progs - chyba sobie jaja robisz - w gameplayu akcji jest co najmniej tyle samo co w D2, a cukierkowa grafika? chyba zatrzymales sie na ogladaniu screenow z 2008...
Ogladalem kilka filmow z 2011 (z BETY) w tym calkiem swieze z lata i grafika jest cukierkowa jak w WarCraft III prawie.
DII mialo stonowana grafike pasujaca do klimatu, tu jest pelno jaskrawych i pastelowych kolorkow, pelno swiecacych "zarowiasto" efektow, mi to nie pasuje do Diablo, chce szarosci, brazu, czerni i wyblaklych kolorow a nie takiego czegos co pasuje do WoW'a.
Czy tylko mnie się wydaje, że możliwość wydania Diablo 3 i Starcraft 2 Heart of the Swarm w tym samym miesiącu jest mało prawdopodobna? Którąś z tych gier pewnie przełożą na drugi kwartał.
Progs - nie podoba się to się interesuj.
"Czy tylko mnie się wydaje, że możliwość wydania Diablo 3 i Starcraft 2 Heart of the Swarm w tym samym miesiącu jest mało prawdopodobna? Którąś z tych gier pewnie przełożą na drugi kwartał. "
Kwartał ma 3 miesiące, więc teoretycznie Diablo III może wyjść w styczniu a Hearth of the Swarm np. w marcu.
Zresztą co tu spekulować o dacie premiery Hearth of the Swarm skoro Blizzard jeszcze nie podał nawet czasu w którym celuje wydać ten dodatek.
Kupię tą grę nawet jakby kosztowała 300 zł
Sjelblighter on wyraża swoją opinie, jak ci się nie podoba to nie zwracaj uwagi na jego komentarze.
@progs; [nr postu:1855]
Masz chłopie rację! Szata graficzna jest nie w moim stylu, nie ma tu nic mrocznego, nic co można by skojarzyć z diabelskim pomiotem.
(tak, widziałem bete na yt w haj definiszyn).
Jedyna interesująca mnie klasa to czarodziej, który niestety spamuje jak szalony. Wolę mechanikę Tian Quest'a. Tam musisz planować co kiedy użyjesz (cooldowny na skillach, na najlepszych naprawdę długie).
Chcecie płacić 200 zł za D3 i grać w single player z lagami? Proszę bardzo. Ja wolę kupić Grim Dawn (następca Titan Quest) za 60 zł i cieszyć się grą z możliwością pauzy, bez wywalania gracza do menu przez brak aktywności (zadzwoni telefon i cały progress pójdzie w ....). Grim Dawn wyjdzie prawdopodobnie w czerwcu 2012.
Żegnam (nie będę tu więcej zaglądał więc się nie spinajcie :P).
Na pewno się zainteresuję, jak wreszcie wyjdzie :) Mam tylko nadzieję, że ta gra nie będzie cierpiała tak jak dwójka na stada zahipnotyzowanych dzieci, które zwyzywają twoją matkę, obrzucą twój dom gównem i koktajlami mołotowa oraz przeklną cię do 10-ego pokolenia, jeżeli dasz Diablo ocenę niższą niż 11/10. Bo niestety dwójka takich miała całe rzesze.
Jak myślicie będzie wersja PL ?
Według informacji CDP w sklepie gram(kropka)pl gra będzie w pełnej polskiej wersji językowej.
ja już szykuje cracka cd keya key logera odblokowanie kamery kody na skile i chity na PvP i wypalam to w 1000 dvdXD i cena gry z 150zł po miesiącu spada do 56,99 tragedia
Bardzo fajnie że tylko jeszcze nie całe 4 miesiące do premiery gry. Mam nadzieje że DIII będzie miało taki sam klimacik jak klasyczny DII, do którego wracam z chęcią ostatniego czasu już tylko na Co-op i gra się fantastycznie. Właśnie jak DIII będzie miało Co-op to dopiero będzie odjazd !
Co do powiedzenia o zabezpieczeniach antypirackich mają miłośnicy "spiraconej" bety?
Probably going to take months to get a beta like build emulated aye. Even then it will probably be buggy/limited.
This DRM just works imo. I guess this will be the common thing in 5 years. If you want to play retail you will have to buy the game
Since this DRM actually works i can see all sorts of what would normally be single player offline games be made into this online only crap to stop pirates.
R.I.P Offline Gaming
Jeśli to się Blizzardowi uda - będzie to kamień milowy w przemyśle growym, ale także katorga dla graczy ;/
@annihiluzz
Nie wiem czy zauważyłeś, ale WOW-a przez 6 lat nikt nawet nie próbował crackować.
Beta Diablo III jest 2 miesiące i to samo - nikt nawet się jej nie tykał.
Emulator serwera z crackiem nic wspólnego nie ma, bo to jest pisanie części gry od nowa, co w efekcie daje po prostu inną grę.
Ludzie! Beta kończy się 5.12.11. Tak więc jeśli będzie tak samo jak ze starcraftem i gra wyjdzie około tydzień po zakończeniu bety to gra wyjdzie około 12.12.11.!!!
@kazioo - no ale co ty porownujesz? po co mi wow do singla? czepiasz sie slowek a dobrze wiesz o co chodzi :) mozna grac w wowa na piracie? mozna. mozna grac w diablo3 na piracie? mozna, wiec nie pierdol mi tu
omg GoLowi to się w pale przewraca -.- jaki kwiecień??? 1 kwartał roku to kwiecień?
Ludzie! Beta kończy się 5.12.11. Tak więc jeśli będzie tak samo jak ze starcraftem i gra wyjdzie około tydzień po zakończeniu bety to gra wyjdzie około 12.12.11.!!!
To byłby najwspanialszy, możliwy prezent na moje 18 urodziny ;P
Ludzie! Beta kończy się 5.12.11. Tak więc jeśli będzie tak samo jak ze starcraftem i gra wyjdzie około tydzień po zakończeniu bety to gra wyjdzie około 12.12.11.!!!
Myślę, ze gdyby Blizzard chciał wydać Diablo III w 2011 to jego rzecznik prasowy nie mówiłby, że gra zostanie wydana na początku 2012.
Ludzie! Beta kończy się 5.12.11. Tak więc jeśli będzie tak samo jak ze starcraftem i gra wyjdzie około tydzień po zakończeniu bety to gra wyjdzie około 12.12.11.!!!
Beta nie kończy się 5.12.11. Tego dnia kończy się loteria na Facebooku.
