Cześć, od pewnego czasu mam problem podczas grania w gry. Najczęściej tak dzieje się kiedy oprócz gry rozmawiam z kimś przed discord'a lub TS'a. Dźwięk nagle się zacina jest chwilowe "bzzzz" i boom, nie ma dźwięku. Najszybszym rozwiązaniem jest odłączenie słuchawek i ponowne podłączenie. Wydaje mi się, że przyczyną może być jedna z dwóch rzeczy. Pierwsza, ostatnio zmieniałem pastę na procku, a jestem w tym zielony więc może jej za dużo dałem i przez to takie problemy? Druga, mam słuchawki z zewnętrzną kartą dźwiękową Sound Blaster X H6, więc może one jakoś na to wpływają? Ten problem jest o tyle dziwny, że po zmianie pasty grałem trochę w Wieśka i w Fallen Order i takich problemów nie miałem. Wydawało mi się, że to może być wina Discord'a ale wczoraj podczas grania w Apexa odpaliłem TS'a i również wywaliło mi dźwięk. Może coś się przegrzewa dlatego wywala mi dźwięk? Jeśli ktoś coś wie, albo przypuszcza co się może dziać to bardzo proszę o pomoc :)
Ps. Podczas oglądania YT czasami jakby obraz się resetuje tzn dźwięk na sekunde ustaje i w czasie tej sekundy obraz spada do jakości 240p i muszę znowu ustawić sobie full hd. Może i to ma związek z problemem
Zobacz czy może jakieś błędy są rejestrowane w czasie kiedy "znika" ci dźwięk w podglądzie zdarzeń: Klikasz start i piszesz: podgląd zdarzeń, w nowym oknie z listy po lewej rozwijasz dzienniki systemu Windows: i Sprawdzasz jakie masz błędy (zaznaczone na czerwono) W listach : aplikacje i system możesz posłużyć się filmikiem(od 40 sekundy): https://www.youtube.com/watch?v=VNA3Sd4jQvs .
Nazwa aplikacji powodującej błąd: AUDIODG.EXE, wersja: 10.0.17763.831, sygnatura czasowa: 0x274e21ab
Nazwa modułu powodującego błąd: KSUSBAPO64.dll, wersja: 1.2.78.0, sygnatura czasowa: 0x5b9b6959
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x00000000000724f4
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x27908
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d5dd0839d51ff5
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\WINDOWS\system32\AUDIODG.EXE
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\system32\KSUSBAPO64.dll
Identyfikator raportu: 766783b3-847d-4dd3-a324-9f962be8d90a
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazwa aplikacji powodującej błąd: AUDIODG.EXE, wersja: 10.0.17763.831, sygnatura czasowa: 0x274e21ab
Nazwa modułu powodującego błąd: ucrtbase.dll, wersja: 10.0.17763.719, sygnatura czasowa: 0x15f8b9b3
Kod wyjątku: 0xc0000409
Przesunięcie błędu: 0x000000000006e91e
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x6832c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d5dd05481c4db8
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\WINDOWS\system32\AUDIODG.EXE
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\ucrtbase.dll
Identyfikator raportu: 52433f65-6cd4-43c0-a61b-97f18abbaf4a
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz pytanie, co dalej czapla43?
Wygląda to mi na problem z Sound Blaster X H6 wypróbuj tą solucje: https://support.lenovo.com/my/pl/solutions/ht069905
Jeżeli nie to widzę, że ludzie mają problemy z tymi słuchawkami bo Windows aktualizuje stery: https://www.reddit.com/r/SoundBlasterOfficial/comments/erdxun/solution_sound_blasterx_h6_is_bugged_from_windows/ Więc można jeszcze spróbować odinstalować stery i zainstalować ze strony: https://support.creative.com/downloads/welcome.aspx?nDriverType=1#type_1