Witam i pytam, jako że jestem zainteresowany tym tytułem. Trochę w pierwszego Unreala grałem, ale nurtuje mnie kilka kwestii, ponieważ w końcu przydałoby tę grę ukończyć. Wszakże UT pozaliczałem wszystkie.
1. Czy są tu sekrety jak np. w Quake II?
2. Czy świat jest w pewnym stopniu otwarty? Pytam, bo napotkałem dwie różne drogi, do których można się udać.
3. Są jakieś podsumowania misji jak w Quake, czy gra jest zbudowana na zasadzie Half-Life?
4. Znajdują się tutaj misje poboczne?
5. O czym jeszcze warto wiedzieć?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
1.Tak są, ale nie są nabijane do statystyk.
2.Nie, gra jest liniowa (ale nie tak jak CoD, tylko jak stare FPS typu Doom, Quake, Duke3d).
3.Nie ma.
4.Nie.
5.Fanowski patch dodający min. obsługę DX9:
http://www.oldunreal.com/oldunrealpatches.html
1. Są, ale ukryte jakby mniej "sztucznie". Trochę jak w HL.
2. Mapy są zamknięte, ale złożone. Nieliniowości jako takiej nie ma, ale (chyba) da się niekiedy zrobić coś inaczej lub w innej kolejności niż przy poprzednim przejściu.
3. Nie ma niczego takiego. Za to w dodatku Return to Na Pali masz komentarz po każdym z etapów.
4. Nie.
5. RtNP jest bezpośrednią kontynuacją i należy w niego zagrać po przejściu podstawki. Poza tym istnieje mod do UT2k4, który przenosi pierwszego Unreala właśnie na tamten silnik. Ponoć działa, ale sam nie próbowałem.