Po drugie, Diablo 3 nie wyjdzie w 2011 roku co było potwierdzone przez Blizzarda w komunikacie prasowym;
http://eu.blizzard.com/pl-pl/company/press/pressreleases.html?id=3008082
Mycota prosze Cie. Sam blizzard potwierdził że gra jest ukończona. Mogą ją wydać choćby jutro. Tylko tyle potrzebują podrasować battlenet
Nie neguje tego, że Diablo 3 może być już ukończone - ja podaje jedynie fakty. Te są nieubłagane, Blizzard zdecydował się przenieść premierę gry na początek 2012 roku.
Tego jakie względy zaważyły możemy się jedynie domyślać. Osobiście uważam, że są czysto marketingowe.
oho juz kwiecien 2012, pozniej bedzie sierpien a na koniec gwiazdka 2012 :D oby tak dalej!
do gwiazdki 2012 nie uda im się jeszcze do mistrzostw świata w 2014 zajmie im ale i tak będzie crap gra robiona tak długo nie może być dobra i tyle
i tak będzie crap gra robiona tak długo nie może być dobra i tyle
niezgłębione są pokłady ignorancji co poniektórych...
JA TO LUKAM KAŻDY MIESIĄC NA TA SPANIAŁA GRE A TU TWÓRCY DIABLO ZA PRZEPROSZENIEM ROBIĄ NAS W HU.... !! BEZ PRZERWY PRZEDŁUŻAJĄ WYDANIE GRY WTF??!
Kiedyś w końcu zagramy...
a może tak "W"S P A N I A Ł Ą!!! ... a to że te kundle będą przekładać premierę było do przewidzenia
Mam X'a i na przykład na wiedźmina 2 czekam, nie grałem na PC. Wiem też, że gry takie jak diablo mogą się sprawdzić na konsoli, Torchlight sterowaniem na Xboxie pobił na łeb na szyje wersję PCtową, co wydawało by się być totalną abstrakcją. Nie uważam więc za sensownych komentarzy typu "to powinien być exclusive dla PC", nie zgadzam się. Aczkolwiek na D3 nie będę czekał jak z wiedźminem 2 do wydania konsolowego, kupię wersję PC bo uważam (może jestem w błędzie), że będzie mi się na PC w D3 grało lepiej (chociażby z racji sentymentu do katowania myszy i klawiatury do upadłego, jak było przy poprzednich częściach) i mam takie trochę wewnętrzne poczucie Diablo = PC.
Bossowie aktowi potwierdzeni (chyba). W 1 akcie będzie niezapomniany Butcher i jego ,,Fresh Meat". Chociaż zastanawiam się jak Diablo ożyje, trzymam kciuki za Blizzarda.
Kwiecien 2012, predzej bedzie koniec swiata niz diablo wyjdzie ;d.
@annihiluzz
" po co mi wow do singla? "
Nie mój problem, ze nie ogarniasz tematu, a mimo to próbujesz dyskutować.
D3 będzie miało bardzo podobmą formę klient-serwer, a nazywanie jednego trybu "singlem" to sprawa abstrakcyjna i nie ma żadnego znaczenia. BTW, nie ma czegoś takiego jak tryb single player w D3 w dosłownym znaczeniu. Będzie to działać tak samo jakbyś grał w WoW-a samemu na serwerze... i co ty na to?
Powtórzę jeszcze raz - nie będzie offline cracka do D3, bo D3 nie ma zabezpieczeń i nie ma czego crackować... Zabezpieczeniem jest fakt, że połowy gry nigdy nie będzie na twoim komputerze (ani na oryginalnej płycie, ani do ściągnięcia, ani na torrentach itd.).
"mozna grac w wowa na piracie? mozna."
Nie, nie można. Można grać tylko w pseudo-WoWa - podobną do oryginalnej wersję piracką w dużym stopniu odtworzoną przez niezależnych programistów. Wiele algorytmów jest zupełnie innych, gra jest po prostu INNA. Po tylu latach piracki WoW jest już bardzo podobny, ale mimo to nadal brakuje mu wiele. To będzie znacznie bardziej widoczne w przypadku Diablo 3 - nie napiszę czemu, bo i tak tego nie zrozumiesz, albo w ogóle nie przeczytasz.
"mozna grac w diablo3 na piracie? mozna, wiec nie pierdol mi tu"
Udajesz czy naprawdę tak ci się wydaje? Ty serio nie masz zielonego pojęcia o temacie. Odpowiedź brzmi: absolutnie nie można. Minęły 3 miesiące, a NIE ISTNIEJE żadna grywalna wersja. Są same prymitywne sandboksy (zawierające tylko to, co jest dostarczone w kliencie od Blizzarda z oficjalnej strony) nie mające wiele wspólnego z oryginalną betą. Chcesz zagrać w normalną grę (betę) i sobie ją przejść w singlu? Nie da się - tada! :D
Wszystkie elementy gry, które są na serwerze, nie są w rękach piratów i, teraz najlepsze, NIGDY nie będą ;)
Hie hie hie. Dziś dostałem na maila informację, że dostałem się do zamkniętych testów beta Diablo 3.
Właśnie ściągam klienta.
Dostałem się na bete.
Gra jest boska. Fajnie stylizowana grafika. A ci co marudzą, że jest zbyt kolorowo niech idą się utopić.
Czy te wymagani są wymaganiami bety czy już wersji końcowej i czy będą się one różnić diametralnie??
Blizzard pokazał wczoraj pełna wersje intro nowego Diablo:
http://www.youtube.com/watch?v=prJlQ5XKlTE
jak zwykle pozamiatali
piekne T_T
Zainteresowałem się trochę tą grą, ale niestety widok izometryczny bardzo mnie odstrasza...
"Zainteresowałem się trochę tą grą, ale niestety widok izometryczny bardzo mnie odstrasza..."
Między innymi z powodu widoku izometrycznego ta seria stała się tak popularna tak więc spróbuj, być może odkryjesz za co jest wielbiona przez miliony ludzi na świecie :)
Intro niezłe - fajny pomysł z tymi ruchomymi szkicami - ale jednak intro do D2 było trochę lepsze. Choć to też jest dobre.
Widzę, że poprawili trochę kolorystykę, jest zdecydowanie lepiej, niż było. Nadal nie jest tak, jak można by było oczekiwać po takiej grze, ale jest lepiej. Trochę to wygląda jak malowane farbami.
