Witam, otóż poszła mi karta graficzna GF GTX 650 Ti 2gb (niestety już 2 lata po gwarancji... :/ ) więc jestem zmuszony do kupna nowej. I w grę wchodzi wyłącznie nowa karta, lubię mieć kilka lat spokoju przy gwarancji. Moim celem nie jest gra w Battlefielda 1, raczej bardziej interesuje mnie przybliżony poziom sprzętu do wcześniejszego - bym był w dalszym ciągu w stanie grać w takie tytuły jak GTA V. Czy jestem w stanie w tej cenie (300 zł) sklecić coś sensownego, czy raczej przy tej cenie czekałbym mnie downgrade? Czy lepiej dozbierać kasę na coś lepszego?
up
Będzie downgrade. Ti boost dwa giga to rarytas ciężko dostać poniżej 400zł
Damn ok, może uda się wyciułać jakoś 400, studiuję dziennie także muszę dobrze kalkulować każdy wydatek. Wolałbym nie przechodzić na kartę 1 gb bo ten downgrade odczułbym dość mocno przy GTA V.
Minimum to GTX 750 Ti 2GB. Cena około 500 złotych.
Najtańsza względnie sensowna nowa, dwugigowa karta to XFX Radeon R7 260X - ostatnio ceny poszły w dół, wyprzedają się magazynowe końcówki. Można kupić za 420 zł. Ale najlepiej zrobisz, jak poczekasz na nowe kart od AMD - powinno pojawić się coś taniego w lipcu, a w najgorszym razie obecna półka 400-500 zł potanieje.
Nie wiedziałem, że jest tak źle z tymi cenami. Jak kupowałem swojego gtx 650 te dwa i pół roku temu z hakiem, to zapłaciłem za nią niewiele więcej niż karty z podobnej półki aktualnie...
W takim razie może już być nawet używana karta, zbyt optymistycznie podszedłem zakładając ten wątek.
Ewentualnie poczekam do tego lipca.
No to jakiś GTX 750 ti 2 gb, lub coś podobnego od amd.
EDIT: Nawet jest jakiś 750 ti poniżej 400 na olx. http://olx.pl/oferta/geforce-gtx-750-ti-oc-CID99-IDg5YrW.html#873eac2b89
Trochę śmierdzi mi ten opis. Z tego co wnioskuję koleś sam kupił kartę jako używaną, więc jej historia i prawdziwy stan tak naprawdę owiany jest tajemnicą. Przez jeden dzień nie mógł jej dobrze przetestować.
OLX to serwis do sprzedaży cegieł.