Hej
Czy znacie może jakieś wytyczne co do reklamy wina w Internecie?
Przekopałem się co prawda przez przepisy, ale nie mówią one na tyle jednoznacznie w kontekście Internetu i płatnych aplikacji mobilnych (w tym przypadku na iOS) by wysunąć jednoznaczne wnioski.
Dodam, że przedmiotem reklamy byłby produkt (wino) podmiotu zewnętrznego na łamach ogólnodostępnego serwisu www (który jednak w/g regulaminu jest dla osób dorosłych) oraz zamkniętej aplikacji na iOS. I tu pytanie, czy konieczność posiadania karty kredytowej do zakupów w AppStorze czyni z aplikacji zamknięte środowisko dla osób dorosłych? Nikt by chyba nie chciał pozwu od jakiegoś przewrażliwionego rodzica, który dziecku sprawił prezent w postaci iPada podpiętego do swojej karty.
Oczywiście reklama byłaby maksymalnie subtelna, zero odwołań do pijaństwa, dobrego humoru, bycia fajnym itp. Wszystko w myśl przepisów.
Z góry dziękuję.