Mam nadzieję, że się nie zawiodę pod względem instrukcji. Wiem, że teraz jest moda na puste pudełka i pdfy, ale jeśli pójdą za tą modą, to chyba odpuszczę sobie tą grę. Instrukcje do D1 były przeplatane wierszami, miały świetne ilustracje, a druga połowa instrukcji to historia, jak do tego doszło. Bez przeczytania instrukcji do D1 nie wiadomo było, o co dokładnie chodzi w tej grze pod względem fabuły - dobre zabezpieczenie przed piractwem :D Oby poszli za przykładem Wiedźmina i wydali porządną wersję. Porównanie instrukcji do D1 i D2:
http://img23.imageshack.us/img23/29/p1010188t.jpg
Mimo mniejszych rozmiarów i bardzo małej czcionki, jakość i objętość zawartości pozostała taka sama, jak w D1.
PS Widzieliście to?
https://www.gry-online.pl/newsroom/zobacz-jak-kilka-lat-temu-mialo-wygladac-diablo-iii/z6df66
W każdym razie dobrze się zastanowię, zanim kupię tą grę - między innymi dlatego, że pod koniec D2 już wiało nudą. Jak widzę komentarze typu: ,,na pewno kupię, ale jeśli będzie słaba, to od razu wyląduje na półce", to śmiać mi się chce. Jak mi się nie spodoba, to po prostu nie kupię - patrząc na obecną grafikę to głównym kryterium jest porządna, drukowana instrukcja. Grafika idzie ku lepszemu, więc jest jeszcze nadzieja.
,,nie ma czegoś takiego jak tryb single player w D3 w dosłownym znaczeniu." - co masz na myśli? Ja mam zamiar grać w D3 głównie w singla.
Problem w tym ze nie przetestujesz "dema" o ile takiego nie udostepnia bo gra wymagac bedzie polaczenia z siecia i czesc contentu pobierac w locie jako zabezpieczanie antypirackie.
Patrzac na debilna polityke firmy demo w postaci triala bedzie jakis czas po premierze jak w ogole bedzie.
Gra nastawiona na MMO z mozliwoscia grania samemu ale tak czy siak zawsze bedziesz grac niejako w sieci, jak padnie siec albo serwer to juz sobie nie pograsz, wiec gdzie tu masz jakis SP?.
Wiec jak ktos nie ufa reckom i innym marketingowym materialom trzeba bedzie poczekac na ukazanie sie dema aby nie kupowac kota w worku za znaczna cene w tym przypadku.
Osobiscie gra nie jestem zachwycony, zle jej nie zycze ale patrzac na to co mozna znalesc w sieci nasuwa sie analogia z DNF, gra za dlugo robiona jest przestarzala technologicznie, niespoja i wyglada jak z innej epoki mimo usilnych staran tworcow aby wcisnac w nia jakies wspolczesne efekty i bajery.
Gra wyglada jak podrasowany mocno WCIII, jest wiecej detali i efektow czasteczkowych/swietlnych ale generalnie nic specjalnego, jak na tyle lat czekania to mizernie.
Poprowili troche ta cukierkowa grafike ale jeszcze jest za pastelowo jak na mroczne diablo.
Taaaak... bo grafika zawsze była w grach Blizzarda najważniejsza i od zawsze niszczyli konkurencję nowymi efektami. Jeśli oczekiwałeś gry na DX12,721 to lepiej poczekaj na kolejny benchmark Cryteka... problem w tym, że w grach z "wydupiastą" grafiką najczęściej brakuje trochę samej gry. Natomiast produkcje Blizzarda to dzieła na lata, i grafika nie jest w nich zbyt istotna, zwykle niezbyt dobra technologicznie acz w tym samym czasie schludna, stylizowana i ponadczasowa. Diablo 3 od strony graficznej wygląda tak jak reszta produkcji tej firmy więc nie wiem skąd Twoje zaskoczenie.
Chyba nic nie zrozumiales z tego co napisalem.
Mam sie cieszyc z tego ze DIII wyglada jak WoW/WCIII bardziej niz jak Diablo? bo oni maja jeden silnik do wszystkiego i tylko kalkuja od lat to samo?
Problem jest dokladnie odwrotny, grafika nie pasuje do charakteru gry i jest za "ladna", jest za jasno, kolorowo i przyjemnie czyli w sam raz dla dzieci zeby ich nie przestraszyc ale wyciagnac kase z portfela rodzicow.
To jest niestety tendencja wspolczenych gier, taraz nawet w grach okreslanych jako survival-horror malo kiedy jest sie czego bac czy czuc atmosfere zagrozenia.
Czego tu sie bac?, kolorowego duzego potworka ktorego zabijam za pomoca jeszcze bardziej kolorowych czarow/broni?, normalnie jak w jakiejs bajeczce na CN.
Uwielbialem WCIII, tam kolorowa grafika budowala fantastyczne uniwersum, w tej kolorowej bajeczce uslyszenie tekstu w stylu "strzez sie bestii i demonow" bedzie brzmiec niemal komicznie.
Tak, bo Diablo 2 było mroczne, ponure i było ciemno jak du*ie... Zagraj sobie proszę w Diablo 2 jeszcze raz... bo najwyraźniej nie pamiętasz jaki styl graficzny gra posiadała. Było kolorowo i ładnie. Diablo 2 to hack'n'slash a nie survival-horror, to gra o radosnym wybijaniu hord demonów, lootowaniu itemów, nabijaniu poziomów i budowaniu koksiastej postaci do PvP, robieniu achievementów etc. Muzyka trzyma klimat, grafika się nie zmieniła. To stare dobre Diablo tyle, że większe, bardziej rozbudowane i tym samym dłuższe.
Wez odpal sobie gameplay'e obu gier i porownaj kolorystyke, w D2 bylo kolorowo ale kolory byly stonowane/wyblakle i duzo czerni/szarosci/brazu w DIII masz mnostwo pastelowych oczojebnych kolorow.
Zarówno w Diablo 2 jak i betę Diablo 3 grałem ostatnio dziś rano, nie muszę oglądać gameplayów. Styl graficzny jest taki sam, podobnie jak w reszcie gier Blizzarda.
Grafika w D2 nie była taka bajkowa. Porównaj sobie:
http://imageshack.us/photo/my-images/207/screenshot002ej0.jpg/
http://static.strefarpg.pl/upl/gallery/1/22.jpg
Chyba chcą stylizować grę na malowaną farbami\pastelami, co widać choćby po wyglądzie liści. Sam pomysł niezły, ale ten korzeń na górze po prawej kojarzy się raczej z Trine. Tu nie chodzi o samą kolorystykę, tylko o styl. O ile wszystko wygląda znośnie, to ten korzeń jest przesadą. Teraz przestało to przypominać WoWa, a zaczęło wyglądać jak obraz malowany farbami. Fajnie, ale bardziej zalatuje to bajką, niż horrorem. Podziemia wyglądają nieźle, ale mam wrażenie, że podłoga i barierki mają bardzo mało detali w porównaniu do reszty.
