Pytanie do osob grajacych na tym modzie. Odpalilem gre na najwyzszym poziomie trudnosci i gra jest praktycznie niegrywalna. Udalo mi sie doczolgac do Podgrodzia i ubic Barghesty przy bramie. Dalej nie jest weselej, bo jeden Barghest potrafi mi skopac dupe jesli wjedzie krwawienie. Czy cos robie zle, czy moze ten mod tak kurewsko srubuje poziom? :)
No jak wybrales najwyzszy poziom trudnosci, to nie rozumiem dlaczego sie dziwisz, ze jest trudno:)
Wysiak, bo nie spodziewalem sie czegos takiego. Myslalem, ze po prostu podrasuja system unikow, ktore byly praktycznie nieprzydatne w grze bez moda nawet na najwyzszym poziomie trudnosci. Teraz w Kaer Morhen padlem od jednej strzaly lucznika :) Lubie trudne gry, ale z jakims systemem, ktory pozwala sie w niej wyskilowac i czerpac satysfakcje, a tutaj po prostu wydaje mi sie, ze zrobili gre niemozliwa do grania i przejscia. Dlatego jestem ciekaw czy ktos probowal i skonczyl Wiedzmina z tym modem na najwyzszym poziomie :)
Przeszedłem Wiedźmina z FCR na drugim z kolei najwyższym. Na poziomie "Wiedźmin" się nie odważyłem. A co do rozwoju bohatera, to czerpie się OGROMNĄ satysfakcję. Nie wiem czemu się dziwisz, że na najtrudniejszym poziomie (6/6) jest trudno. Pamiętaj, że eliksiry i oleje to podstawa, bez nich nigdzie się nie ruszaj. A jeśli chcesz zagrać na poziomach z pierwszej paczki (każual, łatwy, średni) to zagraj z wersją 1.5, bo na najnowszej niskie poziomy są zbyt proste.
P.S Piszesz o krwawieniu, a przecież w najnowszej wersji moda potwory zostały pozbawione efektów krytycznych.
Kylo19 na najwyzszym gra nie jest trudna. Jest praktycznie niemozliwa :) Na poczatku gry nie mamy dostepu do wiekszosci eliksirow, a tym bardziej olejow. Jestem ciekaw czy ktos na forum jednak sprobowal grac na tym poziomie.
Krwawienie jest najbardziej upierdliwa rzecza. Geralt zaczyna z 40 punktami zywotnosci i gdy ten efekt sie pojawi to juz mamy kredki :)
edit: Pytanie z innej beczki: Czy jest mozliwosc grania w wersje z i bez moda na jednym komputerze?
Owszem, pan kzwwdo przeszedł grę z FCR na najwyższym poziomie. Krwawienia na wersji 1.6a nie powinno być- w ogóle żadnych efektów krytycznych na Geralcie.
Na jednym komputerze możesz chyba grać tylko w jedną wersję- zmodowaną, lub nie.
PS: Przejdź grę z FCR, bo naprawdę warto. Zmniejsz poziom na trudny (4/6), albo na średni (3/6), tylko jak już się decydujesz na "słabszą" paczkę to zainstaluj wersję 1.5.
Mam tez zainstalowanego moda z pochwami i Powrot Bialego Wilka. Zainstalowalem je w kolejnosci w jakiej polecaja tworcy. Moze to byc powodem krwawienia?
Mam nadzieje, ze kzwwdo zajrzy do watku i podzieli sie jakimis radami, a teraz sprawdze gre na 5/6 :)
Nie mam pojęcia co może powodować ten błąd. Ja grałem w konfiguracji SweetFX, Texturen Mod, FCR oraz Scabbard Mod. Problemu nie było. Może masz wersję 1.6, a nie 1.6a, to może być powodem krwawienia.
Co do rad, ja też swoje z FCR przegrałem :). Pytaj o co chcesz- postaram się odpowiedzieć :-).
http://ifrit.pl/pub/fcr_changelog_pl.txt
Przeinstaluej mody i sprawdze czy cos sie poprawilo. Teraz otrzymywalem obrazenia "widmo". Powalilem przeciwnika, a po 2 sekundach padlem, bo cos mnie trafilo :)
Wiem, nie jest to błąd moda, tylko silnika gry. Tak samo można dostać obrażenia, pomimo tego, że przerwaliśmy atak przeciwnika własnym :). Tak samo mogą pojawiać się takie "lagi" jak opisałeś Ty, obrażenia dopiero wpadły za jakiś czas. W normalnej wersji gry nie było to dostrzegalne, ponieważ i tak praktycznie nie dało się tam umrzeć. Tutaj może to stanowić mały problem, aczkolwiek wydaje mi się, że w nowszych wersjach moda działa to trochę płynniej. Jednakże nie można zapominać, że Wiedźmin to gra RPG. Tam uniki i parowania bardziej liczone są przez statystyki, niż przez działania gracza.
No to mam wyjasnione opoznione obrazenia. Dzieki Powiedz mi jeszcze jakie rzeczy dokladnie zainstalowales w FCR. Ekosystem?
Dobry wieczór, ja przeszedłem FCR w 1.6 (i niższych) na 6/6 i było fajnie. Musisz przyzwyczaić się do walki, zawsze atakuj pierwszy, żeby wymusić na potworach animacje obrony, zawsze atakuj przeciwników osobno, dużo biegaj. Jak nie ma gdzie uciekać to grupowym lać, żeby efekt strachu wywołać. Łucznicy to są bardzo silne dpsy na początku gry, ja zawsze od nich zaczynam walkę, przydatny jest skill odbijania strzał na drzewku zwinności (ogólnie całe drzewko zwinności trzeba jak najszybciej rozwijać). Warto używać ciosów specjalnych, żeby wywołać efekty krytyczne na potworach, ze znaków bardzo przydatny stał się Yrden. Trzeba się przygotować na to, że niektóre walki zależą jedynie od RNG (czy Gerwant zrobi unik/parowanie czy nie), np. graveiry w piwnicy akt II. Zadaj jakieś konkretne pytania bo tak ciężko o ogólne rady. :)
Gram zawsze na:
- scabbard
- texturen
- bez ekosystemu (bo mi psuje gameplay, nie lubię biegać i szukać po całej mapie potworów, szczególnie tych potrzebnych do zleceń), zmienionego interfejsu etc.
Zapraszam do tego wątku bo dużo pytań (związanych z fcrem) się powtarza.
https://www.gry-online.pl/forum/wiedzmin2/zbccb955?N=1
Dzieki za odpowiedzi.
Problem z krwawieniem dalej sie pojawia, ale na 5/6 nie jest juz tak uciazliwy.
Kzwwdo gram z wlaczonym ekosystemem, bo na bagnach utopce pojawialy sie w cholernie duzych ilosciach i bylo to drazniace. Czyli granie na 6/6 opiera sie w duzej mierze na "farcie"? :)
Na pewno grasz na 1.6a?
Owszem, poziom 5/6 wydawał mi się dostatecznie trudny, chociaż i tak za najlepiej zbalansowany uważam 4/6.
Na 100%. Ciekawie dziala za to pochodnia na archesporach. Praktycznie nie moga atakowac przez ogluszenie. Mile zaskoczenie :)