Witajcie! Piszę do Was, gdyż mam problem z uruchomieniem ww. gry. Włączam ja kilkając na ikonę/przez GOG.com/plik exe., ale pojawia mi się czarny ekran na pół sekundy i później program się wyłącza. Mogę tak robić kilkadziesiąt razy, a i tak nie przyniesie pożądanego efektu, jakim jest uruchomienie gry. Proszę o pomoc!
Specyfikacja:
- i5 4460
- 8 GB RAM
- MSI GTX 970
- Windows 7 64- bit Ultimate
Dodam jeszcze, że od dnia, w którym zaczął się problem, pojawia mi się komunikat: "Program Menadżer okien pulpitu przestał działać". Nie wiem czy ta informacja ma jakiś związek czy nie, ale umieszczę, jakby mogło się przydać i bardzo proszę o szybką pomoc, bo support RED-ów nie jest zdolny do udzielenia nieautomatycznej i potrzebującej wysiłku odpowiedzi.
mozesz sprobowac, ale czy to naprawi gre nie wiem. W gogu jest opcja do weryfikacji plikow gry? Ewentualnie skasuj pliki konfiguracyjne gry w(a przed kasacja zrob ich kopie) C:\Users\USERNAME\Documents\The Witcher 3
Jak masz antywirusa/firewalla to ustaw na go "tryb grania " czyli taki, gdzie przy komunikatach co robi daje "tak na wszystko", -chyba, ze miales cos w stylu blokuj zawsze i juz masz w ustawieniach na stale wpisane jako blokuj.
Jest, robiłem weryfikację wielokrotnie z wiadomym skutkiem. Spróbuję skasować te pliki, może coś pomoże. Nie mam nic do stracenia. Napiszę o skutku.
Wejdź na oficjalną stronę GOGa iposzukaj opcji "pobierz gog galaxy". To taki Steam tylko że GOGowy. Gdy już go pobierzesz to zaloguj się i wejdź w "moje gry". Tam będziesz miał Wieśka. Klikasz "graj" i powinno działać.
Niestety, usunięcie plików nie pomogło. Antywirusa nie mam, więc wyłączać niczego nie musiałem.
Wystarczyło pobrać sterownik. [link] W linku jest rozwiązanie problemu, jakby ktoś potrzebował. Dziękuję Wam za pomoc i cierpliwość. :)