Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Telefon a internet

30.12.2013 19:20
AvengerXXX
1
AvengerXXX
112
Senator

Telefon a internet

Witam,
posiadam internet z tp. Livebox jest połączony z telefonem i oczywiście komputerem. Dość często zdarza się, że internet się rozłącza na 10 min, a co za tym idzie nie ma telefonicznego połączenia. Innym problemem jest również to, że gdy obieram dzwoniący telefon i mówię standardowe "halo" to dopiero po 3/4 sekundach następuje rozmowa. Ogólnie mówiąc to kilkakrotnie muszę mówić "halo" by za którymś razem rozmówca dopiero mnie usłyszał. Macie podobny problem?

30.12.2013 19:21
cswthomas93pl
2
odpowiedz
cswthomas93pl
148
Legend

Kiedyś miałem podobnie, tyle że w Netii. Wina leżała po stronie kabli.

30.12.2013 19:24
AvengerXXX
3
odpowiedz
AvengerXXX
112
Senator

Chodzi Ci o kabel, który łączy livebox z telefonem, tak?

30.12.2013 19:27
Raistand
4
odpowiedz
Raistand
182
Legend

A masz linię "zwykłą" czy tego fanboxa z internetowym fonem?

30.12.2013 19:31
AvengerXXX
5
odpowiedz
AvengerXXX
112
Senator

Hmm... wiem, że livebox musi być cały czas włączony, żeby było połączenie telefoniczne. Więc wydaje mi się, że jest to FunPack.

Forum: Telefon a internet