Siema. Chciałbym się tutaj wam pożalić. Od 23 kwietnia mam neta (opcja do 10 mb) z neostrady (wcześniej też neostrada, tylko nowa umowa, bez przedłużania), i niestety internet chodzi masakrycznie wolno. Moje łącze pozwala na jakieś 6 mb, a aktualnie mam 0,2 mb (pobieranie na poziomie 20kb/s). I nawet to forum wchodzi mi kilka minut. Czasem jest lepiej, bo podskoczy do 100 kb/s (mam cfos speed, także widzę, ile aktualnie mi pobiera). Na stronie konfiguracyjnej routera widnieje napis, że downstream wynosi ponad 5000 kbps, a tu ni chja... Mam maturę za ponad tydzień, już się cieszyłem, że się pouczę z video kursów, no ale niestety nie mogę. Dzwoniłem do nich ze 4 razy, za każdym razem coś mi resetowali, no ale bez skutku. Wspomnieli też, że nowa usługa się stabilizuje 10 dni, no ale serio, mam czekać 10 dni, żebym mógł normalnie i bez problemów korzystać z internetu? Podałbym wam jakieś parametry, ale nie wiem skąd i czy mi się to uda wgl. wrzucić przy tym super szybkim internecie za 60 zł miesięcznie.
Mam to samo, najwieksze problemy zaczęły się gdy zmienilem opcje 6mb na 10 - od tego czasu dziala tragicznie. Router był wymieniany, kable i dalej tak samo.
Sami jesteście gówno...
Po pierwsze to na umowie jest na pisane do jakiejś prędkości... Po drugie wina może leżeć po stronie waszych routerów/komputerów. Po trzecie odkąd Orange przejęło TP to obsługa techniczna poprawiła się dość znacznie. Więc zamiast żalić się na forum, łapcie za telefon i na infolinie dzwonić i zgłaszać, że coś jest nie tak.
Dzwoniłem do nich ze 4 razy, za każdym razem coś mi resetowali, no ale bez skutku. Wspomnieli też, że nowa usługa się stabilizuje 10 dni, no ale serio, mam czekać 10 dni, żebym mógł normalnie i bez problemów korzystać z internetu?
Skorzystaj sobie z aplikacji pomocy i napisz do nich.
https://www.facebook.com/orangepolska/app_206395626162243
Działa lepiej niż infolinia.
Ale generalnie fakt, zdarzyło mi się, że ADSL po kilku po podłączeniu chodził lepiej.
Jak przyspieszales do 10Mbit to mozesz potrzebowac nowego routera. Znajomy mial dokladnie to samo, z tym ze on przyspieszyl do 20. Spedzilismy sporo czasu na diagnostyce, okazalo sie, ze jego stary router, jeszcze z czasu gdy mial 2Mbps, nie dzialal poprawnie z 20. Pozycz od kogos w miare nowy box, podlacz i przetestuj. Jak ruszy poprawnie, to dzwon do tepsy.
PS. Redtube ma duzo kursow video, ale zeby do matury? ;)
Imo odkąd jest orange jest lepiej, znacznie rzadziej zdarzają się awarie. Mam ofertę 20mb jednak moje łącze pozwala tylko na 12 i jest te 12 bez względu na porę dnia. Zadyszka zdarza się tylko w święta, kiedy wszyscy mają wolne i oblegają internet. Od strony technicznej jest bardzo dobrze, gorzej jeżeli idzie o cenę, to wciąż koszmarne zdzieranie pieniędzy.
@nagytow
co to Redtube? o.o
btw. Miałem wcześniej neo z 10 mb z telewizją (z liveboxem 2.0) i nie było żadnych problemów. Teraz, wraz z podpisaniem nowej umowy dostałem router (Sagemcom) no i niestety, u mnie we wsi większość ma radiówkę i nie mam za bardzo od kogo pożyczyć jakiego routera do przetestowania.
Możliwe, że akurat ten Sagem nie działa dobrze jak jest daleko od centrali, swego czasu TP-Linki miały ten problem.
Sagem produkuje także Liveboxa 3.0 i póki co słyszałem dobre opinie o nim. Tak samo jak o poprzednim Liveboxie. Dla kowalskiego jest idealny.
Router był wymieniany, kable i dalej tak samo.
