Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Odtwarzacz multimedialny co wybrać?

03.10.2013 08:38
nutkaaa
😊
1
nutkaaa
196
Panna B

Odtwarzacz multimedialny co wybrać?

Mam telewizor z którego prawie nie korzystam, bo kablówki nie mam, a z komputera sporadycznie włączam filmy, bo wtedy mam do wybory albo TV albo komp ;) Wpadłam na pomysł kupienia sobie odtwarzacza multimedialnego ale jestem zupełnie zielona w tym temacie. Czego oczekuję? Chcę przede wszystkim oglądać filmy, najlepiej z obsługą napisów *.txt i oglądać TV za pomocą przeglądarki internetowej - kinomaniak, vod.tvn.pl itp. Może nie mieć wbudowanego dysku HDD, mam jakiś dysk zewnętrzny który od dwóch lat się kurzy, bo jakoś nowej kieszeni kupić mi się nie chce, więc mogłabym go wykorzystać właśnie na potrzeby odtwarzacza. Oczywiście im taniej tym lepiej, ale też nie chcę jakiegoś złomu, co to po paru miesiącach padnie. Czy ktoś coś może polecić? :)

03.10.2013 09:15
wysiak
2
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Nie prosciej byloby kupic kabel hdmi, i podlaczyc kompa do tv?

03.10.2013 09:31
nutkaaa
3
odpowiedz
nutkaaa
196
Panna B

wysiak, jak wspomniałam - jak podłączę kompa do tv to już albo mogę oglądać TV albo korzytsać z kompa, a nie jednocześnie jedno i drugie, a ja lubie jak coś tam sobie w tle leci, jak ja sobie sprawdzam w tym czasie pocztę, szukam przepisów czy obrabiam zdjęcia

znalazłam coś takiego http://www.chip.pl/testy/akcesoria/odtwarzacze-plikow-multimedialnych/wd-tv-live-wdbgxt0000nbk ktoś miał styczność?

03.10.2013 09:41
4
odpowiedz
Thun
179
Senator

nutkaaa -> Wat?

A o rozszerzonym pulpicie słyszałaś?

Na monitorze masz sobie pulpit windowsa + robisz co chcesz, na TV masz puszczony film. I tak.. w każdym laptopie/kompie to działa.

03.10.2013 09:43
MiniWm
😈
5
odpowiedz
MiniWm
242
PeaceMaker
03.10.2013 09:45
wysiak
6
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka