Witam potrzebuje zrobić prezentację 3D miasta jak wyglądało dawniej. Czyli budynki, drzewa, krzewy, nawierzchnia, ukształtowanie terenu. Jaki program polecacie? - Najlepiej darmowy lub trial postaram się wyrobić w terminie.
Dosc niewiele informacji.
Jezeli chcesz realtime to najlepiej chyba unity, bo jest wersja free, mozesz ewentualnie sprobowac unreala - bodajze 15dolcow za miesiac.
Do tego przyda sie pewnie blender do stworzenia assetow, blender tez nada sie jezeli chcesz zrobic normalne renderowane 3d - video, mozesz skorzystac z cycles raytracer pod gpu.
jest jeszcze inna opcja - maya PLE, ktora ma dosc fajny viewport 2.0 obsuguje dx i rowniez moglbys zrobic video a render dx wspomagany gpu bedzie trwal naprawde krotko.
mozesz sprobowac egzotyki typu vvvv lub touch designer (swietny soft, niekoniecznie do 3d)
Lutz - dzięki za odpowiedź. Spróbuję blendera i sketchupa z pluginami od google. A unity to 1.2 GB neta ciągnę z komórki więc jak mi nie będzie chciało obrabiać na gpu to bym się załamał. Chyba, że się wybiorę na miasto w okolice hotspota. Mam win8 i same problemy z opengl i obróbką na gpu na ati radeon hd3870.
Blenderem bawiłem się na podstawie tutoriali, a ze Sketchupa wstawiałem modele na GE.
Czy blender i sketchup dadzą radęa trzy rdzeniowym athlonie 455?