Z doświadczenia mogę powiedzieć, że te słowa oznaczają: nie było technika, zmieniliśmy tylko Rjotkę od komputera do routera i nadal to samo. :P:P
siwy wg. Ciebie to moga sprzedawac i internet do 1000TB/s, a dostarczyc 10kb/s i wszystko wciaz bedzie w najlepszym porzadeczku prawda?
Też mam neostrade do 10mb/s jakoś pół roku i ciągle mam na poziomie 8-9mb/s. Opcja z samym internetem, modem sagemcom.
60zł miesięcznie płacisz? Ja płace 40zł. Internet działał prawidłowo od pierwszego połączenia, nie musiałem czekać 10 dni.
Nie o to chodzi. Nie popadajmy w skrajność.
Na umowie jest "do". Więc jeśli ktoś ma 10, a osiąga 6-8 to nie może płakać bo taką umowę podpisał.
Ciężko na wszystkie odludzie w całej Polsce dostarczyć 20 mega. Aczkolwiek w pomarańczy wszystko ma się coraz lepiej.
Natomiast jeśli ktoś osiąga wartości w okolicach 10 kb/s to, to już jest awaria, należy to zgłaszać i walczyć o poprawę sytuacji.
DanuelX-> Nie cwaniakuj. :P
Ja akurat potrafię sobie radzić z problemami i nigdy nie jestem dymany.
Co boli Cię to, że ktoś się z Tobą nie zgadza i potrafi to argumentować, a Ty nie? He?
Ty cioto.
Mnie denerwuje jedna rzecz. Tępota tych pracowników Orange, którzy myślą, że wyłączenie routera i włączenie coś pomoże... Najczęściej trafiam na jakieś babki, i dziwnym trafem wszystkie mówią to samo. Nie wiem, czy one hurtowo przechodzą jakieś szkolenia czy jak? Dodatkowo, straciłem prawie 20 zł na samych połączeniach z "konsultantem".
dex-> Pisz do nich na FB. Dałem Ci link w poprzednim poście. Różnica jest kolosalna.
Na infolinii pracują ludzie z przeszkoleniem podstawowym. Ich głównym zadaniem jest sprzedaż produktu. Poza tym ciężko jest wiedzieć wszystko, dlatego przygotowuje się im skrypty rozmowy. Aczkolwiek trafia się, że słuchawkę (po kilku przełączeniach) podniesie technik - i z z nim da się konkretnie pogadać.
Powiedz mi na jaki numer dzwonisz i gdzie Cię łączą?
801 505 505 i tam wybieram połączenie z doradcą
no i problemem jest fakt, że facebook mi za bardzo nie chce wejść, bo za wolno działa internet.
Generalnie neo na pewno potrafi działać bez zarzutu, ale jeśli mam do wyboru solidną alternatywę, to zawsze padnie na nią (alternatywę, nie neo).
Ja mam Neostrade od 7 lat i ani razu nie miałem powodu do narzekania. Sąsiadka ma LTE od Plusa i ten internet praktycznie nie działa bo jest pizdowaty zasięg (jak instalowali to mówili że zasięg jest idealny) i jak trzeba coś ważniejszego załatwić to i tak sąsiadka korzysta z naszego komputera. Ja uważam, że Neostrada ma świetny internet. Ale może mam po prostu dobre warunki i dlatego tak działa.
dex-> A nie ma czegoś takiego jak zgłaszanie awarii/problemów? O ile dobrze pamiętam to pod dwójką to było.
Poproś ich o przełączenie. Ciśnij, walcz, kombinuj.
Paudyn-> A wiesz, że te alternatywy mogą działać na łączach tepsy? Ogólnie spora część infrastruktury to ich zasługa, a inni operatorzy im płacą za kabel.
Hm, ja mam tę samą usługę i u mnie pracuje śpiewająco, pliki z portalu steam pobierają mi się 850 Kbs/s, filmy na youtube buforują sie w parę sekund.
Jedna sugestia: Linie Orange to linie obsługiwane starej TP SA a ci, jak wiadomo raczej nie dbali o jakość łączy i w praktyce mimo że masz rozdzielnie od domu powiedzmy 20 metrów to kabla podziemnego idzie powiedzmy 400- wszystko przez niechlujnych serwisantów którzy zamiast sprawdzić jakość kładli całą nową skrętkę- bo tak im było łatwiej .