Już w D2 klimat zniknął. W D1 był mroczny klimat i ciężka, choć spokojna muzyka. W D2 lataliśmy po jasnej pustyni i dżungli, a muzyka była gorsza. W D3 klimat chyba trochę wróci pod względem podobieństwa do D1, z tego co widzę, może nie pod względem grafiki, ale z gameplayu można znów poczuć ten klimat. To dobrze, bo o ile w D1 można było autentycznie się wystraszyć (pokój Rzeźnika), to D2 było monotonną klikaniną bez emocji, która pod koniec zrobiła się nudna. Choć filmiki w D2 były świetne.
jak dla mnie grafika nie musi być jakoś szczególnie dopieszczona. lepiej dla mnie bo przynajmniej ruszy na moim sprzęcie. :D
Mam pytanie. Czy diablo 3 pójdzie na tym sprzęcie ?
Procesor: Intel core du E7400
4 gb ram
Geforce 9600 gt
Win XP
Rozdzielczość 1154: 864
nie grałem w bete,ale wydaje mi się że pograsz spokojnie na takim kompie. oczywiście wszystko zależy na jakich ustawieniach chciałbyś pograć.
Wygląd D3 to jeszcze małe piwo. Po kilku godzinach grania człowiek się przyzwyczai. Mnie bardziej martwi respawn potworów w singlu, który to głupawy pomysł pojawił się już w D2. Z tego co Bashiok powiedział ten sam patent będzie i teraz. Po jaką cholerę to dają ? W multi rozumiem bo tam nie ma sejwu jako takiego, sejwuje się tylko postać, ale w singlu ? To psuje tylko klimat samotnej walki jaki był w D1. Jak miło było wrócić się do poprzednich lochów i zobaczyć stosy trupów po swoim przejściu. Teraz gdzie się człowiek nie cofnie albo co gorsza zrobi sejw to już d...a. Znowu trzeba przebijać się i zabijać wszystkich od nowa. A nie każdy ma czas czy ochotę za jednym ciągiem przechodzić cały akt.
A jak było w becie ? Można było sejwować grę czy nie ?
[1916] Z tego co wiem, to tak.
[1914] https://www.gry-online.pl/gry/diablo-iii/zd238#pc Tu są wymagania.
kiupa dlaczego będzie można grać singla, ale bez internetu się nie obejdzie. A co do wypowiedzi Mardera, to zgadzam się w stu procentach, jeśli zabiłem przeciwników to nie powinni oni się odradzać. Dopiero jak się przejdzie np. poziom normal, to można by zacząć jeszcze raz z tym co się ma, wtedy to by miało sens. A nie farming cały czas jednego moba, bo najlepszy lot głupota. Multi to całkiem inna bajka więc w tej kwestii nie ma o czym dyskutować.
ahh diablo powraca :)) Gra przy której można było spędzić setki godzin :) no i teraz to powróci :P wszystko pieknie ale jest jedno wielkie totalne nieporozumienie ,, dlaczego Diablo III tak duży projekt, taka Gra która nie może być na konsole jednak na nie wyjdzie ?? nie moge sobie wyobrazić jak w to sie bedzie grało na konsoli brrr strach pomyśleć.. no ale ja i tak bede pykał na PC
kiupa-----> Tak wiem. Już od D2 priorytetem dla Blizzarda stał się multi. Singiel to tylko będzie dla zasady. A szkoda...
Już nie mogę się doczekać. Na 100% kupię :D
@marder
Multi jest w całości (oprócz aren pvp) oparte na single, więc nie jest to zasada a raczej podstawa. Diablo 3 będzie miało dużo bardziej rozwiniętą fabułę i lepiej opowiedzianą historię/lore uniwersum.
mycota ----> Z tego co mi wiadomo to tam wogóle już nie ma singla jako takiego. Musisz się połączyć z netem i aby zagrać w singla (a raczej samemu) to robisz pokój aby nikt się nie przyłączył i grasz. To jedyny sposób aby spokojnie posłuchać audiologi przy martwych ciałach, pogadać z NPC-mi i cos wynieść z fabuły. Bo jeśli nie zagrasz sam to będzie tak jak widać w becie. Lecą trzej czy czterej ludkowie cały czas do przodu i nikt się żadnymi niuansami fabuły czy historiami NPC-ów nie przejmuje.
Jest singel i właśnie opisałeś na czym polega. Do póki nikt się nie dołączy gra jest singleplayerowa (ok, wymaga internetu ale to nie jest raczej kryterium wykluczające używania takiej nazwy), jednak w każdej chwili mogą dołączyć do ciebie koledzy i będzie już multiplayerowa.
Oczywiście to kwestia sporna bo nie każdy podobnie odbiera nazewnictwo.
W becie moje pierwsze runy na Leorica odbywały się bez innych graczy, chciałem choć trochę wsiąknąć w nowe Sanktuarium. Po paru miesiącach już mi się to totalnie znudziło i przełączam dialogi bo słuchanie ich po raz 100 prowadzi do odruchów wymiotnych. ;]
Klimat gry w singlu to był w "jedynce". Tu go nie ma i nie będzie. A na czym on polegał napisałem w poście 1917. Jak masz betę to pewnie to potwierdzisz.
@Nitro2050
To chyba ty powinieneś podać źródło swoich rewelacji. Blizzard nie podał jeszcze daty premiery.
Podał już datę jak Early 2012. Dla mnie to I kwartał, lub kwiecień. Dodatkowe klucze do bety rozdają do 20 stycznia. Dodajmy więc jeszcze z miesiąc testów dla tych ostatnich szczęśliwców to mamy końcówkę lutego. Plus miesiąc na ostatnie szlify, tłoczenie, pakowanie i wychodzi nam przełom marca kwietnia ;)
Chyba nie znasz znaczenia słowa "data" - Early 2012 to okres w którym chcą wypuścić grę.
Dla Ciebie jest to pierwszy kwartał, dla nich może być to maj, który nie jest jeszcze środkiem roku.
