Witam,
Chciałbym przedstawić najnowszy projekt zjednoczonych polskich grup developerskich. Nasz projekt, to niezależna produkcja wielu profesjonalnych grup i niezależnych studio. Projekt jest remakiem produkcji RWS z 2004r - Postal II. W aktualnym stanie mamy wsparcie i pisemne zezwolenie RunningWithScissors.
Sam pomysł remake jest ogólnie znany i jestem pewien, że osoby zainteresowane tematem na pewno spotkały się z prośbami dotyczącymi odnowienia tej starej produkcji. Nasze zaangażowanie i wiele lat udzielania się na forum dyskusyjnym, współprac z RWS i produkcji wielu modyfikacji mogliśmy być bardzo blisko głównych twórców gry. Uzyskałem pisemne pozwolenie, na produkcję niezależnej produkcji o nazwie "Postal 2: UDK". Głównym developerem jest zjednoczona grupa trzech róznych studio - BrokenCat Studio; RigStudio; P666-Corp.
Aktualna grupa developerska składa się z samych polaków. Taki fakt stanowi wielką promocję i wzmocnienie pozycji polskich twórców komercyjnych i tych niezależnych.
Głównymi założeniami projektu to wysoce rozbudowany świat gry, wzbogacony o zwiększoną realistykę i otoczkę graficzną. Dokładamy szerokich starań, aby uzyskać efekt grafiki current-gen przy zachowaniu optymalnej wydajności. Do produkcji wykorzystujemy silnik Unreal Engine III (UDK). Jest on najlepszą pozycją, ze wszystkich rozważanych opcji między innymi na kompatybilność zasobów z Postal 2. Jako twórcy jesteśmy ciągle w kontakcie z firmą RWS, przez co jesteśmy silnie związani z oryginalnym stylem gry co mogę uspokoić niektórych graczy - nie spowoduje zbyt dużego odejścia od oryginału. Postal 2 zawsze stawiał na kontrowersyjność i humor. I nad tym pracujemy, a że jesteśmy niezależnymi twórcami, których developing to hobby i przyjemność tak wierzymy, że projekt nad którym pracujemy będzie wzystkim co potrafimy.
Jeżeli mówimy tu o remake, to między innymi przedstawię kilka najważniejszych aktualizacji jakie zostały wprowadzone, lub zostaną wprowadzone:
Pełny system pogodowy (Słonecznie, pochmurno, czy nawet padający deszcz!)
Pełny system dnia i nocy wedle aktualnego stanu gry.
Wszelkie mapy będą całością. Wreszcie gracze nie będą mieli doczynienia z wieloma segmentami ładowania map
Miasto żyje! Ludzie rano jedzą śniadanie, wychodzą do pracy. Możemy zauważyć ludzi czytajacych książki w parku, rodzinę oglądającą telewizję w ciepłym domu, czy osoby gotujące potrawy dla członków swojej rodziny.
Dokonuj egzekucji na ofiarach w ciemnych uliczkach. Zobacz i poczuj atmosferę zimnego, pochmurnego wieczoru w Paradise City objętego kropiącym deszczem.
Duża aktualizacja graficzna. Realistyczne postacie, nie spotkasz dwóch takich samych osób. Może zaszyjesz się pod oknem i podejrzysz sąsiadkę gdy bierze prysznic? :)
Udoskonalony system broni palnej. Uralistycznione strzelaniny. Strzał w głowę kończy się śmiercią przeciwnika. Postrzelenie w nogę spowoduje, że przeciwnik zacznie kuleć. Pamiętaj, by nie strzelać między nogi! :) Nie każdy będzie mógł utrzymać zwieracze.
Wiele więcej!
Zapraszam serdecznie do dyskusji i śledzenia postępu prac na stronie FaceBook:
www.facebook.com/Postal2UDK
Pozdrawiam serdecznie.
PS: Prosiłbym o jakikolwiek możliwy sposób promocji projektu. Projekt jest aktualnie niekomercyjny. Nie robimy tego dla pieniędzy, chcielibyśmy jednak, aby zainteresowanie wzrosło, tak bardzo nam na tym zależy. Dziękuję.
ciekawe czy wam starczy zaparcia, postal 2 to jedna z moich ulubionych gierek więc mam nadzieję że coś z tego wyjdzie ;)