Witajcie!
Moje pytanie dotyczy oprogramowania Microsoft Excel. Dość dawno nie miałem z nim styczności, a w tej chwili potrzebuję zrobić kilka rzeczy i nie pamiętam jednej dość istotnej ...
Otóż, mam dość dużo kolumn (około 20 - i to dość grubych) i na ich końcu umieściłem kolumnę podsumowanie, w której będę również wyliczone średnie z całego wiersza. Chciałbym, aby nie trzeba było przewijać całego dokumentu, by owo podsumowanie było widoczne.
Pamiętam, że była taka opcja, która tworzyła swego rodzaju załamanie tak, że było widać końcowy fragment arkusza i jeśli się chciało, to można było do tego miejsca sobie przewinąć ...
Czy ktoś pamięta, jak toto się robiło?
Z pozdrowieniem
Pytanie, który to office - generalnie, jeśli nowy, to menu Widok i opcja Zablokuj okienka. Oczywiście blokujesz po wskazaniu komórki, która ma być graniczną.
Jeśli chcesz podzielić inaczej, pobaw się z opcją Podziel, ale myślę, że ta pierwsza Ci wystarczy