Witam,
planuję zakup nowego komputera, lecz nie znam się na tym jakoś dobrze, więc zwracam się do was.
Wybrałem procesor AMD Ryzen 3 2200G, kartę graficzną Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G GDDR5 oraz płytę główną Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G GDDR5. Problem jest taki, że nie wiem jaką pamięć ram i ile do takiej specyfikacji. Myślałem nad HyperX 8GB (1x8GB) 2666MHz CL16 Fury. Piszcze czy ten ram będzie dobry i czy tyle ramu starczy. Jeżeli to ważne to zasilacz be quiet! System Power 9 500W 80 Plus Bronze. Z góry dziękuję za odpowiedź.
1. Zamiast plyty głównej podałeś znów grafe. Tanie polecane to płyty B450
2. Zestaw mocno ekonomiczny. W co chcesz grać?
Nie planujesz w przyszłości zmiany procka i grafy ? Jesli tak to szybszy ram i może troche mocniejszy zasilacz.
płyta ASUS PRIME A320M-K źle skopiowałem.
W przyszłości na pewno zmienię procek i grafę, ale na pewno nie wcześniej niż za ok 2 lata.
Myślę o graniu w Wiedźmina 2 i 3, ETSA 2, nowego nfs'a, bo na moim starym lapku nie chodzą.
Co do zasilacza to mógłby być ten sam tylko 600W? Ta płyta uciągnie szybszy ram?
Za 3500 zł jesteś w stanie złożyć znacznie lepszy komputer, bo podzespoły które wybrałeś są bardzo słabe i nie nadają się do nowych gier.
Jeśli 3500 zł max, to podane przez Ciebie części są dużo poniżej możliwości. Najlepiej będzie, jak skorzystasz z pomocy PurePc. Co miesiąc publikują bardzo sensowne zestawy w różnych przedziałach cenowych.
Zestaw za 3300 zł to sprzęt jakieś 3 albo i 4x wydajniejszy od tego, co zaproponowałeś.
Opcja za niecałe 3000 zł też jest super i dużo bardziej sensowna. Świetny komp na teraz i z dużymi opcjami rozbudowy.
Bardzo dobry zestaw, ewentualnie możesz jeszcze zamienić ten dysk HDD na jakiś SSD 500gb, chyba że potrzebujesz więcej miejsca. Po prostu nowe gry znacznie lepiej działają i szybciej się ładują na SSD.
Obrazek się nie rozwija, więc odpowiadam w ciemno.
Procka to lat ryzena 1600af, fenomenalny stosunek wydajności do ceny. Ważne, 1600af a nie 1600!