Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Potrzebna pomoc w stworzeniu malutkiego programu :)

09.09.2012 18:01
Orzołek
1
Orzołek
152
Haters gonna hate

Potrzebna pomoc w stworzeniu malutkiego programu :)

Witam GOLowiczów :P
Mam prośbę, potrzebuje programu coś ala macro. Jego zadanie to klikać przyciski od 0 do 9 z odpowiednimi przerwami między kliknięciami. Kompletnie nie znam się na programowaniu, dlatego nawet nie wiem w czym to zrobić.
Dokładniej mówiąc chciałbym coś takiego -
Wpisuję programowi które cyfry ma 'klikać', ustalam przerwy między kliknięciami najlepiej co do jednej dziesiątej milisekundy, tryb klikania musi być w pętli i mogę hotkeyem go załączać/wyłączać kiedy chcę i jakim klawiszem chcę. Aplikację mogę uruchamiać kilka razy i w każdej mogę ustalić oddzielne 'macro'.

"Schemat" klikania wyglądałby np. tak - "1-przerwa-2-przerwa-3-przerwa-4-przerwa-1-przerwa" itd.

Myślałem o C++ ale kompletnie się na tym nie znam, zanim ogarnąłbym jego podstawowe działania to minąłby pewnie z miesiąc. Gdyby ktoś miał ochotę mi pomóc w tym to byłbym bardzo wdzięczny.

09.09.2012 18:12
Dym14
2
odpowiedz
Dym14
109
Senator

Jestem programistycznym noobem ale wydaje mi się, że to jest ciężka sprawa. Nie mam pojęcia jak zrobić, żeby system widział coś jako kliknięcie. Pętlę na hotkey to może jeszcze dałoby rady zrobić. Za taki program ktoś skasuje zapewne kilka stów. Jakbyś posiadł kiedykolwiek kod źródłowy i go udostępnił to byłbym wdzięczny bo z chęcią bym się przyjrzał :)
Można to zrobić prowizorycznie za pomocą dostępnych programów do makr, jest ich dużo a pętlę zrobić na zasadzie rekurencji - makro wywołuje samo siebie. Trzeba by jeszcze poszukać który oferuje taką funkcjonalność.

09.09.2012 18:21
3
odpowiedz
zanonimizowany861550
5
Centurion

C++ jak najbardziej poradziłby sobie z tym zadaniem, ale myślę, że jest to lekki over-kill jak na tak prosty program.