłem ją dwa dni temu i muszę powiedzieć że jeszcze się nie otrząsnołem z szoku który wywołała rozmowa telefoniczna na koniec. GRA ROZWALA!!
Jak dla mnie swojego czasu był to najlepszy FPS zdecydowanie lepszy niż takie gry jak Far Cry czy Half-life 2 (o Doomie 3 nie wspominając) jak ktoś nie grał to polecam jeden z najlepszych FPS'ów w historii !
far cry owiele lepszy ale ta gra tez jest fajna
Kwestia gustu, ja tam wolalem Half-Life 2. Natomiast jelsi chodzi o Far Cry, no coz przy 60% znudzila mi sie gra. Feara bez problemu ukonczylem i czulem niedosyt, to samo z HL2. Ludzie zarzucaja monotonie tej grze, ale ja znudzilem sie w Bioshocku, ktory przez recenzentow jest wychwalany pod niebiosa, dlatego postanowilem odetchnac od podwodnego miasta, ktore zrobilo na mnie piorunujace wrazenie, lecz obecnie nieco mnie znuzylo.
Mów po ludzku że będziesz ściągał piracie jeden. A tak serio to naprawdę WARTO!
Ostatnio zainstalowałem F.E.A.R, przeszłem 2 misje i odinstalowalem... Gra poprostu PRZERAŻA! :D
Zdecydowanie przesadzacie. Były 2 (dwa) momenty w których podskoczyłem na fotelu i tyle.. Korytarze i przeciwnicy zlewają się ze sobą... Na dłuższą mete nuda, ale multi wyjebny. Niestety niedoceniony. RTCW był straszny od początku do końca :)
Ta gra jest wyjátkowa dlatego ze nie straszy w taki sposób jak np. Doom 3 ze wyskakuje cos z za rogu a ty plujesz w to cos olowiem ile wlezie.W tej grze boisz sié np. dziewczynki która stoi nieruchomo a pózniej znika.A po paru takich sytuacjach boisz sie pózniej praktycznie caly czas.
Zdecydowanie najlepszy FPS w jakiego gralem ze wzglédu na klimat, dzwiék, oraz fabulé.
10/10
mam taki problem kiedy gram po jakimś czasie zaczynają mi trzeszczeć głośniki a kiedy wychodzę z gry jest cały niebieski ekran i pisze że zrzuca fizyczną pamięć proszę o szybką odpowiedz
Rudiko też tak miałem ale tylko gdy komputer mi się przegrzał.
mckk ja nawet pierwszej misji nie przeszlem heh
Ostatnio zainstalowałem F.E.A.R, przeszłem 2 misje i odinstalowalem
To się długo nagrałeś :D ,a sama gra nie jest za bardzo straszna...
F.E.A.R>> TZN Fuck Everything And Run :DDD
Heh, nie chciało mi się wierzyć, a jednak – pierwszy F.E.A.R. ma już 5 lat:
http://tnij.org/asda4444
IMO kondycji może mu zazdrościć wiele nowszych pozycji...
Hah ! :D FEAR ^^ Tytuł dobrze mi znany jak czytam ten tytuł przechodzą mnie dreszcze i ciarki :d ... Nabyłem tą grę w tamtym roku grałem po hmm 5 minut dziennie ?? Nie wytrzymałem za długo była NAPRAWDĘ STRASZNA !! Grafika jak na date premiery i inne szczegóły jest naprawdę dobra. Hmm po prostu jest straszna :D Fabuła i klimat są na wysokim poziomie to jest pewne... Jeśli masz kłopoty z sercem nigdy nie graj w tą grę :D
Wyczytałem w necie, że w stanach zjednoczonych na zawał serca umarło 8 osób :DD grając w tą grę xDD Nie wiem czy to prawda ... Heh jak dla mnie gra rewelka daje jej 9/10 :]
No raczej ;)
Może, może kupię. Ciekawe czy fajna?!
fajna, fajna szkoda, że na mnie horrory nie działają, przeszedłem bez większych wrażeń...
własnie przed chwilą skonczyłem tę zacną gre :) i napisze, ze tak dobrych gier sie juz nie robi, no z wyjątkiem Bulletstorm ;)
Ostatnio mnie korci na te grę. Jedyną przeszkodą jest to , że będę się bał wyjść z chaty na wieczór :D
Gra rzeczywiście wy....bana w kosmos. Szczególnie w nocy na TV 40 cali i dźwięku kwadro z dobrego stereo. Szczerze polecam;
To jest właśnie to ! FEAR perełka serii, PO nie ma szans ;D
Na dwójce mogli już zakończyć tą serię. Trójka będzie shitem jak się patrz.
