Siemka, potrzebuję tv do konsoli.
Cena do ok 1000zł. Wiem cudów nie ma, ale proszę o pomoc.
Poradźcie, bo nie znam się w ogóle na telewizorach.
Hahah śmieszne w ch*j.
Tak poważnie: nie dałeś żadnych informacji. Do jakiej konsoli? Czy tylko do grania? Jak tak to w przypadku PS3/Xbox360 spokojnie coś kupisz bo zaoszczędzisz na rozdzielczości. Rozmiary pomieszczenia, gdzie chcesz to postawić? Chcesz wróżek? To forum pomyliłeś.
Ok. 32 cale do małego pokoju, na razie do x 360 , potem być może do ps4 znajdzie się coś?????
Śmiejcie się, śmiejcie, ale ten Rubin ma mniejszy input lag niż najdroższy LCD czy nawet OLED na świecie. Niestety nowe technologie prawie nigdy nie są lepsze od starych pod każdym jednym względem i tak samo koń i rower mają pewne zalety, których nie ma samochód. Do tego input lag to cecha bardzo ważna dla gier.
Rubin może nie, ale wiele CRT-ków z lat 90 tych rozwalają też wszystkie LCD i OLEDY pod względem barku motion blura. OLED potrzebowałby grę działającą w ponad 1000 FPS aby dorównać klarowności CRT-ka 100 Hz.
http://www.ceneo.pl/22862811 w tych pieniądzach. Niski input lag i przyzwoity obraz.
Okej dzięki, a na tym rubinie to se sam ziomuś graj :-)
A żebyś się nie zdziwił, może niezbyt komfortowo, ale na pewno ciekawie się na kineskopach gra. Kiedyś to robiłem.
[9] O, mniej więcej taki (5450 konkretniej) używam obecnie i całkiem fajnie się sprawdza jako:
- dodatkowy monitor w czasie pracy
- tv do PS3
- tv do PS4
O rozmiar pomieszczenia pytałem bo kupiłem początkowo większy model (42 cale) i okazał się dla mnie za duży - zamieniłem się z kimś z rodziny.
Gram w PS2 na telewizorze należącym kiedyś do rodziców
- LG 21"
rocznik: 1998
typ: klasyczny kineskopowy
I dobrze sie gra:)
Około 2007 roku grałem na X360 na 32" kineskopowym Thomsonie więc się da :D Jak chcesz TV tylko pod konsolkę to może monitor wystarczy, bo dobry TV w tej cenie to raczej ciężko.