Co do Twoich obliczeń - dobrze kombinujesz, szkoda tylko, że Blizzard nigdy nie robi tego według jakiegoś klucza. Wiem bo zajmuje się tym na co dzień i najlepiej nie robić sobie żadnych obietnic bo z tego wynikają jedynie nieporozumienia. Nie wiem czy sobie przypominasz ale w 2008 roku po ogłoszeniu Diablo 3 gdy ktoś napisał, że gra wyjdzie w 2012 to kazano mu się pukać w głowę.
Dog On nie ma 13 lat tylko pisze prawde wy konsolowcy macie swoje exclusicve np: Gears of war, God of war itd itp wiec PC'towcy tez chca miec swoje exclusive'y. Napisze do mnie że też mam 13 lat? Tak btw mam 20 jak cos:)
Oby... Im dłużej kotlet się odgrzewa tym bardziej wali spalenizną. Z resztą... fanboye kupią nawet gumę do majtek opatrzoną logiem blizza, więc o czym tu mówić... Zastanawia mnie tylko, który geniusz wstawił info, że jest obsługa lan?
Hellios wymień jedną gre na PC która nie była hitem ? Blizzard jest potęgą i może sobie pozwolić na kilkuletnie czekanie z grą.
to po co ogłaszali tą grę w 2008 roku? nie mogli tego zrobić rok temu?
premiera 1 lutego :)
Dokładne daty premier gier są z reguły znane z przynajmniej półrocznym wyprzedzeniem ... Tymczasem niedługo połowa stycznia, a o oficjalnej premierze wciąż głucho więc D3 nie wyjdzie wcześniej niż na wakacje tego roku ... Od ogłoszenie premiery musi być przecież czas na ostateczne odliczanie i pompowanie balonika do maksimum.
Moim zdaniem gra pojawi się najwcześniej na jesień tego roku ... NIESTETY :)
Data premiery to 1 luty w USA i 3 w Europie, jest to najprawdopodobniej prawda.
„Naprawdę nie możemy powstrzymać każdego pojedynczego sklepu przed wymyślaniem daty premiery. Sklepy nie poznają jej do momentu oficjalnego ogłoszenia w informacji prasowej.”
"Bashiok poinformował również w serwisie IncGamers, że beta gry Diablo III zakończy się tuż przed jej premierą, która zostanie ogłoszona około dwa miesiące wcześniej. W praktyce oznacza to, że pojawi się na sklepowych półkach najwcześniej w marcu."
Koniec tematu.
Ten Luty to ściema! Już Blizzard potwierdził. Kto wie czy w ogóle ta gra w tym roku wyjdzie...
kurwa kiedy ta gra ma w końcu premiere? bo te chuje z blizzard już sobię w chuja z nami lecą!
Psycho To nie Blizz leci w chuja bo oni podobno gre maja na ukonczeniu tylko Korea nie chce wydac okreslenia wiekowego na ta gre bo jest w niej hazard (auction house) a w Korei oni nie toleruja hazardu (chore prawo) i przez to blizz sie wstrzymuje od wydania gry.
Marco Jesli Korea bedzie takie problemy sprawiala to napewno nie wyjdzie w tym roku no ale coz...
Oby wyszła w wakacje/zaraz po wakacjach :P Będzie czas na przesiadywanie godzinami!
Ja już nawet przestałem odliczać czas do premiery bo to nie ma sensu. Pewnie nastąpi ona dzień przed końcem świata i tyle sobie pogramy.;P
Ma ktos konto z betą, które moglby pozyczyc na pare godzin? Czekam nadal na klucz ale niestety nie chcą mnie :/, a sprawdziłbym chetnie.
a co nas europejczyków może obchodzic korea i całe azjatyckie badziewie? u nas mogą wydać gre a u nich z opóznieniem , skoro maja tak posrane prawo! ...
Lineage Eternal: Twilight Resistance - sprawdzcie sobie gameplay na youtube, prawde powiedziawszy nie liczac tego ze 10 mobkow idzie na hita to gra zapowiada sie zajebiscie, szczerze, gdyby Diablo3 mial taka sama grafike jak ta gra to by bylo cudowne, no ale cóz, nie wszystko mozna miec..zreszta blizzard za bardzo przekombinowal te gre...po co robic jakis atak dla np. Monka, po ktorym spada jakis dzwon..na przykladzie LE widac ze fajniej wyglada kombo zlozone z 10 explodujacych ciachniec :)
XXX-SuperGamerOnlineMagazine: Premiera 2 lutego zamawiajcie preordery już blisko ahhhh.
YYY-SuperGamer: oł maj gad już 3 lutego premiera yeeeee zamawiać, zamawiać,NaReSzCiE!!!
Blizzard: Pierdo....e głupoty. Będzie kiedy będzie:D
Anegdota
Activision do Infinity ward: Macie zrobić tą grę w ciągu roku i chu.j nas to obchodzi,i tak to kupią.
W końcu co roku wpadają miliardy do kabzy.
Co kur.a? Jaki nowy silnik? A po co? To jest do chu.a, produkcja taśmowa,mamy w dupie wasze pomysły...kasa i tak popłynie.Na to IW: Będzie w terminie oł god jeb.ć nowy silnik,zrobimy na starym i będzie na czas na stówkę na czas obiecujemy.
Activision do Blizzarda:Słuchajcie robicie trochę za długo tą grę, Ludzie czekają kasa czeka a wy co? Jeb.ny balans dopasowujecie przez dwa lata?
Blizzard do Activision: Wypierda.ać,będzie kiedy będzie :D
bizard kurwa huj mnie to obchodzid awaja ta gre tu nie chodzi o grafe moze byc nawet kwadratowa jak minekraft ma byc fabula a nie jakies gowno dawac ja
Słyszałem że ta gra ma niskie wymagania :(
Niech mi ktoś powie że to są niskie wymagania to się z niego pośmieję :(
21 grudzień - wtedy będzie premiera, majowie to przewidzieli, że ludzie zaczną olewać świat i grać w Diablo 3, i dlatego koniec kalendarza, koniec normalnego życia itp :P
hajdus pomyliły ci się cyferki, tam było, że wrzesień oczywiście, ale nie 16 tylko 12 i to w 2016 r
Boże kochany,Diablo III również w wydaniu dla Konsolowców :(...Masakra co się dzieje,wszystko na łatwizne ;/...zostaje przy Klasycznym D2 -.- Będzie to samo co z gothicami ;/ Spróbujcie mnie przekonać,że tak nie jest...