Jedyna straszna i co za tym idzie dobra w serii :)
A czy w tej grze jest takie spowolnienie czasu jak w (Max Payne?) Wie ktoś?
Jankes PL - Jest ;)
Ahhh....To muszę to zobaczyć:)
KLIMAT !!! no i to oczekiwanie na Almę , która wyskoczy gdzieś z ciemnego zakątka :) , tak zapamiętałem F.E.A.R-a
Czas zagrać w Feara:) nie wiedziałem że będe sie cieszył graniem w grę z 2005 roku:)
Teraz wychodzi Shit w tamtych latach perełki
Giera śmiga na maxa ze ho ho :) przejde jedynke i zabieram sie za fear 2 potem oczywiście za feara 3 :D
F.E.A.R rządzi chyba pod każdym względem, pamiętam jak grałem w nią w 2006 roku wtedy to było coś niesamowitego i ku mojemu zdziwieniu dalej robi na mnie ogromne wrażenie! Gra może przestraszyć, ale poza tym jest dobrym FPS. Polecam grać w nocy na słuchawkach ale to tylko dla hardcorowców :D
Patryhinio - w każdym roku wychodzi i shit i perełka. :) W tym akurat nie ma reguly.
mi niestety nie chodziła w 2005 i już o tym zapomniałem i szkoda :(
teraz przeszedłem 2 i trójkę a wciąż myślę o jedynce
Przyznam szczerze, że dopiero dziś przeczytałem pierwsze komentarze w tym temacie (te, które zostały utworzone mniej więcej z premierą) i troszkę śmiać mi się chce. Grafika gorsza od Doom3, Riddick'a, HL2? :O Słabe ai? Oj widać ludzie kiedyś nie dysponowali sprzętem do tej gry. ;P
Ta Gra to Horror :D. Mój Brat grał w to. Ja Popatrzyłem. I Kilka razy Przestraszyłem się. Gra warta Polecenia. To Jest Pierwsza gra z Serii Horror.
nie rozumiem czemu taka słaba ocena . aaaa ... faktycznie 89% graczy patrzy na grafę szczegulnie małolaty . poza tym na PC 8.7 a na X360 4.8 . Ja Pier**lę ile fanboyów PC'ta .
Chyba najlepsza część z całej serii. Porównywalna z dodatkiem Perseus Mandate który też wymiata.
Nuda.
Alma potrafiła podnieść ciśnienie nawet niejakiemu Chuckowi N. ;) Pamiętam scenę gdy w zwolnionym tempie, w korytarzu pełnym krwi goniła nas matka Almy... brrr.. naprawdę gra miażdży momentami resztki męskości :) No i jakie było moje zdziwienie, gdy znalazłem ja na półce sklepowej za 25 zeta ;) 9/10
Matka Almy? Jesteś pewien? Nie masz na myśli różnicy mięcy Almą dziewczynką a Almą truposzem?
Klimat, widowiskowe i efektowne strzelaniny oraz najwięcej elementów horroru ze wszystkich części. Zdecydowanie najlepsza część serii. Niech Monolith weźmie się za czwórkę.
Przeszedłem 2 razy. Końcówka wymiata. Grę dedykowano dla Wen-Chi Lee. ocenka 10/10
Aaa no ta... przypał :P Alma nie miała matki, mój błąd, matkę miał P. Fettel :0 i to właśnie o tej scenie mówię, gdy jego matka za nami biegła po pokoju pełnym krwi w zwolnionym tempie :)
bez przesady gra nie jest taka straszna, ja grałem w nią gdy miałem z 9 lat i się jakoś nie bałem
a ale gierka niezła jest :)
na Steamie za dyche z groszami
"Uwaga: The Multiplayer component of F.E.A.R. is no longer available. This title is Single Player only"
No tak ale przecież gra miała wsparcie GameSpy Arcade- do tej pory rozumiałem, że poprostu przejmuje jakby gre multi na siebie- bo w takim razie jeśli nie to na czym polega to wsparcie GamySpy Arcade ?
