Mam pytanie, na które odpowiedź bardzo ułatwiłaby mi pracę. Pisze obecnie dłuższy tekst, ale piszę go na kilku komputerach. Irytuje mnie nieustanne przesyłanie go na mejla, żebym mógł skorzystać gdzie indziej. Zwłaszcza, że czasami zmieniam, dodaję tam jedno zdanie i zapisuję. I wtedy zmieniam miejsce i znów muszę robić download ze skrzynki. Mam już z 25 wersji tego samego pliku ;p
Także - pytanie - czy istnieje jakaś możliwość bezpośredniego zapisywania pliku na serwerze? (może jakaś usługa googli?). Chodzi mi o to, żeby to działało szybko i sprawnie. Nie wiem, w sumie jak - jakieś pomysły, sugestie?
A pewnie nie ma możliwości - choćby po instalacji jakiegoś plugina - żeby bezpośrednio z MS Word 2010 przesyłał mi zapisany plik na dysku na serwer googli? Powinno być ;-(
Myślę, że Skydrive od MS spełnia twoje wymagania. Dokumenty wordowskie można nawet edytować z poziomu przeglądarki.
Ha! Skydrive+Ms Word 2010 dało radę. Wystarczy konto na Skydrive, a w Wordzie, jak piszemy w najnormalniejszym pliku na dysku i chce go zapisać klikamy Zapisz i wyślij->Zapisz w sieci WEB-> logujemy się i już, plik na serwerze i możliwy do edytowania gdziekolwiek :)