Witam . Mam problem z kodem origin . Mianowicie zakupiłem wersję elekrtoniczną dodatku do bf3 jakim jest Back to Karkand . Zakupiłem ten dodatek poprzez kartę bankową . Niestety na mój adres internetowy doszedł tylko mail potwierdzający mój zakup . Żaden kod seryjny w nim sie nie znajdował . Proszę o pomoc , co mam zorbić ; (
Poprzez oficjalną stronę internetową platformy Origin
http://store.origin.com/store/eaemea/DisplayHomePage
No i żadnego kodu raczej nie dostaniesz. Dodatek powinien pojawić się na koncie Origin. Odpal klienta i sprawdź.
PS. Zaznaczam: BF3 i B2K nie posiadam więc nie wiem w jaki sposób się aktywuje to DLC. Ale EA już raczej kluczy nie wysyła, tylko automatycznie dodaje zakupiony produkt do konta.
Dodatek powinien dodać Ci się z automatu do konta na originie. Bez żadnych kluczy itp.
Czy serio masz dodatek możesz sprawdzić choćby w battlelogu - na swoim profilu.
@down. To bez znaczenia. Dla przykładu: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Ki13M/ - mój profil na battlelogu i pod nickiem, a koło kraju, z którego pochodzę jest "B2K" symbolizujące, ze mam ten dodatek.
Możliwę że tak się dzieje . Zapup przez konto origin mi sie nie udał to go kupiłem logując się na stronie internetowej tej platformy i tam go zakupiłem , a nie przez same konto
Nie ma znaczenia czy kupujesz przez klienta czy przez WWW. O ile, oczywiście, w tym drugim przypadku używasz IDENTYCZNYCH danych jak te z klienta.
Na logu jest teraz konserwacja i nie można tego sprawdzić i pisze że silnik statystyk jest wyłączony
Nie podałem inne maile , to co teraz ? Mogę zmienić ten mail jakoś ?
To znaczy, że co? Podczas procesu kupowania, kiedy strona prosi o zalogowanie się, podałeś inny login i hasło niż te, których używasz podczas logowania się do klienta Origin?
Niestety tak , pierwszy raz tak kupowałem ... ; (
IMHO, pozamiatane. Jeśli B2K nie pojawi się w kliencie i na Battlelogu (tak jak opisał to kil69) to ratuje Cię tylko pisanie do supportu. Może "przeniosą" dodatek na właściwe konto...
Co cię w ogóle podkusiło żeby używać różnych danych? Przecież strona i klient to właściwe to samo. Logiczne więc, że trzeba używać tych samych danych.
kurczę . A wiesz jak skontaktowć się z supportem ?
jakiś mail lub stronka www ?
EDYTUJ posty, nie pisz jednego pod drugim...
https://help.ea.com/connect-with-us (do logowania użyj danych z klienta)
Ale najpierw sprawdź Battleloga i Origin.
Sorki za te posty , jestem nowy na forum . Zapamiętam i dziękuje za pomoc ; )
Witam mam problem z originem jak tam się dodaje zakupione gry? Mam pudełkowe wersje gier i mam origina. Udało mi sie jedną grę zarejestrować, ale teraz nie wiem gdzie sie klika żeby kolejne zarejestrować. Mógłby ktoś kolejno opisać mi co należy tam robić?
Loco123
W programie Origin masz takie zębate kółeczko w prawym górnym rogu - klikasz na nie, a z listy "Podaj kod produktu". Wpisujesz CD-Key i ma działać.
Aczkolwiek z pudełkowych gier EA zarejestrujesz tylko te wydanie po 2009 roku.
Dzięki ale chyba coś teraz nie działa w originie bo jak klikam na to kółeczko to nic sie nie dzieje może później spróbuje.