pewnie nie długo się dowiemy że premiera będzie 23 grudnia 2012 roku a 15 grudnia poinformują nas że premiera zostanie przełożona na 2 kwartał 2013 roku
"gothic jest zjebany"--> dla tych,którzy albo nie mieli z nim styczności,albo nie radzą sobie z grami tego pokroju..piszesz jak ci cali "AMERYKAŃCE" dla których Arcania-G4 jest w sam raz..na łatwizne -.-,a poza tym polecam artykuł,który wyjaśnia czym jest OPINIA a czym PORÓWNANIE... ave
Boże,widzisz nie grzmisz ..Diablo na Konsole....Podziękowałem
1,2 gothic są ok, reszta to chłam, a poza tym z czym poszli na łatwiznę w Diablo3? Z umiejętnościami? I tak wszyscy szli na uber tristam 99 lvl w 1 dzień i mega ultra hiper sprzęcior i umiejętności po 40pkt każdy. Statystyk nie da się wrzucać? I tak wszyscy dawali je tak samo(byle pod enigme etc). Diablo 3 ma 100 razy więcej funkcji i możliwości niż dwójka. Piszę jak amerykańce? Gothic 4 to nie jest gothic tylko jakiś pseudo zbugowany syf.
Gra nawet nie wyszła, a już prawie 2000 postów. Szkoda, że jednak na konsole nie będzie Diablo III. Mam za słabego Kompa by mi odpalił.
Co ty pier.... za przeproszeniem??
Diablo III zostalo zapowiedzane na konsole.
Wchodz czasem na gameplay.pl i czytaj newsy :)
maciek9873 - To chyba ty często nie czytasz informacji.
https://www.gry-online.pl/gry/diablo-iii/zd238#ps3
http://www.ps3site.pl/blizzard-dementuje-pogloski-o-konsolowym-diablo-iii/96994
ej jak jest z tym domem aukcyjnym - jak sprzedam np. mega ultra miecz za 20$ to moge to wyplacic i kupic wódke w biedronce?
DB Mafia wymagania które są tutaj pokazywane nie są minimalnymi, są maksymalnymi, więc nie martw się :)
Nigdy nie interesowałem się grą Diablo, ale to co zobaczyłem na trailerze mnie powaliło, coś na prawdę świetnego. Niestety nie będę kupował nowego kompa. W planach mam kupno konsoli, dlatego gorąco kibicuje Blizzardowi, że wypuści D3 na tej platformie :)
Na Allegro gra jest już "dostępna" w pre-orderze :) Zgodnie z informacjami zawartymi w opisach aukcji wysyłka ma być realizowana najwcześniej od 31.03.2012... bądź też z początkiem kwietnia.
Bliżej niż dalej do premiery.
BurbonoPL nie kupisz wódki w biedronce bo nie masz 18 lat :)
Szkoda mi takich ludzi.
et10 to był tylko głupi przykład panie dorosły. Lecz się na łeb. Będzie można wypłacać te pieniądze czy to bedzie kasa do celów diablowych?
Burbono - zarobiona na AH kase bedziesz mogł wykorzystac albo na zakup gier / dodatków / usług w sklepie Blizzarda albo wypłacic za posrednictwem firmy takiej jak np. PayPal (choc blizzard nie napisał jeszcze, ktora fimra bedzie sie tym zajmowac), z tym ze w tym drugim przypadku wypłacana kwota bedzie pomniejszana o jakies tam opłaty manipulacyjne.
Podsumowując - jesli bedziesz chciał za zdobyty miecz kupic flaszke z marketu, to bedziesz mogl to zrobic.
No to można jeszcze sporo czekać na Diablo III:
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/3599257/Zmiany_w_systemach_gry_-_Jay_Wilson_-19_01_2012#blog
oni nigdy nie wydadza tej gry, bo jak zrobia cos to zaraz wpadna na inny "lepszy" pomysł i beda go wdrązac. Takie perpetuum mobile :D
Ale jajca. Najpierw przebudowali wszytko by nie było jak w D2, a teraz znowu do tego wracają. Jeszcze chwila i powróci drzewko umiejętności. Co do scrollów identyfikacji nie mogę się zgodzić z argumentacją Wilsona. Co to za frajda jak znajdę przedmiot, który szybkim kliknięciem zidentyfikuję kiedy tylko zechcę. Frajda to jest wtedy jak znajdzie się niezidentyfikownych przedmiot i nie ma czym go sprawdzić. Scrolli brak, w sklepie też kupić ot tak nie można i trzeba liczyć na łut szczęścia, że się go znajdzie w podziemiach albo sprzeda trochę złomu żeby poskładać go z zakupionych fragmentów. Obawiam się że Erly 2012 wkrótce przemieni się w Late 2012 ;)
Wszystkich zawiedzionych i znużonych czekaniem zapraszam do bety Path of Exile. Paradoksalnie ta gra jest bliższa Diablo jak samo D3 :)
16 października 2012r? GryOnline chyba ma jakieś błędne info chociaż kto wie...
@GeraltzRivii
Oni mają w dupie kto ma jakie exclusive. Gearsy sa na Xboxa po to żeby go kupić. God of war to samo. A PC każdy ma więc nie muszą sie o to starać. Na pewno zarobią na tym diablo konsolowym jak wyjdzie nie małą kase. KASA KASA KASA! Poza tym na PC masz większość strategii czy też gry MMO których na konsolach nie ma. I tak btw konsole są praktycznie tylko do grania a PC nie, więc jeśli chcesz porządnie pograć kup konsole, jeśli nie zadowalaj sie PC.
też mi ten path of exile, i tak nie załapie się na bete bo to jak zwykle graniczy z cudem
do wakacji tej gry nie będzie , bo znowu wpadną na jakiś super pomysł i jeszcze będą czekać na termin w którym nie będzie żadnych innych dobrych premier , bo jak już wydadzą jakąś gre to liczą na miliardowy przychód
Gra na pewno będzie super tak jak jej poprzedniczki ;)
A jak jest z tym domem aukcyjnym - jak sprzedam np. mega ultra zajebisty miecz za 20$ to moge to wyplacic i kupic wódke w biedronce?