Wydaje mi się że to raczej jakaś przerwa w game spy.... bo nie działa mi też multi cm 2004 , world racing i gore special edition - one mają wsparcie game spy arkade a nie sądze żeby w tym samy czasie zdecydowano się odłączyć tyle gier od multi.
Jak teraz można grać przez sieć ? Serwery wyłączone , a przez Lan też się nie da bo "błąd weryfikacji nr "( gra oryginalna ).
Każdy ma swoje zdanie, ja dokładnie tak samo pisałem o Crysis 3 "nuda, prawie żadnej fabuły ( prorok szuka proroka ) żadnych innowacji itd...Dla mnie FEAR to przede wszystkim WYSOKA GRYWALNOŚĆ : świetne efekty podczas strzelania ( dźwięk, dziury i kurz po kulach , efekty świetlne podczas wystrzału, czuć ciężkość broni - szczególnie podczas zabawy kołkownicą , rakietnicą ( w obecnych fps-ach strzelanie z broni przypomina strzał z pistolecików dla lalek ), inteligentne zachowanie przeciwników. Co do grafiki oczywiśćie nie jest ona gorsza od H-l 2 , można odnieść tylko na początku takie wrażenie bo FEAR jest graficznie "sterylny" ale to co już ma jest dobrej jakości...
PYTANIE: czy jest jakiś sposób aby grać w multi ? Serwery gamespy arcade zostały wyłączone..
Genialny FPS, który nie jest Horror/FPS, lecz FPS/Horror, ale mi to nie przeszkadza, ponieważ akcja jest poprowadzona pierwszorzędnie, bullet-time, granaty, taniec z 10 przeciwnikami i wszystkich wyczyścić strzelbą automatyczną, po prostu cudo, fabuła jest naprawdę dobrze poprowadzona, niektóre sceny z Almą lub z Fettelem, potrafią nieźle przestraszyć. Klimat też jest świetny, gęsty klimat całego kompleksu (znaczy paru lokacji) jest naprawdę świetny, gra ucierpiał tylko z jednego powodu rok wcześniej wyszedł HL2, który okazał się arcydziełem, i gracze jakoś z zapałem nie brali za FEAR, porównując go do HL2. Dla mnie FEAR zasługuje na 9,4/10, jest to pierwszorzędny FPS, w którym liczy się klimat i fabuła, polecam!
Jeżeli podobał się komuś FEAR, to musi koniecznie sprawdzić BLR, daję link do gry [link]
FEAR....
Mam pytanie odnośnie F.E.A.R. combat SEC2 - czyli wersji multi działającej po wyłączeniu GameSpy Arcade- gdzie w tej wersji wkłada się ściągnięte mapki do gry aby można było zrobić z nich własnego hosta? Pliki mapki mają końcówkę Arch.000 ale wkładanie ich tam gdzie inne tego rodzaju pliki w grze nic nie dało.
[479] ---> co to skrót BLR i czy to ma multi ( odnośnik do linka nie działa )...
Czy to będzie chodziło na win7?
No dziwne i szokujące
Czekam na FEAR 4 stworzonego przez firmę Monolith, który pominie spier**loną 3 i Day1 i zakończy tą wybitną serię tak jak się należy, czyli zmasakruje mózg :) Piszę to jako fanatyczny fan :D
Jeżeli chodzi o działanie na systemie Windows 7, to chodzi spokojnie.Jeżeli zaś chodzi o samą grę, to jest ona naprawdę świetnie zrealizowana, kiedyś długimi godzinami siedziało się w multiplayerze, który jakiś czas po premierze został udostępniony za darmo.Brawa dla panów z Monolith, nie dość , że wykonali kawał dobrej roboty, to na dodatek ktoś z marketingu miał głowę do interesów.
siemka, jak można teraz pograć w FEAR na sieci ? podajcie jakiś link albo instrukcje.
