Witam. Chciałbym kupić dobrą podstawkę chłodzącą pod laptopa w prezencie dla mojego brata. Niestety nie znam się na tym, nie wiem jaką wybrać i czy każda pasowałaby do tegoż laptopa. Proszę o pomoc. Jeśli będą jakieś pytania odnośnie konkretnego modelu laptopa, gabarytów itp. to postaram się odpowiedzieć.
PS. Zastanawiałem się chociażby nad tym modelem:
http://allegro.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-chlodzenie-laptopa-i3736542469.html
Co sądzicie?
Edit. Sprawdziłem konkretny model laptopa, jeśli to by w czymś pomogło: Toshiba Satellite Pro C660 -1cr
Lepiej wez jakas z wiekszymi wentylatorami, najlepiej 2x120mm bo ta co podałes bedzie strasznie wyc z 6 wentylatorami 70mm.
okej, dzięki za opinię ;) Doszukałem się jeszcze takich dwóch opcji, jak sądzicie która byłaby lepsza?
http://allegro.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-chlodzenie-laptopa-i3746952600.html
lub
http://allegro.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-chlodzenie-laptopa-i3746049164.html
Jak kupujesz podstawkę to sprawdzaj, czy wielkość dobra, np. sprawdź ilu calowy ekran ma laptop, zazwyczaj 15.6 cala mają i wtedy kup podkładkę (może być większa, nie przeszkadza, za mała za to by przeszkadzała).
Możesz też zwrócić uwagę, w którym miejscu jest karta graficzna na laptopie, zazwyczaj jak siedzisz przed laptopem to karta graficzna jest w lewym, górny rogu, czyli nad klawiszami WASD kilka centymetrów. Możesz wtedy to brać pod uwagę, by chłodziło gównie ten obszar laptopa, ale musisz zajrzeć na spód laptopa, czy są tam otwory wentylacyjne, jeśli są w tym miejscu to super.
Aluminiowa podstawka podobno lepsza od plastikowej.