Panie BurbonoPL jak to jest ?
ponoć tak można będzie wypłacać te pieniądze po lekkim odchudzeniu ich przez blizzarda, ale i tak 70% zachowasz na pewno. Jak bd miał dobry dzień to 100 euro zarobisz
Blizzard przez te domy aukcyjne tylko więcej nolifów pobudzi do życia.
mam do was pytanko .. kto wie jak zdobyc zaproszenie na d3beta??
jak nie masz znajomości albo farta to musisz zrobić laske twórcy gry
Cieju04 O ile nie spierdola jak Risena ze wygladal o 1mln razy gorzej niz na pc no rozumiem na konsoli beda gry zawsze wygladaly gorzej niz na pc ale bez przesady po 2 zjebane sterowanie diablo bylo jest i powinno byc only na pc'ty a nie na konsole omg tak btw jesli tak ich kasa obchodzi to czemu gearsow czy god of wara nie wydali na PC'ty? no Gearsy 1 czesc wydali a dalej jak ktos nie ma konsoli ma sie domyslac fabuly bez obrazy ale zycze konsolowcom by sie diablo 3 NA KONSOLE OKAZAL SHITEM A NA PC HITEM. Dziekuje za uwage :D moze to wygladac jak zazdrosc pctowca ale ja mam wyjebane w konsolowcow i tak sa 100 lat swietlnych za kompami.
MarcoV86 o to im wlasnie chodzi wiecej ludzi kupi gre tym wiecej oni zarobia.
@GeraltzRivii
No tak, ale zauważ ile ludzi kupiło Xboxa czy Ps3 ze względy na te "exlusivy". Wydali 10 razy więcej kasy na samą kosnole, nie wspomne już o kosztach gry na nią. A jeszcze xbox live w przypadku Xboxa 360 więc kasa myśle, że może być podobna :P A co do konsol, to moim zdaniem do gier są dużo lepsze niż PC (poza strategiami), ale to już moje indywidualne zdanie wykreowane przez doświadczenie. Pewnie nie masz konsoli i nie miałeś dla tego trochę więcej zrozumienia kolego :). Z Diablo III sie ciesze, oby nie okazało sie klapą. Ofc, tak na konsole jak i na PC. Bo gameplaye narazie mnie nie powalają. Peace:)
burbon umiesz taki key zalatwic:)?
Ma ktoś może jakieś info kiedy w końcu to Diablo 3 ujrzy światło dzienne?
Trochę nuży mnie to czekanie...
...zresztą jak wszystkich.
LoL
Przed chwilą zauważyłem, że Torchlight 2 wychodzi w maju, więc wątpie, żeby Diablo 3 wyszło w pierwszym kwartale. Może dopiero w drugim, trzecim.
O ile data premiery Torchlight'a nie będzie przesuwana. A jeżeli tak, to może być już tylko gorzej z datą premiery Diabełka.
Nie mogę się powstrzymać
spoiler start
2000!!!
spoiler stop
Zatem rozpoczynam nowy wiek w tym wątku!
chyba nie zdążymy zagrać przed końcem świata
BurbonoPL ----> Już myślałem że odpiszesz gościowi "nie, nie robiłem laski twórcy gry" ;)
MasterOx -----> Godzinę temu gadałem z Bashiok'em. Robią wszystko żeby zdąrzyć do kwietnia. Wilson coś tam jeszcze testuje i nie jest zadowolony z efektów. Dlatego możliwe że będzie obsuw na maj.
dla tych nie cierpliwych , proponuje pograc w path of exile (gram od kilku dni), chyba najlepsza ze wszystkich diabloklonow, ale wiadomo diablo III bedzie najlepsze, pozostaje czekac
We recently invited 100,000 more North American players to the Diablo III beta, so we recommend that those who have opted-in check their Battle.net accounts to see if they were chosen.
Cieszymy sie wraz z naszymi przyjaciolmi zza wielkiej wody...
Do path of exile trzeba mieć klucz do bety który dostaje się tylko i wyłącznie jak ma się mega farta, lepiej zagrać w betę TERY dla rozluźnienia, rpg to rgp:P
Nie wiem czy było.
Ultima na swoim facebookowym profilu ogłosiła, że premiera Diablo 3 ma się odbyć 30 marca.
Diablo coraz bardziej się piepszy. Obcinają animacje(szczególnie skilli) np. jak monk robi skille to (noż kur jego mać) z bronią na plecach..-.-
koobon mozesz podac jakies bardziej szczegolowe dane na temat premiery w postaci linka albo cos?
jak monk robi skille to (noż kur jego mać) z bronią na plecach..
No i co w tym dziwnego? Jeżeli atak to uderzenie dłonią / noga, to chyba logiczne jest, ze bron ma na plecach / przy pasie?
Cieju Powiem ci tak gralem na x-boxie 360 w strategie,rpgi, rpgi z rzutu izometrycznego,bijatyki,platformowki itd i najlepiej na padzie mi sie gralo w bijatyki i gry akcji typu assassin's creed czy prince of persia za zadne skarby nie zagralbym na x-ie w diablo albo jakiegokolwiek rpga.
ale jak robi ataki które powinny być wykonywane bronią(np. kijem czy piką) to ma swoją broń na plerach a atakuje jakimś przeźroczystym gównem..
Jeden z najbardziej przeze mnie wyczekiwanych tytułów :)
Mam nadzieję ze nie zrobią tej gry na szybko dla kasy tylko wyjdzie coś dobrego
No na szybko to jej już nie zrobią nawet jakby chcieli :O. W czerwcu minie 4 lata odkąd ogłosili Diablo 3.
wie ktoś skąd wziąć klucz do bety Path of Exile? Jestem zarejestrowany czekam 3 tydzień i nic.
mycota , nie zdziwiłbym się gdybyś poczekali kolejne 4!
Ultima sobie nieźle kpi z ludzi - twierdzą, że w przeciwieństwie do reszty świata (w tym amerykańskich sklepowych gigantów) oni znają datę premiery D3:
http://www.facebook.com/ULTIMAPL/posts/309484412436556
Trzeba powiedzieć kolegom z Ameryki, ze my już wiemy, kiedy będzie D3, a oni nie :D
pewnie wyjdzie w grudniu :D jak nie lepiej. Ale ja takiego czegoś nie lubię, poco robią smak a potem każą czekać aż 4 lata =p Mam nadzieje że to będzie coś a nie jakieś lelum polelum ;p
BurbonPL bierzesz udział w losowaniu, ja dostałem klucz w ten sam dzień co założyłem, więc skoro 3 tydzień juz czekasz to mysle ze niebawem bedziesz mial, a co do gry to jest naprawde kozacka, trudny poziom, bardzo ladna grafika jak najbardziej polecam, trzyma klimat jak d2.
