Witam,
Szukam słuchawek w cenie do 100zł. Ogólnie rzecz biorąc mają służyć do wszystkiego xD oczywiście główne przeznaczenie to słuchanie muzyki z mp3 (Creative ZEN Stone Plus) i telefonu (Motorola Defy). Może podanie modeli wpłynie na wasze opinie (nie znam się :P). Do kompa też mam je zamiar podłączać i słuchać YT, czasami pyknąć w CSa. Przede wszystkim muszą to być słuchawki douszne (NIE dokanałowe). I żeby basy nie były jakieś strasznie duże.. moje upodobania muzyczne to wszystko oprócz corów, ciężkiego metalu i techniawy (trance i te inne :P). Liczę na waszą pomoc w wyborze, bo kompletnie się nie znam ;) zależy mi na w miarę dobrej jakości dźwięku.. Wiem, że za tą cenę cudów nie będzie, ale lepsze to niż takie za 25zl, z których jak dotąd korzystałem :P
pzdr
Ja mam aktualnie te
http://www.agito.pl/sluchawki-sony-mdr-ex50lps-363-527861.html?attr=1-616,4356-437370
i sobie je bardzo chwalę.
Świetnie tłumią hałasy z zewnątrz, dobry bas, dobra góra. Nie jest to jakość audiofilska, ale na .flac-u, przy dobrym odtwarzaczu pokazują naprawdę miłe hi-fi.
Wyraźnie zaznaczyłem, że nie chcę dokanałowych :X
Nie ma dobrze grajacych pchelek w tej cenie - zreszta ten typ to najgorszy mozliwy wybor do uzywania w halasie, maja zerowe tlumienie dzwiekow zewnetrznych. Do takich zastosowan 100x lepsze sa albo dokanalowki albo nauszniki zamkniete.
Właśnie dowiaduję się z różnych źródeł, że ciężko o dobre pchełki.. jeśli to prawda to jednak kupię jakieś tanie pchełki, żeby mieć jakieś słuchawki "na zewnątrz" (nie wyobrażam sobie z nausznymi chodzić..) i jakieś nauszne do kompa. To może ktoś doradzi coś z nausznych? Czytałem co nieco i jak na razie widzę, że ludzie głównie doradzają senki hd201 (sprawdzałem je w saturnie i bardzo cicho grały..) oraz Superlux hd681 - podobno wymiatają pod względem dźwięku i mają wiele dużo droższych odpowiedników. Jakieś komentarze do tych, które wymieniłem albo inne propozycje?