Witam. Sprawa wygląda tak,że potrzebuję słuchawek a w tym temacie jestem trochę zielony.
Miałem słuchawki Razer Kraken USB dwa razy. I dwa razy mnie zawiodły, raz głośniki się zepsuły po pół roku, oddałem na gwarancje i po niecałym roku plastik pękł i się słuchawka urwała. Trochę się zraziłem do zielonych.
Bez przeciągania chciałbym żeby słuchawki miały dobry dźwięk co jest oczywiste (z tych Krakenów byłem zadowolony), w miarę dobry mikrofon nie oczekuję studyjnego oczywiście ale żeby nie szeleściło trzaskało i żeby ten głos był dosyć wyraźny. Żeby były bezprzewodowe, bo używane będą również na PS4. Co do dźwięku fajnie by było gdyby bass był zadowalający. Słyszałem że HyperX jest dobrą firmą. Patrzyłem również na Razery Nari Ultimate ale opinie co do nich są różne. Ponoć nie warte swojej ceny. Dlatego o pomoc proszę was, bo ktoś na pewno się na tym dosyć zna.
Chciałbym wydać tak maksymalnie do 900 złotych, jeśli jest jakiś tańczy odpowiednik warty kupna oczywiście też się skuszę. :)
Nie bierz Razerów. Może któreś Logitechy lub Corsairy przypasują? Mają modele bezprzewodowe.
Jeśli do PS4 to najlepiej przewodowe. Sony pokpiło sprawe z bluetoothem w słuchawkach, tylko te z licencją. Ja miałwm JBL T100 i klasa, byłwm zadowolony :)
Z budzetem 900 pln to sobie kup jakies sluchawki NIE-GAMINGOWE (zadnych razerow, krakenow i innego gowna) za 800 (od firmy specjalizujacej sie w produkcji sprzetu audio a nie swiecacego, odpustowego badziewia) , jakosc dzwieku bedzie nieosiaglana dla tego gamingowego shitu. Do tego mikrofon za stowke i hej.
Co do konkretnych firm i modeli to na pewno sa tu osoby znajace sie bardziej niz ja. Pewnie cos poleca. Ewentualnie zajrzyj na strone audiofanatyk.
Wiem na 100% jedno, z takim buzetem to bym nawet nie spojrzal na to gamingowe scierwo.