Witam mam kolejne pytanko... tym razem dotyczy ono gry syrim gram na XBoxie 360 i jest to misja w górach mniej więcej na środku mapy znajduje się tam świątynia przez która wchodzi się do katakumby (Marcin "Dell" pokazywał ta misje w "Gramy")gdzie ratuje się kolesia przed wielkim pająkiem i potem idzie się dalej rozwala kościotrupy i natrafia się na wrota i tu jest problem jak je otworzyć ? wiem tyle że trzeba tam ułożyć znaki w odpowiedni sposób ale nie wiem jaki, te znaki to ćma niedźwiedź i sowa ...
proszę o pomoc gdyż męczę się z tym już jakiś czas a chciał bym ruszyć dalej i nie stać ciągle w jednym miejscu
Jest wątek seryjny poświęcony grze. Co do ułożenia:
spoiler start
Od góry
-ćma, niedźwiedź, sowa
albo
-niedźwiedź, ćma, sowa.
spoiler stop
Dzieki za odpowiedz ale takie ułożenie nie działa ...
Wejdz do spisu przedmiotow, wybierz ten szpon - klucz i obroc go tak zebys zobaczyl uklad symboli jaki nalezy ustawic na drzwiach.
wejdz w ekwpinek znajdz ten szpon odpowiedź jest na jego odwrocie [wystarczy pokręcić przedmiotem w ekwipunku]
a gdzie zdobyć taki szpon ?
dzięki !!!