Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Seria Grow - seria gier

Grow Up
Grow Up

Zręcznościowe 16 sierpnia 2016

Opracowana przez studio Ubisoft Reflections trójwymiarową zręcznościowa gra przygodowa z elementami platformówki, stanowiąca kontynuację wydanej w roku 2015 gry Grow Home. Podczas zabawy wcielamy się ponownie w postać sympatycznego, czerwonego robota imieniem BUD. Jego statek kosmiczny, MOM, wybucha i rozpada się na wiele kawałków, a jego pasażer twardo ląduje na powierzchni jednej z planet. BUD wyrusza więc w podróż, której celem jest odnalezienie wszystkich zagubionych elementów statku. W trakcie rozgrywki eksplorujemy ogromną kolorową planetę usianą latającymi wyspami, które kryją różnego rodzaju niespodzianki. Naszym zadaniem jest zaś, poza gromadzeniem fragmentów MOM, zbieranie próbek lokalnej fauny i flory. Podobnie jak miało to miejsce w poprzedniczce, w Grow Up do podróżowania wykorzystujemy młode pędy rozrastającej się w szybkim tempie ogromnej rośliny. Wyjątkowo ważną rolę pełni też mechanika wspinaczkowa, która pozwala nam dotrzeć do trudno dostępnych miejsc świata gry. Całość okraszona została utrzymaną w klimacie pierwowzoru, barwną, choć uproszczoną, oprawą wizualną.

PCPS4XONE

Grow Home
Grow Home

Zręcznościowe 4 lutego 2015

Oryginalna gra zręcznościowa, której tematem przewodnim jest wspinaczka. Produkcja została opracowana przez studio Ubisoft Reflections, znane m.in. z The Crew, serii Driver oraz klasycznego Destruction Derby. Podczas zabawy wcielamy się w robota imieniem BUD, którego zadaniem jest przemierzanie galaktyki w poszukiwaniu nieznanych gatunków roślin. W trakcie jednej z wypraw trafiamy do krainy złożonej z szeregu lewitujących wysepek, a poruszanie się pomiędzy nimi ułatwia nam unikalna roślina o błyskawicznym tempie wegetacji. Nasz protagonista może wpływać na kierunki rozrastania się rośliny, budując sobie w ten sposób drogę do kolejnych wysepek. Mechanika rozgrywki bazuje na szczegółowo dopracowanym modelu wspinaczki, a podczas zabawy kontrolujemy oddzielnie każdą z kończyn robota, dzięki czemu może on złapać się praktycznie każdego elementu otoczenia. Całość wykonana została w pełnym trójwymiarze, z prostym lecz atrakcyjnym stylem wizualnym, pełnym jaskrawych i pastelowych kolorów.

PCPS4