Witam!
Może ktoś mi będzie w stanie tutaj pomóc. Mianowicie jakiś miesiąc temu zakupiłem sobie konsolę PS3 Slim 160GB CECH-3004A. Konsola używana ale wciąż na gwarancji (używana 2 miesiące). A więc załączyłem konsolę uruchomiłem grę (Resident Evil 6) i okazało się ,że napęd chodzi tak głośno ,że jest to nie do wytrzymania. Ja rozumiem jak wczytuje dane żeby konsola wydawała dźwięki. Ale moja konsola wydaje charakterystyczne stukanie przez cały czas grania z płyty. I to z bardzo dużą częstotliwością. A więc spakowałem konsolę do pudełka i odesłałem do PRAM. Wróciła po zaledwie kilku dniach z adnotacją "odnowiona". Zadowolony ją podłączyłem bo miałem nadzieję wkońcu zagrać a tu okazało się że mój problem nie został naprawiony a nawet jest głośniejszy! Więc spakowałem konsolę wraz z dwoma grami, a żeby technicy sobie sprawdzili, i poszła spowrotem jeszcze tego samego dnia. Tym razem czekałem już prawie 3 tygodnie na konsolę i udało się wczoraj do mnie przyszła. Wydawało mi się ,że tym razem wszystko będzie 100% ok lecz problem występował nadal i to z jeszcze większą częstotliwością i jeszcze bardziej głośny. A konsola znów "odnowiona". Na numerze biura obsługi nie dowiedziałem się nic "Proszę wysłać więc konsolę na reklamację (drugi raz!). I proszę dołączyć tym razem jakąś płytę aby technicy mogli sprawdzić co się dzieje". Pomyślałem no chyba sobie jaja robią. Dołączyłem wcześniej dwie gry o których oni nawet nie wiedzieli chociaż zaznaczyłem to w formularzu.
Tak więc mam pytanie. Czy mogę od nich zażądać nowej konsoli czy muszę znów wysyłać na reklamację?
Sprawa jest o tyle irytująca że chciałbym spędzić trochę czasu przy mojej konsoli a przez miesiąc spędziłem przy niej max 2 godziny...
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
HansKloss91PL.