Dzięki
Super gierka.Ma zajebistą grafę jak na tamte lata.Szkoda że tej gry już nie znajdę w sklepie
Witam, gra jest świetna, klimatyczna rozgrywka, grywalność na wysokim poziomie, poziomy trochę ciasne ale dobrze zaprojektowane, ale ja nie wiem w którym miejscu jest ona straszna :) dopiero pod koniec gry Czyli ostatnie dwa akty to był dreszcz emocji i stresu przez ciągłe wizje i atakujące zjawy, w fear 2 było tego więcej i te zwidy wywoływały u mnie większe poczucie strachu, a nie jestem jakimś fanem horrorów:)
mój sprzęt: procesor Intel Core 2 Duo 2.4 Ghz, NVIDIA Geforce Gt 240, 2 Gb RAMu :) czy gra będzie działać?
"F. Perseusz M." na W7 działa mi b. dobrze, natomiast 1. + dodatki...nie uruchamia się.. To samo z" Dead Space 1 i 2, CoD WaW" ale stary "Bond - Krwawy kamień" - tak. Nawet "Snowblind" z 2004 roku śmiga. O co tu kuźwa chodzi ??!! :(
[Ziaro_15] Ja grałem na full detalach (za wczasu) na athlonie 2Ghz GeForce 6600GT i 1 GB ramu xD ;) - co prawda monitor 17" z rozdziałką 1280x720
to chyba powinna działać :D dzięki ;)
Wersja na PS3 jest ponoć skopana dlatego taka niska ocena.
9,5/10
zajebiste to 10./10
Calikiem niedawno pykałem na full detalach i wygląda całkiem ładnie. Co do klimatu to jest te napięcie powiem szczerze w nocy było nie sympatycznie. Szczególnie intrygowała mnie Alma kto to taki zawsze jak ją widziałem to dyla do tyłu :D Moim zdaniem najlepsza cześć ze wszystkich.
Jakby co to dzisiaj gra z dwoma dodatkami dostępna jest na muve.pl za 3,75zł.
Pozdrawiam :)
Świetna gierka, w kilku momentach można się naprawdę przestraszyć i choć już ma swoje lata to graficznie jest całkiem niezła. Ostatnio zainstalowałam ją na win7, na full detalach wyglądała bardzo dobrze..oprócz tego, że miałam przycięty ekran..nie wiem może to kwestia ustawień. Fajnie było sobie ją przypomnieć, według mnie to najlepsza część.
[505] Fakt. Te napisy robił ktoś chory na łeb lub super widzący. Z resztą i dziś, o ile dadzą napisy, też czasem są nie do odczytania, szczególnie na jasnym tle. Ale np. w DS 2 i 3 są rewelacyjne, na 5. z +. Tak trudno zrobić właśnie takie ?!
@bialypc: wielkie dzieki za tego fixa... szukalem kilka godzin w sieci bez skutku i po przejrzeniu kilku polskich stron juz stracilem nadzieje ze cokolwiek da sie zrobic z tymi badziewiastymi napisami(ludzie pisali ze nie ma na to rady, jedynie nizsza rozdz), az w koncu natrafilem na ta strone(fuksem bo zmienilem szukane slowa w google), najwazniejsze ze fix dziala i jest latwy w zastosowaniu, polecam innym
co do wrazen z samego grania, niewiele moge powiedziec bo dopiero zaczalem, jak dla mnie nieco slaba grafika w rozdz 1280x1024(max dla mojego monitora) w porownaniu np z doom 3 gdzie graf byla swietna nawet w malych rozdz, nie wiem moze mam cos zle ustawione w fear, poza tym muzyka niesamowita buduje klimat, dziwie sie ze nie ma dubbingu zamiast napisow jak w doom 3 co w tej ostatniej bardzo pozytywnie wplynelo na odbior(szczegolnie nagrania odtwarzane z pda)
na marginesie wg mnie doom 3 byl i jest jedna z najlepszych gier survival-horror, po latach grania myslalem ze juz zadna gra mnie nie zaskoczy i nie wciagnie calkowicie, i tu sie bardzo zdziwilem(pierwszy raz zagralem w d3 8 lat po jej wydaniu), zobaczymy jak bedzie z fear, mam nadzieje ze podobnie