Posiadam pendrive'a Patriot Xporter, który jest objęty wieczystą gwarancją. Dzisiaj zauważyłem, że pendrive jest wykrywane i działa tylko jeśli jest wygięty lekko w jedną stronę. Czy obejmuje to ta gwarancja. Czy ktoś miał podobny problem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Gwarancja nigdy nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych - a wygięty pendrive / port usb zalicza się pod mechanikę.
A skoro działa - to gwarancja i tak nic nie ma do rzeczy. Natomiast wyjaśniając pojęcie "Wieczysta gwarancja" - to dotyczy tego że producent, udziela wieczystej gwarancji na produkt. Czyli o ile sklep w którym go kupiłeś jest zobowiązany do udzielenia 2 lat gwarancji, to po tym czasie, choćby nawet po 20 latach możesz wysłać dany produkt do producenta w ramach gwarancji... pozostaje tylko kwestia opłacalności wysyłania jakiegoś pena o wartości powiedzmy 30 złotych (za x lat to i tak duużo) do producenta, gdzieś na Tajwanie.
Miałem 16GB Patriota właśnie, działał tylko jak był włożony do portu i lekko naciśnięty od góry z tyłu.
Wymienili w ciągu 14 dni na nowego, pozbyłem się i wziąłem ADATę.
Tak więc tego typu uszkodzenie powinno zostać uznane jeśli nie widać wygięcia złącza.
@Ingen
A gdzie wymieniałeś tego pena? W tym sklepie gdzie kupiłeś czy u producenta/dystrybutora?
@Thun
Pendrive nie należał do najtańszych i w chwili obecnej jest wart znacznie więcej niż 30zł a firmy takie jak Patriot maja swoich przedstawicieli/oficjalnych dystrybutorów w Polsce