JAK TO W DZIEN CO SIE ZAREJESTROWALES...ja czekam i czekam ni nic ;/ skołowałbyś mi jakiś klucz tam:P
O Lol
coś ostatnio zaczęli dużo kopii Diablo 3 robić:
- Path of Exile
- MU2
- Lineage Eternal: Twilight Resistance
Sam obecnie gram w Path of Exile Closed Beta. Ma naprawdę mroczny klimat, no i w sumie kawał dobrej roboty. Za kilka miesięcy wyjdzie open Beta.
Tutaj masz jakiś konkurs do wygrania klucza do bety Path of Exile:
http://www.gamersbook.com/scene/news/path-of-exile-beta-key-giveaway/
Nie no.
Ja po prostu nie rozumiem ludzi typu: GeraltzRivii
Po co ci super wypasisty komp za 5 tyśków, jak możesz sobie kupić konsole, która jest pięć razy tańsza. Ludzie ! To co z tego, że komputery są o lata świetlne dalej od konsol, jak na konsole masz grę, która jest super wyjechanie zoptymalizowana, a żeby sobie pograć w tą samą grę, na trochę większych detalach, musisz w kompa co parę lat kilka tyśków włożyć. Tak właściwie, to gry na konsole są super, a nie sama konsola. No bo gdyby gry na konsole (te z 2010 - 2012) były tak zoptymalizowane jak pod kompa, to wtedy nawet nie dałoby się ich włączyć. I dlatego są takie drogie...
a w ogóle to jaka zazdrość?
podobno konsole są głupie...
BurbonoPL -----> Jak masz konto z betą D3 to możemy się wymienić na powiedzmy miesiąc.
BurbonoPL -----> no nie wiem czy byś lał. Przejście bety D3 jedną postacią zajmuje na luzie koło 3 godzin. Ilość umiejętności masz okrojoną i więcej nie wyciśniesz. Co kolejny patch to wszystko zerują i za dużo nie polevelujesz postaci. Natomiast w PoE przejście 2 aktów zajmuje przynajmniej z 9 godzin jedną postacią. Możesz levelować bez końca (najlepsi są już na 70 levelu). Umiejętności masz chyba z 500 do rozwinięcia i wszystkie są dostępne w becie. Dlatego obawiam się że to raczej beta D3 szybciej się nudzi :)
kiedy dacie nam bizz dieblo 3 bo szczeze odechciea mi sie juz tej gry ;/;/
Wewnętrzna data premiery przesunięta na drugi kwartał 2012, czyli kwiecień-maj-czerwiec.
Oh, no!
Światowa data premiery 2015?!
Wtedy zapewne wszyscy będą mieli to na Pc i nikt im tego nie kupi na xbox'a 360.
Czyli możemy już się pożegnać z D3 na konsole
czy na moim pc wejcie diablo 3
Procesor Intel Core Quad CPU Q6600 2.40 gzh
Pamiec RAM 3 GB
Karta Wideo ATI Radeon HD 3600 Series
Jaki jest powód dla którego opóźniają premierę na konsole?
Najgorsze jest w tym wszystkim to że jakość grania na pc może się pogorszyć
@lazarus cień
Nigdy nie zapowiedziano Diablo III na konsole, wiec nie wiem o jakim opóźnianiu mówisz.
przyznali się, że kombinują, mają ekipę od konsol i sprawdzają różne rozwiązania, ale to dla Blizza daleka droga do ewentualnego podjęcia decyzji i ogłoszenia, że taka wersja się kiedyś ukaże.
RADONO nie przejmuj się za nim wyjdzie d3, to za ten czas na nowego kompa kasę odłożysz:d
I tak nie wierze że wyjdzie na 2 kwartał tego roku.
Znowu coś tam się okaże, że coś pierdnelo i nie jest na 100%.
Thank u Blizz, always pleasure -_-
RADNO pojdzie ci spokojnie nie patrz na wymagania gola bo one sa czasami z palca wyssane wiec wiesz.
Porażka z tą obsuwą... tyle już czekamy... Wierzę... nie. Chcę wierzyć, że ten produkt będzie świetny. Martwi mnie jednak, że Blizzard na ostatnią chwilę zmienia podstawowe rzeczy, że ludzie odchodzą z tego projektu a data się przesuwa. Trzymam kciuki za ten Maj 2012.
przestałem czekać na ten tytuł bo załamać się można. wydadzą to pewnie w grudniu bo chcą znowu jakieś zmiany wprowadzać. olać to, Mass Effect 3 się zbliża :D
Jeśli chce ktoś wypróbować bete diablo 3 a zna podstawy angielskiego to nie ma problemu. Wchodzimy w ten link i wypełniamy formularz - każdy dostaje 2h gry w bete:
http://www.swagvault.com/activity/diablo3account/ Nastepnie przechodzimy na główną stronę i na dole klikamy Live Support - speak to game master. Wpisujemy ten sam mail co przy rejestracji i pytamy się kiedy możemy wypróbować bete diablo. Game master przydzieli nam 2 godziny gry w pierwszym wolnym terminie (nie dziwcie sie ze koleś odpisuje raz na 15min:P). Szczegóły do logowania w diablo dostaje się na minutę przed naszym czasem również przez live support. 2h to niedużo ale spokojnie można ukończyć bete jedną z postaci a jak ktoś się spręży to i dwoma. Ja swój termin mam we wtorek... Już się nie mogę doczekać:)
Pozdro
BurbonoPL<<< do Path of Exile klucze sa rozdawane w sposob losowy co 5 min jeden wiec roznie dobrze mozesz czekac tak jak ja miesiac a mozesz tez dostac tego samego dnia co zalozyles konto... ale powiem ze warto czekac:) dawno tak fajnie nie naparzałem mobków jak w PoE:) zabawa zaczyna sie od 2 poziomu trudnosci bo pierwszy to taki casual ze sie plakac chce. Najfajniej gralo mi sie typowym osilkiem z mlotem 2recznym. Jak przywalisz ze skila a pozniej walisz tylko ze skilla to fajnie mobki na kilka metrow odlatuja:)
wisien91 jesteś boski, wreszcie zagram w bete, ja swoj termin mam w sobote dopiero ale i tak zajebiscie:D nie moge sie doczekac. dzieki ziomeczku
uwaga ludu! Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany.
Od nowego patcha 13 nie będzie run jako przedmiot fizyczny, będzie można je odblokować wraz z rosnącym lvl!
jak to wypełnić .Imie ,email a to na dole co to jest?
Hriss to jest komunikator w stanach, coś na wzor gg. Wpisz jakiś nr, i tak Ci to nie bd potrzebne.