-Karta: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G
-Procek: Intel Core i5-8400
-Płyta: ASUS PRIME Z370-P II
-RAM: HyperX Fury Black 8GB
-Zasilacz: be quiet! Straight Power 11 750W
-Dysk HDD: Seagate BarraCuda 1TB
-Obudowa : Fractal Design Focus G szara
I jeszcze patrzę na chłodzenie do procesora oraz dysk SSD.
Co myślicie o tej konfiguracji bo szczerze nie znam się zbytnio na tym i nie wiem jak to będzie razem działało .
Razem za wszystko na razie wychodzi 4 322,55 zł.
Ja bym zamiast Sata SSD dodał SSD na m.2 np: Crucial P1 500GB M.2 PCIe NVMe (CT500P1SSD8) lub ADATA XPG SX6000 Pro 512GB PCIe x4 NVMe (ASX6000PNP-512GT-C)
RAM musi byc w dwoch kosciach. Zasilacz starczy 500W. Dysk SSD chociaz na system to obowiazek. Podaj jaki masz budzet i jaka pojemnosc dyskow Cie interesuje to cos sie zlozy, bo ten twoj zestaw jest porazka.
Podaj maksymalny. Inaczej nie ma sensu.
A i jeszcze jaka chcesz miec pojemnosc dyskow.
maksymalnie to 4300 zł a pojemność dysków to HDD 1TB i SSD przynajmniej 100GB
Zestaw z najwieksza wydajnoscia w grach w tej cenie (RTX 2070, mozna wziac wiekszy dysk SSD albo lepsza plyte jezeli wystarczylby Ci model RG4 obudowy, bez okienka i RGB):
Jezeli wolisz RTX 2060 to mozna wrzucic 16GB Ramu, lepsza plyte i wiekszy dysk SSD.
Tylko pamietaj, ze RAM lub dysk SSD zawsze mozesz dorzucic w przyszlosci, zmiana karty to juz inna bajka.
weź sobie obudowe
silentium rg4tf jest dwu komorowa tańsza i ma szybe hartowaną sam ją mam i po mimo wieku jest zaje...
a chłodzenie polecam ci
COOLER MASTER MASTERLIQUID LITE ML240L RGB
jest tanie wydajne i w wodzie
i popieram zaborr1 weź sobie 16gb to tej karty i procka bo będzie go spowalniać
Proc bez K w nazwie i płyta stworzona pod mocno krętliwe I7 i I9. Gorzej wybrać się nie dało.
Nie wiem czy poprzedni link dobrze dziala. Ten powinien byc ok. https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputerowe/procesory-45/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=460604