Co by było śmieszniej linie położone przez TP po likwidacji te spółki miały przejść na własność Netii, czyli w praktyce fizycznym dostawcą danych jest... Netia, Orange tylko dzierżawi linie na połaczenie- podobnie jak to było z Netią przed likwidacją TP :)
Czyli jedyną formą dostarczania internetu na nowej, zadbanej infrastrukturze jest podpisanie umowy z firmą która kładła swoje nowe- prywatne, linie.
PS: przynajmniej tak to wyglądało w moim rejonie- przedmieścia Poznania.
To prawda, inna dostawca=/= inna infrastruktura.
Niemniej nigdy z nikim nie miałem tylu problemów co z nimi.
Wymien router albo go skonfiguruj odpowiednio. Miesiac temu podpinali mnie do nowej "szafy" i musialem na nowo konfigurowac routery.
Mam również Neostradę do 10 Mb/s i nie mogę narzekać. Pierwsze 10 dni działała różnie przez stabilizację łącza- w dzień było 1 Mb/s, od godziny 23 normowało się i było niecałe 8 Mb/s. Aktualnie od 5 miesięcy wszystko działa cacy. Internet nigdy nie zwalnia poniżej 8 Mb/s i pobieranie jest na poziomie 1 Mb/s. Może to też jest spowodowane faktem, że mieszkam bardzo blisko centrali (ok. 800m).
siwy
Wiem, dlatego jako były pracownik działu technicznego neo szukam najpierw infrastruktury nie-tepsy.
Paudyn-> To wiele zmienia. :)
A wiesz, że teraz da się dodzwonić do Twojej byłej pracy? :D
Poprawili jakość usług i zmniejszyła się kolejka oczekujących, czy też otworzyli nowe centra wsparcia i zmniejszyła się kolejka oczekujących?
Wspomnieli też, że nowa usługa się stabilizuje 10 dni Ciekawe skąd to 10 dni. Czy to nie jest aby termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji?
Paudyn-> Szczerze mówiąc to ja sądząc po przygodach klientów widzę jakość poprawy usługi. Duża w tym zasługa pomarańczy i rosnącej konkurencji w postaci kablówek, Netii i T-mobile (mam tu na myśli usługi internetu domowego - tak czy tak po liniach tepsy).
Sam nie jestem bezpośrednim klientem Tepsy. Mam osiedlową kablówkę.
Tępota tych pracowników Orange, którzy myślą, że wyłączenie routera i włączenie coś pomoże...
Tępota klakierów jest żałosna. Wiesz, po co jest restart? Do ponownego nawiązania połączenia na innej prędkości lub zwolnienia zablokowanego portu na DSLAM.
Ciekawe skąd to 10 dni. Czy to nie jest aby termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji?
Neo restartuje się raz na 24h. Założyli widocznie, że średnia z 10 stabilnych połączeń będzie ustawiała synchro na sztywno.
<<< Sami jesteście gówno...
Tak poza tym, to mam neostrade już z 6 lat albo wiecej i prawie nigdy nie miałem z nią problemów. Całkowity brak internetu to miewam, może z 2 razy w roku i to trwające pół dnia nie wiecej.
Linie Orange to linie obsługiwane starej TP SA a ci, jak wiadomo raczej nie dbali o jakość łączy i w praktyce mimo że masz rozdzielnie od domu powiedzmy 20 metrów to kabla podziemnego idzie powiedzmy 400- wszystko przez niechlujnych serwisantów którzy zamiast sprawdzić jakość kładli całą nową skrętkę- bo tak im było łatwiej .
Co by było śmieszniej linie położone przez TP po likwidacji te spółki miały przejść na własność Netii, czyli w praktyce fizycznym dostawcą danych jest... Netia, Orange tylko dzierżawi linie na połaczenie- podobnie jak to było z Netią przed likwidacją TP :)
O kurde, dawno takich idiotyzmów nie czytałem!
Też mam do 10mb orange i o ile do godziny 20 (mniej więcej) wszystko smiga tak jak powinno to później spada mi transfer do śmiesznych 10kb. Wydzwaniałem coś tam niby robili ktoś miał przyjechać, ale koniec końców jest jak jest.